Stickie meest voorkomende vragen?

Plaats reactie

Goed plan?

ja
6
55%
nee
5
45%
 
Totaal aantal stemmen: 11
Martijn de Groot
Berichten: 152
Lid geworden op: 20-08-2002 02:00

24-01-2006 20:04

Bij de verschillende onderwerpen zoals BV. "aas" kan een plakkerige topic komen, gevuld door de mods, waarin de meest voorkomende onderwerpen of een link daarna toe komt te staan. Misschien komt er dan een einde aan steeds dezelfde vragen over BV popups, basis mixen, welke boilies zijn goed te gebruiken in de winter etc etc

Hetzelfde dan natuurlijk voor de afdeling rigs met daarin o.a "Hoe maak ik die ene bepaalde rig", "
halve runs", "losschieters hoe komt dat?" etc etc.

Het is maar een idee maar misschien is het wat.

Groeten,

Martijn
Gebruikersavatar
marijn ham
Berichten: 2429
Lid geworden op: 11-07-2003 02:00
Locatie: Waarland

26-01-2006 10:03

Ene kant wel, maar aan de andere kant zal het board dan een langzame dood sterven....

Hoe irritant sommige vragen ook zijn zoals hoe kook ik tijgernoten...
Gebruikersavatar
Jasper Lens
Berichten: 148
Lid geworden op: 08-08-2004 10:03
Locatie: Driebergen
Contacteer:

26-01-2006 14:18

Mischien een aas FAQ maken of database, of strenger zijn in topics gelijk verwijderen als de zoek functie niet of nauwelijks is toegepast.

Gr Jasper
Perfectie is een woord, dat zeer nauw verbonden is met succes...
Martijn de Groot
Berichten: 152
Lid geworden op: 20-08-2002 02:00

30-01-2006 11:09

marijn ham schreef:Ene kant wel, maar aan de andere kant zal het board dan een langzame dood sterven....

Hoe irritant sommige vragen ook zijn zoals hoe kook ik tijgernoten...



Eigenlijk zeg je hier dat de meeste postings op dit board vragen zijn die al lang al zijn gesteld en als je die vragen onderbrengt in BV een LEES MIJ EERST topic er steeds minder en uiteindelijk geen postings meer worden gedaan.

tja als dat zo is zijn er blijkbaar geen andere intressante onderwerpen meer en kunnen we dan alleen vragen naar de bekende weg?....maar goed dat is meer iets voor een topic in de discussie hoek.
Plaats reactie