De nieuwe site van HSV onder Ons

Plaats reactie
Peter Goossens
Berichten: 5
Lid geworden op: 04-02-2004 14:03
Locatie: Tiel
Contacteer:

13-02-2004 20:54

Sinds een weekje draait de site van HSV Onder Ons, wij hebben binnen de vereniging een eigen karpergroepje "Karpergroep HSV Onder Ons". Dit is wel een algemene site maar er gaat toch veel over karpervissen. De site heb ik opgezet voor de gevorderde sportvisser en beginnende sportvisser (de jeugd) om ze een beetje respect en dicipline bij te brengen hoe men om moet gaan met de vis. Ik hoop dat ik artikelen en verhalen krijg van de gevorderde (betere) sportvissers uit het veld. Ieder verhaal of educatieve stukje wordt geplaatst, het wordt door ons gecontroleerd of er geen grove of discriminerende woorden in staan, zodat de jeugd de stukken rustig kan lezen en proberen om het geleerde in praktijk te brengen.

De URL: http://www.hsvonderons.nl

Groetjes Peter
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

13-02-2004 22:55

Beetje buiten mijn gebied, maar zeer fraaie web-site voor een HSV, Peter.

Mis ik nu info over jullie vereniging en water? Of heb ik niet ver genoeg gekeken?

Groet, Kees
Peter Goossens
Berichten: 5
Lid geworden op: 04-02-2004 14:03
Locatie: Tiel
Contacteer:

14-02-2004 09:32

Staat allemaal onder de link Verhalen - Nieuws in het blok Hoofdmenu.

Daar staan de wateren van Onder Ons - De wedstrijden van Onder Ons samen met AETH De Brasem - Karpergroep - Karperwedstrijden - Contributies. Er zijn een 40 tal rubrieken denk ik. Onder de link Bestuur - Disclaimer daar staan de gegevens van het bestuur.
Plaats reactie