Wereldrecord karper dood??????????

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Henri van der Wal
Berichten: 730
Lid geworden op: 29-01-2002 01:00
Locatie: visPASloo
Contacteer:

15-04-2002 00:21

Quote: Punt vijf: De vissen die hier zwemmen hebben hier altijd al gezeten die zijn erin gekomen doordat er bij het ontstaan van dit meer viskwekerijen ondergelopen zijn komplete dorpen staan hier onder water en door het hoge aanbod aan natuurlijk voedsel is de populatie zeer goed en ligt het gemiddeld gewicht zeer hoog.

Uit zeer betrouwbare bron weet ik dat er elk jaar grote vissen worden uitgezet die gekocht worden van lokale beroepsvissers, het is mar dat je het weet...........
Meldpunt Spiegelkarpers Fryslan : spiegelkarpersinfriesland@live.nl
http://www.ksnregiofryslan.nl

http://www.sunrisebaitservice.com - Quality Carpfood
Stefan Slechten
Berichten: 2316
Lid geworden op: 16-01-2002 01:00
Locatie: Stein (Lb)

15-04-2002 09:07

Tsjah...Roemenië. Eerlijk gezegd spreekt het me dan nog meer aan om bijv. heel domgezegd het water naast raduta (ben niet bekend daar, dus kan best ver uit mekaar liggen die wateren) te pakken. Ik mag toch aannemen dat die grote vissen zich niet beperken tot alleen het raduta meer ???

Ik vind het sowieso wel raar dat er zooo veel grote vis op zit, denk dat ook hier de motieven wel geld zal zijn. Die meneer raduta zal wel een flinke bom duiten hebben.

Ik denk trouwens toch wel dat als het record dood is, er binnen no-time wel berichten verspreid zullen worden van een nieuwe -zwaardere- karper (door meneer raduta zelf?)

Met twijfelende groet,
stefan
Gebruikersavatar
Mark van Balveren
Berichten: 79
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: In the middle of Brabant

15-04-2002 19:49

Stefan,

Je wordt op je wenken bediend, nu er
in het Duitse blad 'CarpMirror' een interview staat met dhr. Raduta zelf.
Hij geeft hierin enkele antwoorden op bovenstaande vragen.

Ik zou zeggen, mensen van dit board, lees
dat interview en zet er eens een discussie over op :smile:

Blijf kritisch.
Mark
Gast

06-05-2002 00:12

Geachte mensen, via stomtoeval ben ik een twee jaar geleden in contact genoemen met een zeer ervaren frankrijk Italie visser. Het kan best zijn dat ik en marcel vanHommerig het over dezelfde hebben.

Deze meneer kent de organisatoren van de Romenie trips hier in Limburg.
Met mijn vismaat ben ik een tweetal keren bij hem op bezoek geweest. Na wat vertellen over en weer heeft hij ons met woorden en een tweetal videobanden laten zien waarom wij niet naar roemenie zouden moeten gaan. En geloof me: Na het bekijken van die banden denk ik dat de gemiddelde visser met een gezond verstand nooit en te nimmer zal neerstrijken in roemenie. Tenten waaien er zo kapot (gezien) Taluten grond van 10 meter hoogte storten door de soms hevige regenval spontaan in op nog geen 5 meter achter jebivy. Je spullen die buiten staan kun je nu gaan opduiken in de modder.
Dit zou men nog als lachwekkend kunnen ervaren.
Dan nemen we het overzetten en overpopuleren van karper nog even ten spijt. en beginnen we nu aan het echte smerige gedeelte:

Diren op het domijn worden letterlijk mishandeld/gedood om de visser het zo plezierig mogelijk te maken(gezien op video met eigen ogen) Een ezel liep richting vissers, hij wilde knikkers proeven. Zijn baas sloeg hem daarop helemaal te pleuris met een stok. Bang dat hij ze van de domein beheerder op zijn zak kreeg geslagen. Een watervogel van onbekende soort zat op de te bevissen stek te kweteren. Een bootje voer uit vanuit een landhuis en schoot zonder pardon de vogel af en viste hem op. Wapperdeflap is dit niet een beetje erg gestoord??????????

Sorry maar na het zien van deze taferelen hoefde het voor mij dus absoluut niet meer!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Tim Boelema op 2002-05-06 00:13 ]</font>
Gebruikersavatar
marcel vanhommerig
Berichten: 148
Lid geworden op: 06-02-2002 01:00
Locatie: Bocholtz

06-05-2002 17:44

gegroet tim

ik denk dat we het over een ander persoon hebben. (ik ken er wel verschillende die er geweest zijn) maar het meeste contact heb ik met de organisator zelf. (via de tafelvoetbal competitie)

groeten van marcel


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: marcel vanhommerig op 2002-05-06 17:44 ]</font>
andrew srech
Berichten: 149
Lid geworden op: 14-04-2002 02:00
Locatie: hoensbroek

06-05-2002 22:43

beste tim&marcel

als het goed is hebben jullie het over mijn film met j.j & r.t .
wat jij zegt tim is wel een beetje overdreven.
hoe kunnen jullie in godsnaam zo negatief doen,terwijl jullie er nog nooit geweest zijn.
heb je wel een een echt onweer meegemaakt?
ik geloof van niet dus, anders wist je wel waarom een tent kapot kan gaan.
en trouwens ik ga daar om te vissen en nergens anders voor dus de rest intereseert mij geen bal.
en marcel als je j.j zo goed kent kan ik me niet voorstellen dat hij negatief zal zijn over roemenie , zeker als hij de organisatie
heeft voor nederland.
en trouwens ook a.st. die organiseerd voor belgie zegt niks echt negatiefs,alleen stoort hij zich aan bepaalde dingen die zijn voorgevallen.
want per slot van rekening wordt toch de organisatie er op aangekeken.
dit kan ik me dan ook goed voorstellen want het kost toch een aardige cent.


saluti sqrew
Gast

07-05-2002 07:18

Beste Andrew,

Volgens mij heeft marcel niks negatiefs vermeld! Integendeel!

Je hoort mij ook niet afgeven op die Jos of welke andere persoon dan ook die die reizen naar roemenie organiseerd. Zij zullen beslist de zaakjes goed geregeld hebben. En ook het beste van het beste voor de vissers proberen te regelen dat er te krijgen is. Dus niks tegen Jos of Achiel of weet ik wie.

Het feit is alleen dat ik niet oordeel over dat verhaal dat schijnbaar in de bladen heeft gestaan. Ik baseer mijn oordeel op die twee eerder genoemde video banden die ik dus met eigen ogen heb gezien, en niet op geruchten.

En Andrew je zou gelijk kunnen hebben. Op 1 video staat die bekende van me, op de tweede staan voor mij onbekende, zo te horen aan het accent limburgse karpervissers.
En ik overdrijf zeg je? Als wij het over dezelfde band hebben, en let wel als we het echt over dezelfde hebben dan kun jij dus echt niet zeggen dat ik overdrijf!
En daarom vraag ik je nu ook:

Staat daar een vogel op die afgeschoten wordt door een persoon in een boot die vluchtig komt uitvaren omdat ie op n stek dobbert???? Ja of nee??

En die ezel die met een stok wordt gemept omdat t arme dier te dicht bij het voer of de vissers zelf in de buurt komt???? Ja of nee???

En dan laten we die modder poel waar de vissers hun spullen in moeten terugzoeken nog maar even achterwege.

Het zou een mooie boel worden hier als ik ieder dier dat bij mijn bivy in de buurt komt in elkaar moest vegen met een stok en iedere meerkoet zou gaan afknallen omdat ie op mijn stek dobbert.

Een ieder die er heen wil moet dat uiteraard zelf weten. En misschien valt het er tegenwoordig ook wel reuze mee, daar die video’s al van enkele jaren geleden zijn. Het stoort me alleen dat er nu wordt gedaan alsof ik ben aan het overdrijven. En ik mag aannemen dat de schrijver van het gepubliceerde verhaal heus niet alles uit zijn duim heeft gezogen!

1 ding valt ook niet te ontkennen: Er zwemmen prachtige vissen in roemenie.

Laat 1 ding duidelijk zijn: ik heb niks tegen de organisatoren van de roemenie trips en ook beslist niks tegen de vissers die wel een bezoekje plegen.

En Andrew, ik hoop dat je bevenstaande niet als een aanval ziet, of een poging om jou af te zeiken, dat is absoluut niet het geval.


Mzzl
Tim



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Tim Boelema op 2002-05-07 17:28 ]</font>
Gebruikersavatar
marcel vanhommerig
Berichten: 148
Lid geworden op: 06-02-2002 01:00
Locatie: Bocholtz

07-05-2002 11:17

ik kan mij ook niet herinnneren iets slechts te vertellen over raduta

zoals eigenlijk wel bekend is ben ik tegen het vissen op gesloten of betaalwateren, voor deze vissers die jij bedoelt Remy en vooral Jos heb ik echter een heleboel respect. hun vangen namelijk gigantisch dikke vissen en lopen bij mijn weten hier niet te koop mee om er zelf beter ven te worden.

ik snap niet hoe je mij in verband met die videos kunt brengen want ik heb ze nog niet eens gezien.

ik ken jos van tafelvoetballen en we wonen ongeveer een kilometer van elkaar. wat je zegt klopt betreffende dat jos niet tevreden is over wat er allemaal gezegt word over de slechte gang van zaken, maar dat had ik al helemaal bovenaan vermeld bij de eerste reactie waar deze topic over gaat.

groeten van marcel
Arjan van den Berg

07-05-2002 11:52

het enige waarom achiel stevens en anderen die reisen organiseren is GELD. niks anders. ja voor achiel stevens misschien de drank.
het is er gewoon een bende daar in roemenie, overgezette vissen, slapen in de garage omdat meneer raduta meer geld kan verdienen aan jagers etc etc

MVG

Arjan
andrew srech
Berichten: 149
Lid geworden op: 14-04-2002 02:00
Locatie: hoensbroek

09-05-2002 00:05

beste tim

volgens mij hebben we het toch over de zelfde
film hoor.
deze was ook te zien bij de opendeurdagen in genk en tevens te koop (geregeld door huub s)
dus ik weet wel degelijk waar ik het over heb
dat met die ezel ,vogel,onweersbui.
dat met die ezel is alleen maar gekomen omdat die herder elke avond een babbeltje kwam maken.
en een vriend van ons de boilie's achter zijn bivy had laten staan ,logisch dat die ezel gaat ruiken als ie daar loopt.
en met die vogels dat gaat meestal om aalscholvers deze worden dan ook verjaagd.
en niet afgeslacht,het komt wel eens voor dat een pelikaan wordt afgeschoten (ligt aan de zin van raduta)
maar wat met die ezel was gebeurd kan ik ook niet zeggen dat dat normaal is .
maar dat ie een pak slaag kreeg is toch overdreven (nagegooid met steen ,stok)
enwat betreft dat verhaal dat zal beslist niet zijn verzonnen.
maar wat ik al eerder zei ga je om te vissen
of ga je voor de luxe (die daar niet is)
ik kan een paar vissers die daar zijn geweest
de wilden zich elke dag douchen,nou dan kun je beter naar centerparcs gaan.
maar verder heb je gelijk er zwemt mooie vis rond.
en er zijn alweer positieve reactie's van jongens die al geweest zijn .

marcel

ik moet toegeven dat je inderdaad geen negatieven reactie had
en bij deze moet je maar eens aan jos vragen voor die videoband ,
dan kan je eens zeggen wat jij er van vindt.

bart

ik meen dat alleen maar vissen vissen en nog eens vissen.(vangen is een tweede)

arjan

wat meen je nou dat er bergen geld mee te verdienen valt.
die vriend van mij wat dat organiseerd doet dat echt wel voor zijn hobby ,en niet voor het geld.
en over achiel kan ik niet oordelen,ik kan hem alleen als visser pas 13 jaar.
maar ja je bent er ook pas een paar keeer geweest he!!!!!!!


saluti sqrew
Hans-Peter van Ee

09-05-2002 11:45

Heren

Opvallend is dat men hier duidelijk terug kan zien hoe verziekt het karpervissen is.
Op zo'n water wil een rechtgeaarde karpervisser toch niet eens vissen.
Pure dierenmishandeling, wat dat betreft is Raduta niet veel anders dan andere foute betaalwateren.

met walgende groet

HPE
Wilko Bloem

09-05-2002 19:04

Bij het door-worstellen van deze bet-water-hel en verdoemenis.Ik citeer: Dieren op het domein worden letterlijk mishandeld/gedood om de visser het zo plezierig mogelijk te maken.
Vogels die fluiten worden afgeschoten, een ezel die een pak op zijn “godverdomme” krijgt.En er is zo lees ik hier in deze topic, ook nog eens sprake van overgezette vis. Is dit soms een rechtstreekse reportage uit de hel of zo? Dit lijkt toch allemaal nergens op, waar is onze innerlijke beschaving gebleven?
Met verontruste groet Wilko :???: :???:


I kill people :evil:
I kill people for money :evil:
But you are my friend :evil:
I kill you for nothing :evil:
Tim Boelema
Berichten: 605
Lid geworden op: 21-01-2002 01:00
Locatie: Omg. Sittard

10-05-2002 17:41

Ok Andrew!!!

Ik zal me er verder niet meer mee bemoeien!

Ieder zijn eigen! Duidelijk is nu wel dat we het over dezelfde band hebben!!

Veel succes dit seizoen Andrew.

En veel plezier aan diegene wat naar raduta gaan. Ik ga er niet heen. Maar ga je toch: veel succes!

1 ding wil ik wel nog weten: raduta werd me lats aangeboden voor 650 euro. toen wij konden gaan was dat 800 gulden??? Vanwaar zo'n prijsverschil!!???

En dan nog wat: Ik denk inderdaad niet dat de organisator van zo'n trip er echt geld aan verdient! Misschien een beetje maar geen bakken! Daarbij komt dat je dat moet vergelijken met de tijd die je erin steekt!
Ik denk dat dat verdienen dan toch wel heel zwaar tegenvalt!!!
andrew srech
Berichten: 149
Lid geworden op: 14-04-2002 02:00
Locatie: hoensbroek

10-05-2002 23:34

beste tim

het prijs verschil kan liggen aan de tijd van het jaar.
de maanden mei september zijn een stuk duurder dan bv juli augustus.
omdat mei & september druk bezocht wordt ivm met goede vangst resultaten .
en juli & augustus het er zeer warm is en minder druk wordt bezocht.
hier kan iets aan de prijs liggen.
( misschien door de invoering van de euro)

ik wens je ook een mooi visseizoen toe ,
en wie weet ?

ppiiieeeddiiieep sqrew
Stefan Slechten
Berichten: 2316
Lid geworden op: 16-01-2002 01:00
Locatie: Stein (Lb)

11-05-2002 07:41

dag mensen,
ik heb de video band van andrew gekregen, en tsjah...dierenmishandeling...de herder gooit gewoon met een stok naar een ezel, niet eens eens echt raak. Overdrijven is ook een kunst.

groetjes,
stefan
Tim Boelema
Berichten: 605
Lid geworden op: 21-01-2002 01:00
Locatie: Omg. Sittard

13-05-2002 12:39

Ach ja stefan:

Wat maakt het uit dat die herder gewoon een stok naar die ezel gooit he? Het was immers toch niet echt raak! Boeien?

Stel je voor: Volgende week wordt jij in de vroege ochtend op een mooie dag wakker in je bivy. Je zit daar lekker langs de maas, stapt uit je bivy en daar sta ik achter je. Ik neem wat maaskeien in mijn handen en begin je die dingen driftig naar je kop te gooien Gewoon, even op jou gooien, want wat maakt het uit? Het is toch niet eens echt raak! Boeien??!!


Snap het niet helemaal, waar jullie in godsnaam mee bezig zijn??? Jullie moeten jezelf eens horen als het over de karper gaat, dan mag en kan helemaal niets. Maar zodra het om dieren gaat in en om het te bevissen water dan maakt het allemaal niks meer uit??
Een gezond idee hoor!!! Dus het zou normaal zijn dat iedere meerkoet die op onze stek dobbert wordt afgeknald. En ieder ander dier wat ons verveelt met stokken wordt nagegooid. Dus alle mensen met honden opgelet: Komt u vooral niet meer wandelen met uw hond langs de waterkant, want de een deel van de karpervissers vind het schinbaar een normale zaak om dieren te mishandelen, ten behoeve van het plezierig uitoefenen van hun hobby!

Nou stefan, ik weet 100% zeker dat jij het bovenstaande niet zou willen en niet zou doen. Wat ik gewoon wil zeggen is: mishandeling is mishandeling en dat valt gewoon niet goed te praten. In welke vorm dan ook.

Behandel de beesten met respect ja! Wij hebben onszelf stukken natuur toe doen komen, en dat is niet zo erg maar behandel dan wel alles wat er in en om heen leeft met respect, en niet alleen die ene vissoort waar het jou om gaat.

Met teleurgestelde groet

Tim
Tom Boer

14-05-2002 09:48

Ach ja Tim,

Stefan kent zeker de persoon van de video aan zijn reactie te lezen.
En wil nu goed overkomen om vriendjes te blijven en korting te krijgen voor een trip naar het grootste illegale betaalwater Raduta, jammer.

Tim voor mij heb je groot gelijk. En van Stefan vind ik het jammer zijn postings lezende dacht ik dat hij voor zijn leeftijd aardig wijs was.

groeten Tom
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

14-05-2002 18:29

Ik lees net in de krant dat hier op een recratieterrein, met een leuk viswater, iemand door een zevental knapen is bedreigd.
Ze wilden geld maar dat was er niet, het bleef bij bedreigingen en een enkele schop in de kloten.

So What, als je niet eens het fatsoen hebt om te gaan bloeden of helemaal in elkaar geschopt te worden kom je er toch goed vanaf, is het niet?
Een schop in je ballen boeit dat?
Even een dagje rustig aan, of je vriendin, vriend, verloofde, echtgenote, buurvrouw o.i.d. je ballen even laten verwennen.
En ze zijn weer als nieuw, niet eens een deuk erin.
Behalve in je vertrouwen bij een volgende ontmoeting natuurlijk, maar daar zijn weer attributen voor te koop je hoeft die alleen maar te gebruiken.

Bovendien staat de plek garant voor dit soort dingen, wat doe je er dan, is het niet?
Dan vraag je toch om problemen, is het niet?

Nu naar deze discussie; normvervaging in een notendop, had hij maar geen Reduta-ezel moeten worden maar een karper.

Hier zijn de karperherders goed voor hun kudde: bedjes, weerhaakloze haken, ontsmetting, kusjes bij het terugzetten, uitrusten als het donker is, hij mocht de weg eens kwijt raken of bang zijn in die donkere plas.

Alles wat in de weg loopt, zwemt of van je boilies vreet kan afgemaakt worden.
Als onze heilige vriend het maar goed maakt.

Normvervaging of een tekort aan relativeringsvermogen?

Sommigen maken het beste in mij wakker om maar op zijn HPE 's te blijven.
Vissen is een hobby, geen religie!
René van Venrooij
Berichten: 5
Lid geworden op: 21-07-2002 02:00
Locatie: Wijchen

22-07-2002 22:08

Beste Allemaal,
Er wordt een heleboel onzin geschreven, vooral door mensen die er nog nooit geweest zijn. En dat is heel spijtig. Ik ben er twee maal geweest en zal een boekje opendoen. De waarheid!
De recordkarper is de laatste twee jaar niet gevangen. Op zo'n meer met zo'n hengeldruk dus eigenlijk onmogelijk in mijn ogen. Overige grote vissen zoals de schub van 62 worden wel jaarlijks enkele malen gevangen.
Natuurlijk zullen we de waarheid nooit weten omdat als deze vis dood zou zijn het niet bekend wordt gemaakt. Er kleeft veeeeeel geld aan deze vis. Voor velen een reden om er te vissen.

Echter als je weet hoe Raduta daar de bewoners en de hele in zijn macht heeft en houdt zou eens achter zijn oren moeten krabben. Mensen daar zijn vreselijk bang van hem en niet zonder reden. Er wordt hardhandig opgetreden tegen plaatselijke vissers. Het afgeven van bijv. een graskarper aan die arme bevolking is uit den boze en kun je inpakken. Het helpen van de bevolking met kleding is een doorn in het oog. En dat terwijl die mensen in september verdomme al hout aan het sprokkelen zijn voor de winter. Als je het daar met eigen ogen gezien hebt ben je blij dat je in nederland woont!!!!! En wij maar klagen dat we 900 mark moeten betalen, zij verdienen 30 mark per maand met 12 uur mais plukken per dag met het hele gezin. Het is net of je op de set van Hercules gedropt bent, waterput in de tuin en wat kippen en een koe. Ik heb daar een kind geholpen met een kaakontsteking waar het gezin geen geld had voor de tandarts. absurt gewoon!

Karpers
Er worden inderdaad karpers uitgezet uit de Donau. Dit is echter het verkeerde ras, lange dunne vissen die maximaal een pond of 35 worden. Hij heeft er zoveel ingegooid voor het WK dat ie zijn water naar de klote helpt. De vissen die wij vingen hadden voor 90% een slechte conditie en gingen meteen op de rug liggen na het vangen. Wij moesten ze in de bewaarzak steeds een half uur vasthouden voor ze recht kwamen. Dit belooft wat voor het WK. Ik denk dat er veel zullen sneuvelen, vandaar dat ik daar echt niet aan mee zal werken. Het is te hopen dat het meevalt maar ik zie het triest in.

Ik zal over een paar jaar misschien nog eens gaan kijken, voorlopig heb ik er mijn buik van vol!!!

René
Josse de Bruin
Berichten: 432
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Maastricht

23-07-2002 10:29

Eindelijk eens iemand die duidelijke informatie verschaft omtrent het hoe en wat omtrent Raduta. Wat een wanboel daar dus, bedankt voor de info Rene.

MVG Josse
Johan Scheepers
Berichten: 474
Lid geworden op: 25-06-2002 02:00

23-07-2002 10:35

/Oftopic/

Op 2002-07-22 22:08, schreef René van Venrooij:


Karpers
Er worden inderdaad karpers uitgezet uit de Donau. Dit is echter het verkeerde ras, lange dunne vissen die maximaal een pond of 35 worden. Hij heeft er zoveel ingegooid voor het WK dat ie zijn water naar de klote helpt. De vissen die wij vingen hadden voor 90% een slechte conditie en gingen meteen op de rug liggen na het vangen. Wij moesten ze in de bewaarzak steeds een half uur vasthouden voor ze recht kwamen. Dit belooft wat voor het WK. Ik denk dat er veel zullen sneuvelen, vandaar dat ik daar echt niet aan mee zal werken. Het is te hopen dat het meevalt maar ik zie het triest in.

Ik zal over een paar jaar misschien nog eens gaan kijken, voorlopig heb ik er mijn buik van vol!!!

René



René mag ik NU nog vragen waarom je als je DIT hebt meegemaakt nog terug gaat? Die Raduta of weet ik hoe hij mag heten denkt toch aleen aan zijn geld, dat staat nu toch vast als een huis. Voor mij "weer" een SLECHT betaalwater.

MVG JoHaN

/Oftopic/
Tim Boelema
Berichten: 605
Lid geworden op: 21-01-2002 01:00
Locatie: Omg. Sittard

23-07-2002 18:51

Hmm... goede vraag johan!!

MAARRR wat rene schrijft is wel waar!!
Franca Dobbe
Berichten: 407
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Nootdorp
Contacteer:

23-07-2002 20:34

wij zijn in mei 1999 daar 1 week geweest,en hebben het erg naar ons zin gehad,dat van die bewoners is waar er is daar heel veel armoe,en ze mogen inderdaad niet bij de vissers komen,dat vind ik zelf niet raar,vanwege degene die daar komen vissen vrij dure spullen bij zich hebben,en het is dan ook voor de vissers eigen belang dat ze daar niet mogen komen,dan is het wegnemen van de spullen ook nihil.
alles wat er gevraagd werd kon geregeld worden,daar betaal je dan ook voor vind ik.
als het daar zo anders is geworden is dat erg jammer.
franca.
Stefan Slechten
Berichten: 2316
Lid geworden op: 16-01-2002 01:00
Locatie: Stein (Lb)

23-07-2002 20:49

jongens,
even off-topic. Mijn reactie neem ik niet terug, ik ben zelf een grote dierenvriend, en hoe raar wij het ook vinden ... in die landen worden de beesten vaker na gegooid met stokken (dat is dus niet echt normaal)
Ik heb niet gezegd dat ik het ruig vond dat hij op dat dier gooide, ik heb alleen gezegd hoe ik het zag.. dat hij hem niet raakte.

Natuurlijk snap ik de reactie van tim, maar ik vind wel dat hij met rustig uitleg had kunnen vragen voordat hij zon dingen zegt.
Ook al bedoeld hij het niet verkeerd.

Ik ken die jongens van roemenie NIET, heb 1x met andrew srech gesproken en dat leek me een toffe gozer.. voor de rest, zoek er niet teveel achter .. en zelf zul jij mij ooit nooit aan zo n water zien.

met hopelijk uitleggende groet
stefan
Tim Boelema
Berichten: 605
Lid geworden op: 21-01-2002 01:00
Locatie: Omg. Sittard

24-07-2002 14:41

Beste Stefan,

Dit is ook helemaal geen persoonlijke aanval, en de organisatoren zullen beslist toffe gasten zijn.

Alleen, van alle genoemde perikelen die hier genoemd zijn kan ik alleen maar bevestigen dat het gewoon voor honderd procent waar is!! Ik weet ook zeker dat de organisatoren erg raar op hun neusje kijken als ze horen van wie ik dit allemaal heb te horen gekregen. Vraag voor de gein eens wat engelse prominente karpervissers daar bv met de bevolking uitvreten.

Mijn slot conclusie: Raduta LAKE hadden ze net zo goed het Adolf Hitler meer kunnen noemen. Dieren worden mishandelt, mensen gebruikt en misbruikt. Karper gejat. Corrupter kan het gewoon niet.

Fijn voor allen die er heen gaan maar voor mij hoeft het niet. Maar en daarvoor is deze topic er, iedereen mag weten wat je kan verwachten, en niemand hier kan zeggen dat er ook maar 1 woord gelogen is. Video beelden bewijzen alles.

Veel plezeer aan het Adolf Hitler meer
Plaats reactie