Off-topic

Plaats reactie
Gebruikersavatar
elco kuipers
Berichten: 992
Lid geworden op: 04-06-2003 02:00

21-10-2004 20:18

Moderaters,

Zou het misschien mogelijk zijn dat er iets strenger word opgetreden tegen de mensen die constant off-topic gaan.

Vooral in het vraag en aanbod forum deel word er heel veel off-topic gegaan wat nergens voor nodig is. De verkoop topics worden op een harduitgedrukte manier gewoon verneukt...

Op een ander forum waar ik lid van ben word er met waarschuwingen en later tijdelijke bans opgetreden tegen het off-topic gaan.. Misschien gaat dit jullie te ver maar laten dat de off-topic gaanders hier een beetje rekening mee houden.

Ik weet niet hoe de andere forummembers hierover denken maar ik dacht, ik breng het een keer ten sprake!

Mvg, Elco Kuipers
Ron Som
Berichten: 328
Lid geworden op: 16-06-2003 02:00
Locatie: Berkel
Contacteer:

21-10-2004 22:46

Misschien is het wel een idee om het reageren in aanbod uit te zetten.
Dus niet meer op het forum reageren, maar allen via een PB of email.
Zo voorkom je een hoop off-topic geneuzel.

Ron
Is het internet ook op zondag open?????
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

23-10-2004 09:50

Heren,

De reactie mogelijkheid uitzetten lijkt mij geen goed idee, omdat er gereageerd moet kunnen worden. Aanvullende gegevens, vragen etc etc etc ..... dat is inherent aan het verkopen. Dat dit beter op het forum kan dan via PB lijkt me duidelijk niet 1000 keer dezelfde vragen.

Waarschuwingen, Bans en wat weet ik zijn ook zelden een goed idee, daar krijg je alleen maar ellende van. Gewoon proberen door de off topic heen te lezen .... hoe meer regels is mijn ervaring hoe vaker mensen onterecht straf krijgen, publiekelijk voor joker gezet worden en geen weerwoord meer kunnen geven ......

Laten we het gezellig proberen te houden en elkaar een beetje ruimte geven.

Greets Marc
Plaats reactie