Sorry van de vin, dat had ik even niet door. Maar ze ging toch echt onbeschadigd terug.
Het water is 20 hectare op normaal water niveau met 20 meter als diepste punt onder de stuwdam. Nu staat het water erg laag door de extreme droogte en is er ongeveer de helft van over. Voor de dam staat nu nog zo'n vijf meter water. Hopelijk komt er binnenkort flink wat regenwater binnen. Er is al reeds wat gevallen en het water is stijgende. Fingers crossed.
Het is een extreem voedselrijke plas (ook wel te zien aan die vissen) en door het lage water is de concentratie natuurlijk voedsel nog groter dan normaal. We hadden beiden maar één run gedurende 5 dagen. Zonder twijfel het moeilijkste water dat ik ooit heb bevist. Elke keer dat ik denk wat antwoorden gevonden te hebben komen er weer meer raadsels bij.
Maar hoe dan ook, ik ben er voorlopig klaar. Ik kan nu weer doorgaan met de zoektocht naar nieuwe wateren. Ik heb vorig jaar zo´n vijf nieuwe wateren bevist, waaronder een paar hele mooie en ook forse plassen, maar zonder grote vissen vooralsnog. Ik woon sinds kort in Mexico Stad en ik heb de interessante wateren nu een stuk dichterbij. Het gaat een heel interessant jaar worden.