Aantal postings...

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

24-09-2002 16:35

Is het misschien een goed idee om het aantal postings wat voor iedere naam staat weg te halen? Want:
Sommige mensen proberen hun aantal berichten op te krikken door allerlei zinloze reacties te posten, dit zorgt voor allerlei ergernis. Ook mensen die veel reacties hebben gepost, maar die (meestal) wel serieus zijn krijgen soms kritiek op het aantal postings. Ik heb ook vrij veel gepost, maar ga vrijwel altijd inhoudelijk op de discussie in. Indien men dat doet is er niks aan de hand vind ik.

Zo probeerde ik iemand laatst gewoon om te dollen wijs te maken dat mijn PR 11 pond was. Toen antwoorde de persoon:" Iemand die zoveel berichten heeft gepost moet toch wel een hoger PR hebben!?"

Dat heb ik ook wel, maar dat maakt toch helemaal geen zak uit hoeveel je post. Als je serieuze discussies voert is dat toch helemaal niet van belang!?

Dus, als we nou gewoon dat aantal weghalen loont het ten eerste niet meer de moeite om zoveel te posten, en ten tweede wordt er minder onderscheid gemaakt tussen mensen die veel posten, en mensen die weinig posten want dat slaat gewoon helemaal nergens op...

Groetjes, Sjoerd
Stefan Slechten
Berichten: 2316
Lid geworden op: 16-01-2002 01:00
Locatie: Stein (Lb)

24-09-2002 16:41

Tsah sjoerd, ik zou me niks aantrekken van die figuurtjes die een goede visser beoordelen op zijn/haar pb en de uitrusting van desbetreffende.

Ik zou me er niet al te druk om maken ...

stefan
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

24-09-2002 16:45

Nee, maar metname het zinloos veel posten om aan een mooi getalletje te komen kan in discussies erg hinderlijk zijn vind ik... T was ookz omaar ff een hersenspinseltje.

groetjes, Sjoerd
Arnold Haandrik

24-09-2002 17:36

Op 2002-09-24 16:35, schreef Sjoerd Groot:
Is het misschien een goed idee om het aantal postings wat voor iedere naam staat weg te halen? Want:
Sommige mensen proberen hun aantal berichten op te krikken door allerlei zinloze reacties te posten, dit zorgt voor allerlei ergernis.


Sorry Sjoerd,
Hahahahahahahaha
:smile: :lol:

met-verbaasde groet
Harald
Christiaan van Klaveren
Berichten: 1178
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Zaandam
Contacteer:

24-09-2002 18:03

Sjoerd,

wat maakt het jou nou uit, als mensen denken dat je een goeie visser bent, doordat je veel post ?
Het gaat er toch om, dat jij weet dat het niet zo is ?

Er zijn, en blijven, altijd de zogeheette 'boardvervuilers'.
Hier valt jammer genoeg, anders dan bannen, weinig tegen te doen.
Het negeren van deze personen is de beste oplossing. Ook dat is niet geheel makkelijk.

Ik zou als ik jou was, er gewoon weinig van aantrekken. Wijs de mensen er op dat je geen betere visser bent door je aantal postingen.
Als iemand dat denkt, leg hem dan gewoon uit dat het niet zo is.
Klaar, jij bent er van af, en diegene heeft er ook weer wat van geleerd.


voor de rest, ben ik het met harald eens :wink:


[edit mode]

Het geen wat ik erger vind, is dat mensen je gaan beoordelen over je leeftijd die bij je 'profiel' staat.

[/edit mode]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Christiaan van Klaveren op 2002-09-24 18:05 ]</font>
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

24-09-2002 20:50

Ach ja, ieder z'n meug, weet ik tenminste hoe jullie erover denken. wat mij betreft einde discussie...

groetjes, Sjoerd
Michael Bouman
Berichten: 517
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

25-09-2002 00:07

Beste Sjoerd, zoals je zelf schrijft ga je vrijwel altijd inhoudelijk op discussie's in.
Je geeft zelf aan dat ook jij wel eens loopt te dollen door iemand wijs te maken dat je PB 11 pond is.

Moeten we nu van je 489! berichten er eentje aftrekken omdat die niet inhoudelijk zinvol geweest zou zijn?

Man, waar maak je je druk om.......

met meestal inhoudelijk op discussie ingaande groet, maar soms ook totale bullshit verspreidende groet om een reactie uit te lokken, MB
peter m hoogeveen
Berichten: 221
Lid geworden op: 25-06-2002 02:00

25-09-2002 00:20

Goed zo Sjoerd, alweer 3 zinloze berichten aan je totaal toegevoegd. Als je zo doorgaat word je vast winnaar van de 'Gouden Posting-trofee', die eens per jaar wordt uitereikt door Wilko Bloem en/of HPE.

Met provocerende groet,


Peter
Josse de Bruin
Berichten: 432
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Maastricht

25-09-2002 11:27

Ook weer een handig onderwerp om je aantal postings omhoog te kricken. :smile:

Met Vriendelijke Groet,
Josse de Bruin
Robbert Spuijbroek
Berichten: 1328
Lid geworden op: 04-08-2002 02:00

08-10-2002 18:04

Sjoerd heeft wel gelijk vind ik...
Als ik nu overal "zucht" of "hoi" ga posten, en zo m'n aantal postings opkrik, en dan dat iemand oordeelt of ik een goede visser ben ja of nee is wel beetje gaar niet waar?
Net als iemand die 2 berichten heeft niet kan vissen ofzo..
Gebruikersavatar
Lukas Linde
Berichten: 912
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: ZW Drenthe

08-10-2002 19:44

Je kunt het ook van de andere kant bekijken. In plaats van hoe meer men post hoe beter men vist, kun je beter zeggen hoe meer men post, hoe minder men aan de waterkant zit, en hoe minder men vist. Als je dan ook een slechte visser bent laat ik aan anderen over om dat te bekijken, daar ga ik niet nader op in.
Vissie kump zo!
Plaats reactie