nieuwe karpersite

patrick de leeuw van ween
Berichten: 50
Lid geworden op: 13-05-2005 14:48

04-10-2005 18:12

nou en ik vind dat je wel een goeie site heb hoor!!!! mijn complimenten en dat eeuwige gezeur over stekinfo lekker belangrijk net alsof heel nederland opeens masaal daar na toe gaat om een "grote" vis te vangen wat een gedoe allemaal over die stekinfo en nee mijn stek staat er niet op. ga zo door gozer en laat ze allemaal maar lullen. deze jongen is geen bekende van me maar zoals de gewoonte hier op deze site maken sommige mensen er sport van om mensen aftekraken en ik zal hierop ook veel negatieve berichten krijgen maar op zijn hollands gezegd: interseert me geen reet

met geen vriendelijke groet patrick
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

04-10-2005 19:06

angelo bessems schreef:heb je ooit wel s een positief antwoord op het board geplaatst ???
volgens mij niet en kick je gewoon op alles afkraken.


ik weerleg dezelfde vraag even naar jou angelo
angelo bessems
Berichten: 60
Lid geworden op: 24-04-2005 18:49
Locatie: hoensbroek
Contacteer:

04-10-2005 19:12

Waar doel je op ???
mischiens kan ik dan een antwoord formuleren ???
Gebruikersavatar
Wil Jeurninck
Berichten: 2261
Lid geworden op: 25-07-2002 02:00
Locatie: Baexem
Contacteer:

04-10-2005 19:21

patrick de leeuw van ween schreef: en dat eeuwige gezeur over stekinfo lekker belangrijk net alsof heel nederland opeens masaal daar na toe gaat om een "grote" vis te vangen wat een gedoe allemaal over die stekinfo en nee mijn stek staat er niet op.

met geen vriendelijke groet patrick


Als die stek info niet zo belangrijk is en er toch maar over gezeurd word waarom zien we jouw stek dan niet op de site.

Lijkt me leuk.
Bas Hofkens
Berichten: 2415
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Mooiste provincie van NL

04-10-2005 19:32

Ja, en een routebeschrijving graag, dat scheelt alweer.

En met welk aas en rigs vis je daar? :roll:
Met vriendelijke groet,

Bas Hofkens
patrick de leeuw van ween
Berichten: 50
Lid geworden op: 13-05-2005 14:48

05-10-2005 16:40

angelo bessems waar kan ik mij opgeven dat al mijn stek info plus route beschrijving op ej site komt te staan ???
Gebruikersavatar
marijn ham
Berichten: 2429
Lid geworden op: 11-07-2003 02:00
Locatie: Waarland

05-10-2005 16:54

Wat een gezeur.... :cry: :cry:
angelo bessems
Berichten: 60
Lid geworden op: 24-04-2005 18:49
Locatie: hoensbroek
Contacteer:

05-10-2005 17:13

ik hoop je nooit tegen te komen .niet op een beurs of langs het water ,je gaat eraan met je stekinfo.en geloof me maar ik dreig niet maar voer het te plekken uit .want ik kan jou nog maatje.en weet je waar vandaan ,uit maastricht .

afzender: bertjecarphunter@hotmail.com.

als je ook zon fanmail wlit ontvangen plaatst ik je stekinfo wel. nou we eenmaal toch bezig zijn.

grtz angelo
Gebruikersavatar
marijn ham
Berichten: 2429
Lid geworden op: 11-07-2003 02:00
Locatie: Waarland

05-10-2005 17:53

Dit gaat veel te ver!

Dus Bertje... Beetje rustig aan, dit heb echt geen zin jongens...
Waar zijn we nou bezig?

je mag een mening hebben, je mag een andere mening hebben, maar bedreigen gaat veel te ver!
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

05-10-2005 17:59

:( dacht in eerste instantie dat Angelo diegene was die de bedreiging geuit heeft, blijkt dus niet zo te zijn (voortaan svp wel ff duidelijk zijn in je berichten Angelo :wink: )
Angelo is dus blijkbaar bedreigd door ene Bertje, wat dus niet door de beugel kan.!
t's wat he dat vissen..... :(
Laatst gewijzigd door Hans Brinkel op 05-10-2005 18:29, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

05-10-2005 18:08

Angelo dit is het niet waard.
Ik had het wel verwacht om eerlijk te zijn.
Je hoeft niet te zwichten voor dergelijke bedreigingen, ook ik heb in een grijs verleden wel eens dergelijke fanmail mogen ontvangen.
Mijn vrouw las eens per ongeluk een dergelijke fanmail je mag raden hoe zij zich voelde toen ik wel naar de beurzen ging.
En toen ging het alleen maar om discussies, of ik er iets van geleerd heb?
Dat soep niet zo heet gegeten wordt enz.
Dit wereldje zit helaas vol met dit soort personen.

Ik ben het niet met je eens dat is je wel duidelijk, maar dit overschrijd de grens van het fatsoenlijke heel ver.
Vissen is een hobby, geen religie!
angelo bessems
Berichten: 60
Lid geworden op: 24-04-2005 18:49
Locatie: hoensbroek
Contacteer:

05-10-2005 18:09

dit bericht heb ik ontvangen naar aanleiding van de stekinfopagina.
zoals frank en andere al duidelijk maakten is dat het gevolg ervan.

dat is de reden waarom veel webmasters stekinfo hebben verwijderd, niet willen plaatsen, en het vermijden. Grotendeels door de dreigementen van een klein groepje onaangepaste medemensen.

Zeker gaat dit te ver, maar als ik zou toegeven aan de dreigementen zou dit gedrag beloond worden.
angelo bessems
Berichten: 60
Lid geworden op: 24-04-2005 18:49
Locatie: hoensbroek
Contacteer:

05-10-2005 18:14

Douwe Bijlsma schreef:Angelo dit is het niet waard.
Ik had het wel verwacht om eerlijk te zijn.
Je hoeft niet te zwichten voor dergelijke bedreigingen, ook ik heb in een grijs verleden wel eens dergelijke fanmail mogen ontvangen.
Mijn vrouw las eens per ongeluk een dergelijke fanmail je mag raden hoe zij zich voelde toen ik wel naar de beurzen ging.
En toen ging het alleen maar om discussies, of ik er iets van geleerd heb?
Dat soep niet zo heet gegeten wordt enz.
Dit wereldje zit helaas vol met dit soort personen.

Ik ben het niet met je eens dat is je wel duidelijk, maar dit overschrijd de grens van het fatsoenlijke heel ver.


Dank je wel, douwe een mooi positief bericht.
het is het eigenlijk niet waard en daar heb je gelijk in, maar ik ben wat dat betreft een erg volharden en principieel persoon. Ik ben ook aan het overleggen wat het beste is in deze situatie.
1. mijn verstand zegt "dit is het niet waard"
2. mijn gevoel zegt me "laat je niet kisten door dit soort dreigementen en geef niet toe .

welke van de 2 nou eigenlijk het beste is ben ik nog niet uit.
maar ik denk vanwege mijn koppige en volhardende karakter dat het wel 2 wordt.

grtz angelo
angelo bessems
Berichten: 60
Lid geworden op: 24-04-2005 18:49
Locatie: hoensbroek
Contacteer:

05-10-2005 18:18

Ik heb wel het ip adres van de afzender en ga aangifte doen van bedreiging. Of het veel helpt ????
het staat in ieder geval genoteerd en mocht de situatie escaleren kan de rechter in ieder geval zien dat het verhaal een voorgeschiedenis heeft en ik me dus ik in mijn leven bedreigd voelde.

grtz angelo
Gebruikersavatar
chris koekoek
Berichten: 146
Lid geworden op: 12-12-2004 18:32
Contacteer:

05-10-2005 20:12

Angelo,ik hebv het nagevraagd maar de politie doet er niks aan!
Helaas.

Maar ook dank jullie voor jullie oprechte mening,ZONDER bedreiging!

Discussies mogen ten alle tijde,maar dit oplossen op zo'n manier getuigt van weinig IQ.
Want als deze bertje dit wel had kon hij dit uiten en ons overtuigen met woorden.
Geweld is voor de zwakste,of niet dan collega vissers?
Kom eens kijken bij ons op de site!!
http://www.wf-baits.nl
Rene de vries

05-10-2005 21:17

Zo dit is gezellig aan het worden........

Niet normaal...... dan maar geen stekinfo zou ik zeggen...... aan de andere kant zou je zeggen ik gan het met HOOFDLETTERS schrijven... maar wat is nou wijsheid...... in ieder geval is karperBetje niet wijs... en jij lijkt me eigenwijs.

Maar leuk is dit allang niet meer!!!!!!!
angelo bessems
Berichten: 60
Lid geworden op: 24-04-2005 18:49
Locatie: hoensbroek
Contacteer:

05-10-2005 21:48

Ik heb ondertussen uitgevonden wie het bericht geschreven heeft.
het is een gebruiker uit mijn forum. die onder een valse naam een mailtje heeft gestuurd.
hij is niet meer anoniem en ik weet hem nu te vinden.
door het vergelijken van de ip van de dreiger en van het lid kwam ik erachter dat hij het was. Nou zijn de rolle omgedraaid.
Laatst gewijzigd door angelo bessems op 05-10-2005 22:57, 1 keer totaal gewijzigd.
patrick de leeuw van ween
Berichten: 50
Lid geworden op: 13-05-2005 14:48

05-10-2005 22:22

hahah als we het over fatsoen praten heb ik nog wat ongeveer een uur geleden sta ik op mijn visstek om alsvast te voeren voor van het weekend, sta ik met mijn maat in het water allebei in waadpak komt er vanuit het niets een gozer naar ons toe gelopen met waadpak ja waar wij mee bezig waren en of we even wilde 'opkankeren" want wij zaten 100 meter van zijn stek af te vissen en hij viste hier al 13 jaar en wij zaten hier pas sinds kort dus als wij niet zouden öpkankeren" zou hij ons wel even bewerken met zijn maat samen met foxstormpaal ala 2 meter haha leuke hobby dat vissen maar ja dat is weer de BRIELSE mentaliteit.
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

05-10-2005 22:34

Moet je vertellen dat je de stek op internet wilt zetten misschien dat hij dan begrijpt dat die stek voor iedereen is 8) 8)
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

06-10-2005 00:05

Mwah is dat alles......net terug van vissen, fiets een stukje verderop plat in het gras gelegd, komen er ineens vanuit het niets twee van die gabbers met tasjes met bier om de hoek aanzeulen om 23.00 uur.
ze schrokken van mijn aanwezigheid en ik eigenlijk ook van hun, vroeg wat ze kwamen doen, ze wilde via de brug hun weg vervolgen en weg waren ze...ik ruik onraad en ga kijken waar mijn fiets is.......weg fiets!
Met zaklantaarn in het water schijnen en jawel hoor...fiets in het water :evil: ...dacht ik dat er zonet een mooie karper sprong op die plek :-? ...t's ook wat he als je doof bent :(
Kon ik mooi het koude water in om m'n fiets eruit te halen aargghhh. :evil:
Die twee schijterds zullen hun gezicht wel een tijdje niet meer laten zien :roll:
HB
patrick de leeuw van ween
Berichten: 50
Lid geworden op: 13-05-2005 14:48

06-10-2005 12:53

douwe jij ben zeker de leukste thuis
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

06-10-2005 13:04

Niet echt dat is de deurkruk die heeft iedereen beet.
Begin je te begrijpen hoe verrot dit wereldje al jaren is?
Vissen is een hobby, geen religie!
patrick de leeuw van ween
Berichten: 50
Lid geworden op: 13-05-2005 14:48

06-10-2005 22:19

ja maar als iedreen zo reageert wat schiet je hier nou mee hou nou eens op met dat rare gedrag en dat mystryeuze gedoe over karpervissen het is een hobby, een passie van mensen en ik snap dat het vervelend is als iemand op "jouw" stek zit maar kom op zeg een forum is toch bedoeld om elkaar verder te helpen en niet een wedstrijd wie kan er zo hard mogelijk zeuren en geheimzinnig doen ik zit ook op het snoekforum ook omdat dit een hele grote passie is van mij en als er ergens een naam van een water genoemd word waar met een gele twister een 1.20 snoek gevangen is reageert iedereen van tof man als ik hier zeg ik heb op het haringvliet een 40+ gevangen met een snowmannetje van scopex brand iedereen me af ik bedoel wat is er mis mee en ja ik vis op het haringvliet en al komen jullie daar vissen doe je best en vang vis.
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

06-10-2005 23:07

Daarom is vriend Karel Stas ook uit het wereldje van het karpervissen gestapt omdat het in het roofviswereldje anders gaat.
Wat wil je van een kunstaas meer maken dan het is, een SSR is een SSR, Slider is Slider.
Ook hier zeggen ze boilie partikel enz. maar wat er werkelijk inzit kom je niet te weten.
De visser maakt het verschil niet het aas, ook bij de roofvissers.

Maar ook daar vind je stekbescherming ze zeggen alleen op welk water de vis gevangen is.
In het boek van de Winter werd het Groene Meer beschreven, vissen met het respectable gewicht van 5 tot 10 pond waren de reden om de vissers te achtervolgen.
In de tweede druk was het verhaal verdwenen omdat er teveel randverschijnselen waren het water was verkloot.
Het is niet van nu het is van alle tijden, karpervissen is altijd omgeven geweest van ............... vul maar in.
De gewichten zijn veranderd de mentaliteit is erger geworden.

Patrick jij ziet er geen kwaad in maar neem van mij aan dat de andere locale vissers het anders zien.
Of je dat nu wilt of niet.
Vissen is een hobby, geen religie!
angelo bessems
Berichten: 60
Lid geworden op: 24-04-2005 18:49
Locatie: hoensbroek
Contacteer:

11-10-2005 18:35

Om ff over te stappen naar het originele onderwerp.
op de nieuwe site van ons is een coleman black cat tentverwarming te winnen t.w.v. 75 euro met onze prijsvraag. Doe mee en mischiens zit je er lekker warm bij deze winter.

http://www.carpvision.nl