03-11-2003 22:56
Hallo visvrienden,
Even voorstellen, ik beheer superdrillers.nl, ik lees dat er een hoop commotie is over het Superdriller gedeelte. Even wat vooraf ging, Superdriller was en is een Geintje van een aantal karpervissers onder elkaar. (elkaar een beetje jennen)Het heeft niets te maken met het geen respect hebben voor de kleinere vis, als je even op het foto gedeelte kijk zal je zien dat ik zelf een franse karper van 19 pond zit te zoenen. Het is ook Géén site waar alleen maar grote karpers op staan, de kleinste is 12 pond (rijen). Verder is er ruimte voor alle andere vormen van Hengelsport, Karper is op dit moment prominent aanwezig.
Chris heeft op mijn verzoek een stuk over Du Der op de site gezet om iedereen die plannen heeft die kant op te gaan wat meer info te verstrekken. Ik persoonlijk vind dat hij daarin zeer geslaagd is, iedereen die goede of minder goede ervaringen heeft met betaal of openbaar water is welkom ditzelfde te doen, zolang het maar met een niet commerciele achtergrond is.(vissers onder elkaar)
Dus til niet te zwaar aan Superdrillers, kijk even verder op de site dan zie je dat alle soorten en maten worden geplaatst, als er maar een leuk verhaal achter zit.
Met vriendelijke visgroeten,
André Breukel