Links op het forum

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Martin Beek
Berichten: 813
Lid geworden op: 14-03-2003 01:00
Contacteer:

18-02-2008 22:49

Hey Admins / Moderators,

1 ding wat volgens mij makkelijk aangepakt kan worden zijn het openen van links op het forum. Ik erger me regelmatig aan het openen van links die gepost zijn op het forum. Deze openen namelijk bijna altijd in hetzelfde venster (en ik verlaat dus het forum). Als ik deze pagina nu per ongeluk afsluit omdat ik terug wil keren naar het forum blijkt elke keer weer dat de website in hetzelfde venster werd geopend en ik dus opnieuw naar het forum moet surfen of vorige had moeten klikken.

Zou top zijn dat bij het aanklikken van een link (bijv. van youtube, hyves, alle andere websites :P ) er een nieuw venster opend! Ik ken eigenlijk geen forums waar dit niet het geval is, behalve het karperwereld forum!

Hoop dat jullie hier iets mee kunnen :)
Gebruikersavatar
vincent bakker
Berichten: 236
Lid geworden op: 20-07-2006 02:54
Locatie: Maastricht
Contacteer:

19-02-2008 15:16

Marvin Honsbeek schreef:Hey Admins / Moderators,

1 ding wat volgens mij makkelijk aangepakt kan worden zijn het openen van links op het forum. Ik erger me regelmatig aan het openen van links die gepost zijn op het forum. Deze openen namelijk bijna altijd in hetzelfde venster (en ik verlaat dus het forum). Als ik deze pagina nu per ongeluk afsluit omdat ik terug wil keren naar het forum blijkt elke keer weer dat de website in hetzelfde venster werd geopend en ik dus opnieuw naar het forum moet surfen of vorige had moeten klikken.

Zou top zijn dat bij het aanklikken van een link (bijv. van youtube, hyves, alle andere websites :P ) er een nieuw venster opend! Ik ken eigenlijk geen forums waar dit niet het geval is, behalve het karperwereld forum!

Hoop dat jullie hier iets mee kunnen :)

Vreemde zaak, bij mij openen de links die IN berichten staan wel allemaal in een nieuw venster.
Alleen de links die via de google advertenties getoond worden openen in het zelfde venster, maar dat ligt aan Google Adwords...
De karper heeft altijd gelijk... http://www.baitcalculator.com
Gebruikersavatar
Martin Beek
Berichten: 813
Lid geworden op: 14-03-2003 01:00
Contacteer:

19-02-2008 15:17

Nou tis de ene keer wel en de andere keer niet bij mij. Daarbij klik ik google addwords nooit aan...

Hmmm :roll:
Gebruikersavatar
Peter kuipers
Berichten: 1254
Lid geworden op: 20-03-2007 20:17
Locatie: Dokkum

27-02-2008 15:38

Gebruik je firefox? Ik wel en dan worden alle nieuw sites netjes in nieuwe balden geopend. Misschien is dat een idee.
vr gr peter
Gebruikersavatar
Martin Beek
Berichten: 813
Lid geworden op: 14-03-2003 01:00
Contacteer:

27-02-2008 15:47

Peter kuipers schreef:Gebruik je firefox? Ik wel en dan worden alle nieuw sites netjes in nieuwe balden geopend. Misschien is dat een idee.


Ja normaal wel, maar op werk niet 8)
Plaats reactie