nieuwe advertentie's

Plaats reactie
Gebruikersavatar
vincent apro
Berichten: 125
Lid geworden op: 02-04-2004 14:37
Locatie: zoetermeer

20-02-2008 18:40

hallo

Ik weet niet wat een ander er van vind maar ik de nieuwe layout van het forum niet zo functieel.
Voorheen als je inlogde dan zag je meteen welke advertentie's die nieuw doomiddel van een markering en als je ze had gelezen dan waren ze niet meer gemarkeerd.
Nu is dit niet meer.
Kan iemand mij vertellen wat hier het nut van is ????????

gr vincent
zo niet dan toch ja toch niet dan
Gebruikersavatar
Martin Beek
Berichten: 813
Lid geworden op: 14-03-2003 01:00
Contacteer:

20-02-2008 19:06

vincent apro schreef:hallo

Ik weet niet wat een ander er van vind maar ik de nieuwe layout van het forum niet zo functieel.
Voorheen als je inlogde dan zag je meteen welke advertentie's die nieuw doomiddel van een markering en als je ze had gelezen dan waren ze niet meer gemarkeerd.
Nu is dit niet meer.
Kan iemand mij vertellen wat hier het nut van is ????????

gr vincent


Eh hier werkt dat gewoon?

Als ik een advertentie heb bekeken is hij net als alle andere topics die ik gelezen heb gemarkeerd als "geen nieuwe berichten"... Of heb jij het stiekum over andere advertenties? 8)
Gebruikersavatar
vincent apro
Berichten: 125
Lid geworden op: 02-04-2004 14:37
Locatie: zoetermeer

21-02-2008 19:47

sorry ik bedoelde het anders dat wat jij vertelt klopt inderdaad.

voorheen als je inlogde en je las een paar advertentie's waren daar de markeringen van verdwijnen en als je dan weer op de site kwam zag je meteen welke advertentie nieuw was en/of een nieuw antwoord was geplaast.

Maar nu als je dan weer uitlogt en de volgende x weer inlogt dan zijn de alle advertentie's nog steeds nieuw.


gr vincent
zo niet dan toch ja toch niet dan
Plaats reactie