totaal vernieuwde karpersite

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Leon vd Graaf
Berichten: 192
Lid geworden op: 10-05-2002 02:00

08-03-2003 01:13

ik kijk met 1024x1280 en dan zie ik dus 1 hele site en drie stukjes van dezelfde site. Als je begrijpt wat ik bedoel..

Leon
Johan Scheepers
Berichten: 474
Lid geworden op: 25-06-2002 02:00

08-03-2003 05:11

Edo, ziet er goed uit alleen als ik met 1600/1000 zit, zie je een gedeelte van een grafiek meer< als je ut niet snapt stuur ik wel een fototje>. + vindt ik de lettertype bij 1600 iets aan de kleine kant. Misschien kun je van nu 8/9 :???: een andere oplossing maken. Welke resulutie, je kunt pakken meteen bij het begin. Het zal best wel meer werk zijn voor de site, maarja dan heeft ook ieders wat keus.

Met in de buurt wonende groet <!-- BBcode auto-mailto start --><a href="mailto:J0H@N" class=bericht>J0H@N</a><!-- BBCode auto-mailto end -->
Youri Hoogstrate
Berichten: 143
Lid geworden op: 22-06-2002 02:00

08-03-2003 13:20

De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.

--------------------------------------------------------------------------------

Probeer het volgende:

Klik op de knop Vernieuwen of probeer het later opnieuw.

Controleer of u het juiste adres hebt opgegeven, als u het adres van de pagina in de adresbalk hebt getypt.

Als u de verbindingsinstellingen wilt controleren, klikt u op het menu Extra en vervolgens Internet-opties. Op het tabblad Verbindingen klikt u op Instellingen. De instellingen dienen overeen te komen met de instellingen die uw LAN-beheerder of Internet-provider u gegeven heeft.
Microsoft Windows kan het netwerk onderzoeken en de netwerkverbindingsinstellingen automatisch bepalen, als uw netwerkbeheerder dat mogelijk heeft gemaakt.
Als u wilt dat Windows de instellingen probeert te vinden,
kunt u op Netwerkinstellingen detecteren klikken.
Sommige websites vereisen 128-bits verbindingsbeveiliging. Klik op het menu Help en vervolgens op Info om vast te stellen welk niveau van beveiliging is geïnstalleerd.
Als u een beveiligde website probeert te bereiken, dient u ervoor te zorgen dat uw beveiligingsinstellingen dit ondersteunen. Klik op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Schuif naar de sectie Beveiliging op het tabblad Geavanceerd en schakel de opties SSL 2.0, SSL 3.0, TLS 1.0 en PCT 1.0 in.
Klik op de knop Vorige om een andere koppeling te proberen.



Kan de server niet vinden of DNS-fout
Internet Explorer






Hij is dus down :sad:


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Youri Hoogstrate op 2003-03-08 13:20 ]</font>
Christiaan van Klaveren
Berichten: 1178
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Zaandam
Contacteer:

08-03-2003 16:57

Edo,

Je bovenste border ziet er mooi uit, en tevens het enige wat ik van je site kan zien :wink:


Johan,

De meeste mensen gebruiken tegenwoordig een resolutie van 1024x768, en hier stem je je site dan ook op af.
Als je de site dan op een andere, grotere, resolutie maakt, dan kan het merendeel de site niet normaal bekijken.
En moet dertig keer scrollen, om een frame te kunnen bekijken...
Gebruikersavatar
Henk de Jonge
Berichten: 805
Lid geworden op: 12-08-2002 02:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

11-03-2003 11:39

Hoi Edo, hard werken he om een site goed in de lucht te krijgen!
En voor je leeftijd, ik vind het prima dat je er nu al mee bezig bent!

Een tip:
Probeer je foto's wat betreft filegrootte wat aan te passen. Een pagina met 10 foto's van 200KB laadt niet prettig, zeker niet als de bezoeker met een 56K modem inlogt.
Verder proberen de rode oogjes te retoucheren.
Jammer dat je geen mail heb vermeld, ik heb de eerste foto aangepast, geen rode oogjes meer, een beetje gecropped, en de grootte qua file aangepast, is nu nog maar 20KB.

Enfin ik heb hem even op mijn site gehost, dan kan je het resultaat zien:

<!-- BBCode auto-link start --><a href="http://home.planet.nl/~j0nge/Edo1crop.jpg" target="_blank" class=bericht>http://home.planet.nl/~j0nge/Edo1crop.jpg</a><!-- BBCode auto-link end -->

Leuk is ook dat je via dit board hulp kunt krijgen.
Ga zo door:
Wier in het water, blaadjes vallen traag, de karper stijgt gewichtloos.... <: )(((>>>< KSN
Plaats reactie