Logboek Online

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

21-01-2002 20:49

Beste Carphunters,

binnen een korte periode wordt op de website HollandseKarpers (http://www.hollandsekarpers.com) weer het Logboek Online geplaatst.
Dit was al eerder een onderdeel van HollandseKarpers en Dutchcarp maar dat is toen nooit echt gaan lopen.

Mijn bedoeling is echter om dit wel te laten lukken.

Mijn vraag aan jullie is wie er mee willen doen aan dit online logboek. Het werkt als volgt: Je stuurt eerst je profiel in en dan sta je automatisch bij de volgende update in de lijst met deelnemers. Dan mail je na iedere sessie de gegevens van die sessie naar mij en zet ik ze weer bij de volgende update op de site. Zo krijg je een logboek dat je op internet kan terugvinden en het leuke is dat niet alleen jij dit kan zien maar ook de andere karpervissers dus iedereen kan zien hoe jouw seizoen verloopt.

Wil je meedoen?
Mail of plaats hier een stukje met de volgende gegevens: Naam, Geboortedatum, woonplaats, persoonlijk record, e-mail, favoriete wateren en favoriet aas.

Bijvoorbeeld:
Naam: Frank Avezaat
Geboortedatum: 05-01-1985
Woonplaats: Zeist
Persoonlijk record: 27 pond schub, 96 cm.
E-mail: hollandsekarpers@wanadoo.nl
Favoriete wateren: zandafgravingen, riviertjes.
Favoriet aas: duivenvoer, kikkererwten, mais en home-made boilies.

Wil je dit mailen? stuur het dan naar hollandsekarpers@wanadoo.nl

Laat het mij weten en doe lekker mee met het grootste ONLINE logboek in Nederland.

Tight Lines, Frank Avezaat
http://www.hollandsekarpers.com


_________________
Frank Avezaat
tel: 06-10905132

Carpfishing is my life...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Frank Avezaat op 21-01-2002 20:52 ]</font>
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

07-02-2002 08:40

Leuk dat er zoveel mensen reageren :razz:

We zijn nog steeds bezig met het vinden van onze logboek onliners...

doe nu mee en laat al je sessiegegevens op internet zetten zodat je ze zelfs online kunt bekijken...

Bonne Peche
Plaats reactie