Woonplaats van gebruiker.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

04-08-2004 20:26

Heren moderators,

Zou het mogelijk om de woonplaats van de gebruiker ook "verplicht" te stellen ?
Dit voorkomt een hoop irritatie in de vraag en aanbod rubrieken.
Scheelt ook weer een hoop boardruimte,omdat er vrij vaak om een woonplaats gevraagd moet worden.

Mvrgr Dennis
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
jan van kranenburg

05-08-2004 02:15

Sluit me aan!!!

Erger me ook aan "fop" namen, die toch kennelijk moeiteloos op dit board terechtkomen.

Jan
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

05-08-2004 09:33

Jan,

Duidelijk herkenbare fop namen worden verwijderd. Soms kost dat wat tijd.

Maar als iemand een pseudoniem gebruikt als Alex van Buuren in plaats van Alexander van Oranje Nassau of iets dergelijks, dan kunnen we daar weinig aan doen. Hetzelfde geldt natuurlijk ook voor woonplaatsen. Een opgave als “Ergens in Nederland” is natuurlijk achterhaalbaar. Maar als Alex van Buuren beweert in Maastricht te wonen in plaats van in Den Haag, dan kunnen we daar niks mee.

Allemaal dus betrekkelijk, maar de voorkeur is wel duidelijk. Eigen naam, woonplaats en leeftijd.

Groet, Kees
Gebruikersavatar
Remon v Wanrooij
Berichten: 376
Lid geworden op: 23-06-2004 15:04

05-08-2004 11:19

Het lijkt mij dat iemand met goede bedoelingen op dit board gewoon zijn echte naam / woonplaats invult.

Ik zie echt geen probleem met echte naam en woonplaats invullen.
Er heerst hier toch geen cultuur van "Jij beledigt mij ik kom jouw opzoeken"

Mvg

Remon
michel Tat

05-08-2004 11:47

ik zal je eerlijk zeggen , mijn achternaam is er maar 1 van in nederland, als je in amstelveen in het tel boek kijkt ben ik de enige, dat geeft mij toch geen pretiig gevoel , al helemaal omdat ik de mensen op internet minder snel vertrouw als in het echt.( je hebt rare mensen op het net :-? )

de moderators mogen mn adres, achternaam .van mn vriendin en zelfs van mn moeder weten , alleen niet mn pin code :wink:

maar ik vind het niks , als ik het idee heb als iemand met slechte intenties komt , dat hij/ zij binnen 5 minuten weet waar ik woon(volledig adres),sorry hoor maar daar begin ik niet aan op het net,al is het op een leuke site met allemaal vriendelijke mensen met goede bedoelingen.

ik hoop dat ik nu niet weggekicked wordt (juist omdat ik het eerlijk zeg)

en voor de moderators , willen jullie mijn gegevens (achternaam dus,de rest klopt) dan graag een PB tje sturen.

Vriendelijke groet,

michel
jan van kranenburg

05-08-2004 13:03

Michel,

Als "beroeps-blower" is anonimiteit misschien wel nodig. :)

Maar even serieus; ook de rest van de gegevens in je profiel geeft geen aanleiding te veronderstellen dat je deze serieus hebt ingevuld.

Wat je naam betreft. Wel in telefoonboek? Geen geheim nummer?

mvg

Jan
michel Tat

05-08-2004 14:02

hey jan ,

precies wat je zegt, wel in het telefoonboek ,en geen geheim nummer , zo erg annoniem hoef ik ook wel niet te zijn ,is anders wel erg saai.

dus ik kan de teksten die hierboven staan , met een korrel zout nemen zolang ik me gedraag :wink: ?

vr gr,

michel
jan van kranenburg

05-08-2004 14:16

Ik ben niet degene die uitmaakt of je je gedraagt.....

Blijf 't erg jammer vinden dat schuilnamen op dit board worden gebruikt.

Geldt dus naar jou toe, Michel.

mvg

Jan
michel Tat

05-08-2004 14:35

ik ga niet met mn achternaam te koop lopen of zeggen waar ik werk , sorry maar dat gaat een stel "vreemden"niets aan.

zoals ik al zei,ik vertrouw de mensen op het internet niet,voor het zelfde geld ben je een vrouw van 18 blond met blauwe ogen :P

ik ben michel uit amstelveen , en daar is niks van gelogen,ik ben 23 jaar en ben sinds dit jaar fanatiek geworden met het karper vissen.

iets anders weten van mij is naar mijn mening niet van belang op dit board.het enige wat er mee kan gebeuren zijn naar mijn inziens negatieve dingen.

en mochten de moderators dat wel vinden, mogen ze alles van mij weten zolang het niet op het board gegooid wordt.

vr gr

michel
michel Tat

05-08-2004 14:41

hallo,

PS , mn achternaam staat er wel hoor, alleen is het een afkorting

ik krijg ook wel eens betaald om een soort wiet uit te proberen.dus beroeps blower klopt ook wel gedeeltelijk.

in andere woorden , niks mis met mijn profiel toch ?

vr gr,

michel
Plaats reactie