www.karperrun.com

Plaats reactie
Gebruikersavatar
robert grootenboer
Berichten: 622
Lid geworden op: 11-10-2003 02:00
Locatie: Willemstad

13-09-2004 16:27

Hey medeboaders,

er is nu ook op de site van http://www.karperrun.com een forum geplaatst. Neem eens een kijkje en vertel jouw ervaring die je heb opgedaan aan anderen. Het is nu nog niet zo druk maar dat zal vast wel goed komen.

mvg,

robert.
Als julie me missen ben ik op het mooiste water van nederland aan het visse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
robert grootenboer
Berichten: 622
Lid geworden op: 11-10-2003 02:00
Locatie: Willemstad

22-09-2004 16:43

Wat vinden julie ervan?

mvg,

robert
Als julie me missen ben ik op het mooiste water van nederland aan het visse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reinder van Lune

22-09-2004 17:01

Leuk, maar denk dat het tijdverspilling is geweest aangezien dit forum HET forum van karper vissend Nederland/Belgie is !
peter van zundert
Berichten: 30
Lid geworden op: 23-09-2004 10:33
Locatie: sint willebrord...nederland
Contacteer:

23-09-2004 13:33

[quote="Reinder van Lune"]Leuk, maar denk dat het tijdverspilling is geweest aangezien dit forum HET forum van karper vissend Nederland/Belgie is ![/quote]

Hoi Reinder, als webmaster van een doorsnee karper-site'je wil ik ook mijn bezoekers de kans geven hun mening en opvattingen te uiten via het forum. Ik zou niet weten waarom een bezoekje aan het forum op mijn site tijdverspilling is. Al het nieuws dat je op diverse forums vind kan leerzaam zijn. Karperrun is voor de beginnende karpervisser opgezet, ook de jongere karpervissers kunnen moderator op mijn site worden, en de belangstelling hier voor komt wel goed, alles op z'n tijd zou ik maar zeggen. Kritiek daar moet je tegen kunnen als webmaster, soms negatief maar ook vele keren positief. Als ik mijn bezoekers ook maar iets kan bieden dat voor hun waarde heeft ben ik dik tevreden, en dat is geen tijdverspilling..ps: je bevind je nu wel op een top-forum weet je dat ook gelijk!! :-?
karpervissen, uit gevoerd met grote passie en liefde voor de karper is dit een liefhebberij waar ik al vele jaren van geniet, en nog vele jaren hoop te beoefenen...
Reinder van Lune

23-09-2004 14:02

Wat je doet moet je allemaal lekker zelf weten, maar wat biedt jou forum nu meer dan dit forum.
Dit forum bestaat al jaren en is dus goed gevuld qua discussie's enz, dat houdt dus in dat wanneer je wat wilt weten het vaak al wel ergens besproken is!
Dus waarom zou je dan op het forum van 'karperrun' een vraag
stellen of een discussie starten terwijl dit op het forum van de karperwereld hoogst waarschijnlijk al eens besproken is. Daar komt nog bij dat het forum van de karperwereld veel wordt bezocht, dus feedback genoeg, wat maar de vraag is op het forum van jou.
Wat ik dus wel zeggen is, het is niet interessant om nog meer forums over karpervissen te bezoeken terwijl deze al 'bestaat', en waar je zeker van bent dat er ook plentie actieve bezoekers zijn.
Weet je trouwens wel hoeveel site's en forums er al zijn over karpervissen?
Daarom zie ik er het nut niet van in, maar dat is mijn mening.
In iedergeval succes, en we zullen zien hoeveel postings je over een tijdje op je forum hebt :wink: .
peter van zundert
Berichten: 30
Lid geworden op: 23-09-2004 10:33
Locatie: sint willebrord...nederland
Contacteer:

23-09-2004 14:28

[quote="Reinder van Lune"]Wat je doet moet je allemaal lekker zelf weten, maar wat biedt jou forum nu meer dan dit forum.
Dit forum bestaat al jaren en is dus goed gevuld qua discussie's enz, dat houdt dus in dat wanneer je wat wilt weten het vaak al wel ergens besproken is!
Dus waarom zou je dan op het forum van 'karperrun' een vraag
stellen of een discussie starten terwijl dit op het forum van de karperwereld hoogst waarschijnlijk al eens besproken is. Daar komt nog bij dat het forum van de karperwereld veel wordt bezocht, dus feedback genoeg, wat maar de vraag is op het forum van jou.
Wat ik dus wel zeggen is, het is niet interessant om nog meer forums over karpervissen te bezoeken terwijl deze al 'bestaat', en waar je zeker van bent dat er ook plentie actieve bezoekers zijn.
Weet je trouwens wel hoeveel site's en forums er al zijn over karpervissen?
Daarom zie ik er het nut niet van in, maar dat is mijn mening.
In iedergeval succes, en we zullen zien hoeveel postings je over een tijdje op je forum hebt :wink: .[/quote]

Hoi Reinder, zoals ik in mijn eerder berichtje liet weten praat ik mijn site'tje niet als SUPER-SITE aan, ik bezoek meerdere forums...waarom? je komt overal wel eens wat nieuws tegen, daarvan kun je toch alleen maar leren!! Kijk als jij met dit forum tevreden bent is jou goed recht, dit is ook een super-forum van formaat, maar dat wil niet zeggen dat je nergens anders kunt kijken en zoeken. En nu ga ik lekker genieten van de vele verhalen op dit forum, het gaat je goed Reinder.
mvg, peter
karpervissen, uit gevoerd met grote passie en liefde voor de karper is dit een liefhebberij waar ik al vele jaren van geniet, en nog vele jaren hoop te beoefenen...
Reinder van Lune

23-09-2004 14:34

Correctie:
[i]Dit is een super-forum[/i] . . laat 'ook' maar weg.

[i]dat wil niet zeggen dat je nergens anders kunt kijken en zoeken[/i]
We zullen zien!

Het interesseert mij helemaal geen ene fluit! Ik geef alleen mijn mening, en zoals ik al reeds had opgemerkt: we zullen zien hoe goed jou forum bezocht gaat worden.
En nu niet stiekum zelf postings plaatsten :oops: .
Gebruikersavatar
robert grootenboer
Berichten: 622
Lid geworden op: 11-10-2003 02:00
Locatie: Willemstad

23-09-2004 19:49

Reinder,

je zegt dat je alles kan vinden op het board hiero.
Als je hier wat zoekt weet ik ook zeker dat je het zult vinden na 10 tallen pagina's gelezen te hebben en je het dan eindelijk een keer vind. (dit is niet als een belediging bedoeld moderators) Karperrun is een beginnend forum en daar is niks mis mee, je kan daar nu nog makkelijk met al je vragen komen.

Owjaaaaa zijn alle anderen karperforums dan ook tijdverspilling. :-? denk het niet.

veel succes met het forum peter.

mvg,

robert
Als julie me missen ben ik op het mooiste water van nederland aan het visse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
peter van zundert
Berichten: 30
Lid geworden op: 23-09-2004 10:33
Locatie: sint willebrord...nederland
Contacteer:

23-09-2004 20:09

[quote="robert grootenboer"]Reinder,

je zegt dat je alles kan vinden op het board hiero.
Als je hier wat zoekt weet ik ook zeker dat je het zult vinden na 10 tallen pagina's gelezen te hebben en je het dan eindelijk een keer vind. (dit is niet als een belediging bedoeld moderators) Karperrun is een beginnend forum en daar is niks mis mee, je kan daar nu nog makkelijk met al je vragen komen.

Owjaaaaa zijn alle anderen karperforums dan ook tijdverspilling. :-? denk het niet.

veel succes met het forum peter.

mvg,

robert[/quote]

Dank je Robert voor het rugge-steuntje, ik vind nog steeds dat iedereen vrij moet zijn om te kijken waar hij wil, en op dit super-forum ben ik nog lang niet uit gekeken..mzzzl peter 8)
karpervissen, uit gevoerd met grote passie en liefde voor de karper is dit een liefhebberij waar ik al vele jaren van geniet, en nog vele jaren hoop te beoefenen...
Reinder van Lune

24-09-2004 08:50

Tuurlijk is iedereen vrij om te kijken waar hij wil, alleen denk ik dat het forum op je site niet bezocht gaat worden omdat je dit forum hebt welke gigantisch veel bezoekers heeft.
Om deze reden heb ik ook geen forum gemaakt voor mijn site.
Ik denk dat in de praktijk een 'forumbezoeker' toch uiteindelijk naar het forum van de karperwereld surft dan naar een forum wat net nieuw is.
En inderdaad Peter andere karperforums vindt ik ook tijdverspilling.
Maar in iedergeval succes met je site en forum, en ik hoop voor je dat je maar veel bezoekers krijgt.
peter van zundert
Berichten: 30
Lid geworden op: 23-09-2004 10:33
Locatie: sint willebrord...nederland
Contacteer:

24-09-2004 12:16

Hoi Reinder, bedankt voor je reactie en ik zal zeker dit forum vaker bezoeken. Mijn forumpje is pas online en gemiddeld heb ik 130 bezoekers per dag waarvan een groot gedeelte vaste bezoekers zijn. Ook ik wens je nog veel voldoening op het karperwereld-forum en natuurlijk met karpervissen....tight lines, peter
karpervissen, uit gevoerd met grote passie en liefde voor de karper is dit een liefhebberij waar ik al vele jaren van geniet, en nog vele jaren hoop te beoefenen...
Gebruikersavatar
Dennis Hessels
Berichten: 162
Lid geworden op: 14-04-2004 20:07
Locatie: Zwolle
Contacteer:

24-09-2004 12:36

Ik ben het zowiezo met Peter eens! Elke discussie waar dan ook, kan leerzaam zijn! Het is wel Reinder zijn eigen mening maar ik denkt dat hij gewoon niet verder wil kijken dan hij zelf wilt, beetje jammer!
de Hengelsport Zwole --> http://www.hsvzwolle.com
Reinder van Lune

24-09-2004 13:26

Tuurlijk elke discussie is leerzaam, dat hoor je mij ook niet ontkennen!
Beter lezen Dennis (beetje jammer) 8) !
Ik wil alleen maar aangeven dat je niet veel vaste bezoekers zult trekken op een ander karperforum, omdat dit forum alles heeft wat je wilt (qua eerdere discussies en aantal trouwe members).
Daardoor is de kans kleiner dat een 'nieuw' forum een succes gaat worden, want ik heb er zelf ook wel aan lopen denken om een forum voor mijn site te maken.
Met tijdverspilling bedoel ik dus NIET een discussie voeren op een forum, maar een forum maken/onderhouden enz enz.
Dit is trouwens het laatste wat ik wil zeggen over dit onderwerp, op nieuwe reacties zal ik dus ook niet meer reageren!
Plaats reactie