www.eclipsbaitrange.nl

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hendrey De Ritter
Berichten: 18
Lid geworden op: 05-08-2004 23:04
Locatie: Utrecht
Contacteer:

05-08-2004 23:09

Nieuwe bollenmerk op de markt.

Leuke site best een bezoekje waard.

IS nog in aanbouw maar hou het in de gaten.

http://www.eclipsbaitrange.nl

Groeten

Hendrey
Gebruikersavatar
Hendrey De Ritter
Berichten: 18
Lid geworden op: 05-08-2004 23:04
Locatie: Utrecht
Contacteer:

09-08-2004 12:49

Produkteninformatie is weer toegevoegd.


:)
Gebruikersavatar
Hendrey De Ritter
Berichten: 18
Lid geworden op: 05-08-2004 23:04
Locatie: Utrecht
Contacteer:

10-08-2004 18:29

wederom nieuw informatie
Gebruikersavatar
Mike Verhoeff
Berichten: 752
Lid geworden op: 10-02-2004 12:09
Locatie: Nederland

11-08-2004 00:27

Beste Hendrey,

Je hebt nu al twee keer geschreven dat de site update heeft ondergaan, maar ik zie echt niks nieuws iedere keer.......????

Mike.
jan van kranenburg

11-08-2004 01:36

Hendrey,
Extreme reclame site. Stelt niks voor.

We verwachten hier wel wat leukers, hoor!!

Zet die site bij de pop-ups!!
Tja, kost misschien wel wat....

mvg

Jan
jan van kranenburg

11-08-2004 23:51

Hendrey is boos!

Heeft me wat PB's gestuurd.

Wil deze niet delen met andere boarders, geloof ik.

Tot nu toe echter, blijft die site puur commercieel, helaas...

mvg

Jan
Gebruikersavatar
Hendrey De Ritter
Berichten: 18
Lid geworden op: 05-08-2004 23:04
Locatie: Utrecht
Contacteer:

12-08-2004 00:34

Beste Jan


Ben niet boos hoor.

Maar om nou on nuttige repley´s hier erover te gaan geven zie ik het nut niet van in.

Mischien bedoel je het heel anders en dan houden we dit natuurlijk op een misverstand.

Houdoe

Hendrey
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

12-08-2004 01:12

Beste Hendrey.
moet zeggen lijkt wel verdomd veel op sluikreclame :wink:

mij om het even maar uuh als ik ondernemer was in deze branche en hier geld voor neertelde om boven in die lijst te staan dan maakte ik wel bezwaren richting de beheerders.

groet,
Peter
Gebruikersavatar
Lukas Linde
Berichten: 912
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: ZW Drenthe

12-08-2004 16:59

Site is al uit de lucht? Hier doet hij het niet meer in ieder geval.
Vissie kump zo!
Gebruikersavatar
Mike Verhoeff
Berichten: 752
Lid geworden op: 10-02-2004 12:09
Locatie: Nederland

12-08-2004 17:45

Bij mij doet de site het nog wel gewoon...... Inderdaad hoezo sluikreclame :-? Plaats een banner als je bekendheid wil en betaal ervoor......

Groet Mike.
Gebruikersavatar
Hendrey De Ritter
Berichten: 18
Lid geworden op: 05-08-2004 23:04
Locatie: Utrecht
Contacteer:

12-08-2004 21:36

Beste Mike Verhoef !


Gelukkig dat ik al was gewaarschuwd door een van de team leden dat er zulke mensen als jou hier posten.

Denk maar niet dat ik me maar iets ervan aantrek.

Eerder ik trek me er iets voor uit !

Verder de site doet het gewoon, alleen is er wat vertraging met de juiste opbouw ervan.

En nog wat neem aan dat jijzelf ook op karper vist niet ?

Nou dan zal jij zeker ook weleens in sluikreclame hebben moeten geloven of heb je nooit met iets van een merk gevist.

Nou verder zijn meningen en Id''en welkom van mensen .

Maar kritiek en andere dingen nee dank u.

Hendrey
Gebruikersavatar
Mike Verhoeff
Berichten: 752
Lid geworden op: 10-02-2004 12:09
Locatie: Nederland

12-08-2004 21:53

Ik stuur maar een PB naar je..................

Mike
Gebruikersavatar
Gerrit Ritmeester
Berichten: 484
Lid geworden op: 27-12-2001 01:00
Locatie: Kamerik
Contacteer:

24-08-2004 12:46

Hendrey, lees a.u.b. even de huisregels door:

2n. De rubrieken Vraag en Aanbod op Carpboard zijn alleen bestemd voor particuliere aanbieders die hiervan gratis gebruik kunnen maken om tweedehands producten aan te bieden of op te vragen, maar mogen per kwartaal niet meer dan 7 advertenties plaatsen.

2o. Met particuliere aanbieders bedoelen we mensen die door henzelf gebruikte producten verkopen. De rubrieken Vraag en Aanbod zijn uitdrukkelijk niet bedoeld voor personen die andere dan door henzelf gebruikte apparatuur verkopen.

2p. Het is alleen toegestaan gebruikte goederen te koop aan te bieden. Nieuwe, vrijwel nieuwe of voor demonstratie gebruikte goederen mogen dus niet te koop worden aangeboden.

2q. Onderhandelen over de aankoop van goederen dient via persoonlijk contact en niet via de rubrieken plaats te vinden. Hieronder valt ook commentaar over de prijs of kwaliteit van de aangeboden goederen.

2r. Elke gebruiker van de rubrieken Vraag en Aanbod is volledig verantwoordelijk en aansprakelijk voor alle advertenties die hij/zij plaatst.

2s. KWO behoudt ten alle tijden het recht advertenties in de rubrieken Vraag en Aanbod zonder opgaaf van reden te verwijderen.

2t. Noch KWO, noch de adverteerder kan aansprakelijk gesteld worden door een partij of elke andere derde voor claims of verlies van welke aard dan ook, inclusief, maar niet beperkt tot, verloren winst, strafrechterlijke of hieruitvoortvloeiende schade. In geen enkele situatie kan KWO verantwoordelijk worden gesteld voor de kosten voortvloeiend uit gebeurtenissen.

2u. Ter aanvulling op bovenstande wordt erop gewezen dat ook de rubriek Links/Update niet bestemd is om websites van zakelijke aanbieders aan te bevelen.

2v. KWO in genoemde voorwaarden worden vertegenwoordigd door de redactie en de moderatoren van genoemde rubrieken.

2w. Zakelijke aanbieders kunnen de redactie van KWO contacteren over plaatsing van een advertentie of link op de website.
Plaats reactie