www.vis-shop.nl

Plaats reactie
ivo eimermann
Berichten: 9
Lid geworden op: 09-11-2003 01:00
Locatie: wateringen
Contacteer:

09-11-2003 19:15

Beste medevissers.
Zoals jullie misschien wel.. of misschien NIET ongaan is, is er sinds 1 week een nieuwe vis webwinkel online. Ik mag mijzelf tot 1 van de organisatoren benoemen, trots dat ik ben. Nou is mijn vraag, WAT vinden jullie nou dat wij absoluut moeten toevoegen aan ons assortiment ?!?!?! Mail het me op visshop@vis-shop.nl ..
groetjes en vangse,

(ik vandaag nog een mooie spiegel van 24 pond op de zwet in het westland)

http://www.vis-shop.nl
Mazter Paz
Berichten: 45
Lid geworden op: 16-09-2003 02:00
Locatie: Nederland

09-11-2003 19:41

Aardige website hoor! Ziet er goed uit en werkt redelijk vlot... En als je iets besteld wordt het binnen 24 uur verzonden. Dat is wel ff wat anders dan 2 maanden op je spullen wachten... VLEMMIX!!!
Dus dat is wel een pluspuntje!

Wat ik een beetje mis zijn de wat betere molens en hengels van bv: Shimano, Fox, Daiwa enz... Eigenlijk alle producten zijn van (voor mij) onbekende merken.
Ik zie nergens producten van Korda, Kryston, Sufix, Nash, PB, enz... en ik denk wel dat dat beter zal gaan verkopen dan wat er nu op de site staat. Maar je moet ergens beginnen zullen maar zeggen dan.

Misschien dat jullie hier iets aan hebben... misschien niet...

In elk geval veel succes met de winkel!
Met de vriendelijke groenten,

Mazter Paz...
Gebruikersavatar
jordyopthof
Berichten: 1606
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Zuid-Holland

09-11-2003 19:47

zou er zeker gebruik van maken,

maar er missen wat gerenomeerde merken en grotere foto's mbt de artikelen.
Geniet van alle vissen, klein en groot. Maar, zodra de het genieten van klein verdwijnt is het wellicht tijd om te stoppen...
ivo eimermann
Berichten: 9
Lid geworden op: 09-11-2003 01:00
Locatie: wateringen
Contacteer:

09-11-2003 20:47

1 goede avond,

Bedankt voor jullie. Daiwa zit al in het assortiment bij de molens en ik ben vorige week bij Albatros geweest en mag deze fabrikant ook bij het lijstje leveranciers zetten. Een andere leverancier wat jullie karpervissers waarschijnlijk erg aanspreekt is Pro line... ik heb meerdere malen contact met hun gehad en ondetussen de catalogus ontvangen en binnen nu en enkele weken komen er veel pro line (voer) producten bij. Wat de molens betreft.. er staan veel merken wat mitchell en conficta betreft.. ik ben zelf ook een doorgewinterde visser en heb juist persoonlijk erg goeie ervaringen met deze merken vandaar dat daar zo`n ruim assortiment in is. Maargoed dat kan altijd persoonlijk zijn uiteraard :smile: .. wat betreft de grotere foto`s... NOG GROTER ?!?! *lol* .. heb je wel op het plaatje geklikt ??? dan is de foto namelijk net zo groot als je beeldscherm.. dnek niet dat de foto nog groter moet :wink:

groetjes,

ivo
jan van kranenburg

09-11-2003 21:28

Ivo,

Site is o.k. Foto's duidelijk, evenals de leveringsvoorwaarden.
Meer "sterke" merken wellicht noodzakelijk.
Jullie zitten in Wateringen. Zijn daar ook de aangeboden artikelen te bekijken?

mvg

Jan
ivo eimermann
Berichten: 9
Lid geworden op: 09-11-2003 01:00
Locatie: wateringen
Contacteer:

09-11-2003 21:35

Beste Jan,

inprinciepe zijn wij geen winkel, maar onder afspraak is het geen probleem om de artikel die je op de site ziet te komen bekijken. Als je, zoals ik zie, in den haag woont kan je uiteraard zowiezo je order op komen halen, schilt weer (overigens zeer lage) porto kosten en de 24 uur wachten op je postbode :smile:

groetjes,
ivo
Gebruikersavatar
rinus koolen
Berichten: 346
Lid geworden op: 21-06-2003 02:00
Locatie: eindhoven

10-11-2003 10:20

Ivo,

Als ik bij karper op rodpods klik krijg een verhaal over een stabiele pod te gebruiken op elke ondergrond, mijn vraag is over welke pod gaar het, waar zie ik de foto, en welke zijn er nog meer, bij de tassen en andere materialen zie ik wel foto`s.
Hij is een beetje eentonig qua kleurinhoud
maar wel goed te bekijken.
Succes ermee verder.
Vr Gr Rinus
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

10-11-2003 11:02

leuke site maar het is misschien handig om de merken er bij te zetten ipv alleen sterke alround haak etc etc en een fot van de haak ipv het zakje, tevens zullen bep merken niet mogen ontbreken maar daar was je dus ook al achter!

mvg martijn
ivo eimermann
Berichten: 9
Lid geworden op: 09-11-2003 01:00
Locatie: wateringen
Contacteer:

10-11-2003 11:29

beste rinus en martijn,

Er staat als je op een vis categorie klikt (roofvis / karper / witvis / overige) dat elk artikel waar geen prijs achter staat wel in het assortiment aanwezig is maar op het moment niet leverbaar. Achter de rodpot staat geen prijs dus is niet leverbaar. Vaak heb ik dan ook even de foto weg gehaald, omdat als het product toch niet leverbaar is het ook niet zoveel zin heeft om het product te promoten.

martijn, als je op de foto klikt krijg je een uitvergroting van de foto met extra informatie, zoals je daar ziet staat het merknaam erbij en type naam er wel degelijk bij. Dit staat vermeld boven aan elke pagina nadat je op een prodcut soort hebt gedrukt.

En die extra merken wordt aan gewerkt :wink:

groetjes,

ivo
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

10-11-2003 11:34

suc6 ermee!
ivo eimermann
Berichten: 9
Lid geworden op: 09-11-2003 01:00
Locatie: wateringen
Contacteer:

10-11-2003 11:40

Dank je wel,

je mag gerust kritiek geven hoor, graag zelfs. Op die manier wordt er juist kritisch naar elk punt gekeken waar dat verandert of duidelijker moet.

vrgr,
ivo
jurgen munten
Berichten: 1159
Lid geworden op: 25-09-2002 02:00
Locatie: Eygelshoven

10-11-2003 15:43

Ivo,

zoals gezegd, het assortiment mag iets groter, vooral de bekendere merken. Heel duidelijke site, overzichtelijk en goede prijzen. vooral het pop-up scherm (om maar even in vistermen te blijven) met specifieke productinfo en foto vind ik goed.

succes ermee!

groeten,
karperlimbo
Het is een kwestie van geduld.....
ivo eimermann
Berichten: 9
Lid geworden op: 09-11-2003 01:00
Locatie: wateringen
Contacteer:

10-11-2003 18:49

Dank je wel voor de complimenten. Leuk om te horen na weken keihard werken. En zoals gezegd, die merken wordt al hard aan gewerkt. Binnen nu en enkele weken zijn er een aantal zeer bekende en grote merken bij de vele merken die er nu al staan als.

groetjes en vangse,

ivo
http://www.vis-shop.nl
Bjorn Dohmen
Berichten: 205
Lid geworden op: 18-01-2003 01:00
Locatie: Wijlre

13-11-2003 10:29

Ivo,

Misschien is het handig om die producten die leverbaar zijn te voorzien van een merkteken, bijvoorbeeld een groene stip. en de artikel welke niet voorradig zijn te voorzien van een rode stip. dit betekent voor jou alleen het bijwerken van de status van de stip (voorraad). Bijvoorbeeld groen = genoeg op voorraad, oranje=enkele op voorraad, rood = uitverkocht. het enige wat je moet doen is een lijst maken, waaruit de verschillende standen te halen zijn, deze lijst wordt dan gebruikt om te vergelijken en de status van het produkt op de website te laten zien. Een website waar dit gebeurt is http://www.globetrotter.de

M.v.g.

Bjorn

P.s. Mocht je hier vragen over hebben, dan ben ik graag bereidt je hier meer over te vertellen.
ivo eimermann
Berichten: 9
Lid geworden op: 09-11-2003 01:00
Locatie: wateringen
Contacteer:

13-11-2003 10:50

Dank je wel voor je reactie. In princiepe zijn alle artikelen in voorraad op de site. Op dit moment (en dat is een exact gegeven) zijn 98% van de artikelen in voorraad. Er zijn slechts een paar artikelen niet op voorraad, deze kan je herkennen doordat er geen prijs achter het artikel staat. Op die manier weet je heel simpel dat het artikel niet op voorraad is en kan je hem dus ook niet kopen om misverstanden te voorkomen. Echter is dit echt maar bij een paar artikelen het geval. Alles is inprinciepe op voorraad. Vanaf aanstaande dinsdag is ook die 98% verandert in 100% VOORRAAD... en dit zal ook zo blijven zodat je NOOIT op je bestelling hoeft te wachten maar binnen 24 uur na betaling in huis hebt.

groetjes,

ivo
Bjorn Dohmen
Berichten: 205
Lid geworden op: 18-01-2003 01:00
Locatie: Wijlre

13-11-2003 12:39

Ivo,

De manier zoals ik deze schets, kan heel gemakkelijk geautomatiseerd worden. Zodat je alleen de voorraadlijst hoeft bij te werken, voor het geval dit niet automatisch gebeurt.

Dan hoef je ook geen prijzen weg te halen, en kun je desondanks heel gemakkelijk zien wat de voorraad is.

De eerder beschreven site, handelt volgens dit principe, en dit is ook nog eens een winkel met meerdere vestigingen. Ze zijn hierin heel accuraat.

Het scheelt voor jou ook veel werk, als je dit kan automatiseren!

Ik kan begrijpen, dat je het weghalen van de prijzen overzichtelijk vindt, maar als je eenmaal honderden zoniet duizenden produkten hebt, en deze verkoopt. Kan het verwijderen en weer plaatsen van de prijs een dagtaak worden, waarbij je de meeste tijd beter kunt besteden aan het inpakken en versturen van bestellingen, dan aan het bijwerken van de lijst.

M.v.g.

Bjorn

P.s. Ik probeer vanuit mijn werk gezien de processen altijd te stroomlijnen.
Plaats reactie