Beste collega's..
Aangezien er steeds meer vraag is om/naar bijeenkomsten, de zeg maar "Meetings". Wil ik voorstellen om een geheel nieuw forum onderwerp toe te laten voegen aan het board met de naam "Meetings".
Niet alleen de Ksn regelt bijeenkomsten, het bied ook andere mensen de mogelijkheid om openlijk een verzoek in te dienen of een bijeenkomst melding te doen. Wellicht is het dus ook een opening voor het Carpboard en de Ksn om hun bijeenkomst avonden/dagen te promoten.
Verder kan men er leuk discussieren betreffende allerlei onderwerpen die aan bod kunnen komen of gaan komen. Daarnaast is het een prima ingang voor mensen die bijvoorbeeld hun rigs en aas willen gaan belichten of willen verhelderen middels een bijeenkomst. Een korte aanpassing op mijn vorige schrijven, "Dit forum diend zich niet voor commerciele doeleinden".
Verder zie ik op andere forums regelmatig foto bijeenkomsten, product bijeenkomsten, uitleg bijeenkomsten of de discussie avonden. Ter aanvoeging kunnen ook de beurzen belicht worden cq bediscussieerd worden.
Dit board voorziet zichzelf nog niet van zo'n forum en dat is zonde, zeker gezien het aantal groeiende karpervissers in ons land lijkt mij dit een prima initiatief van http://www.karperwereld.nl.
Groetjes Jeroen