nieuw topic

Plaats reactie
Gebruikersavatar
raymond van ommeren
Berichten: 453
Lid geworden op: 12-01-2004 20:13
Locatie: Vijfhuizen

12-05-2005 23:17

hallo,
ik zit nu zelf +/- een jaar op het forum en heb al een groot aantal keer dezelfde vragen voor bij zien komen. bijv. het berijden van particles,tijgers, soorten onderlijnen en zo zijn er nog een aantal vragen die regelmatig gesteld worden.
Is het misschien een idee om een aparte "map" te maken waar dit soort vragen staan en dan de meest nuttige antwoorden van de leden eronder, dus een soort samen vatting van alle antwoorden. Op deze manier hoeft niet elke keer opnieuw de zelfde topic gemaakt te worden en mocht er nou nog iets zijn kan er altijd nog een topic worden aangemaakt.
Ik hou van het geluid van een pieper in de vroege ochtend...
Gebruikersavatar
richard van der vliet
Berichten: 748
Lid geworden op: 11-10-2002 02:00
Locatie: Delfzijl

13-05-2005 09:36

lijkt me een prima idee, maar dan zou je het zo moeten regelen dat alleen maar admins hier topics heen kunnen verplaatsen.

ik speel een online spel en daarvan hebben we ook een forum met zo'n sectie, maar daarin mocht iedereen posten, met als vervolg dat het allemaal op discussies uitloopt en zo'n sectie alsnog geen enkel nut heeft.

dus zolang je zorgt dat alleen de admins er topics heen mogen kopiëren lijkt het me een perfect idee.
Gebruikersavatar
Patrick van Leur
Berichten: 581
Lid geworden op: 18-03-2002 01:00
Locatie: maarssen

19-05-2005 08:44

Richard,

Leden die nieuw zijn die kijken er niet zo naar. Dus vandaar dat je af en toe de zelfde vragen krijgt. Maar een apparte map met belangijke onderwerpen is inderdaad wel een optie.

mvg Patrick
Michael Vorstenbosch
Berichten: 40
Lid geworden op: 19-05-2005 12:59
Locatie: Den Bosch

21-05-2005 12:35

raymond van ommeren schreef:hallo,
ik zit nu zelf +/- een jaar op het forum en heb al een groot aantal keer dezelfde vragen voor bij zien komen. bijv. het berijden van particles,tijgers, soorten onderlijnen en zo zijn er nog een aantal vragen die regelmatig gesteld worden.
Is het misschien een idee om een aparte "map" te maken waar dit soort vragen staan en dan de meest nuttige antwoorden van de leden eronder, dus een soort samen vatting van alle antwoorden. Op deze manier hoeft niet elke keer opnieuw de zelfde topic gemaakt te worden en mocht er nou nog iets zijn kan er altijd nog een topic worden aangemaakt.


ik zou niet al teveel moeite daaraan besteden op een board zit namelijk altijd een zoek knop daar kan je snelzoeken dus als je die knop
nou bekend maakt dus dat iedereen die knop weet te vinden kunnen ze voordat ze hun vraag willen stellen effe snelzoeken en kijken of het er al staat

je kunt bijv. in die sectie een closed topic maken met de info over waar het zit en hoe het werkt ik denk dat je dan minder moeite doet voor hetzelfde resultaat

het is maar een idee

Gr33tz M
Do you want that fish?

Yahhhh Starbaits jaaaaaaah
Plaats reactie