Italie Bardolino

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Richard Mol
Berichten: 436
Lid geworden op: 17-12-2009 21:17
Locatie: Westfriese carp scene
Contacteer:

21-02-2011 21:41

Dit jaar 2 weken op vakantie in Italie In Bardolino aan het gardameer zelf al wat rond gekeken op google earth maar geen leuke watertjes in de omstreken Kan iemand Mij vertellen of er daar in het Gardameer wat word gevangen Miscchien in de haventjes die er zijn? hoop op wat reacties

Grtz Rich
Gebruikersavatar
Teun van der Velden
Berichten: 380
Lid geworden op: 21-09-2009 22:40
Locatie: Brabant

21-02-2011 23:16

Bardolino, daar ben ik afgelopen jaar nog geweest :)
Gezellig plaatsje met mooie terrassen aan het meer. Heb er zelf niet op karper gevist, zag er wel een paar Italianen met rod pop, piepers enz. vissen en zij zeiden dat ze weleens karper vingen. (zaten tussen 2 rietkragen in te vissen op het meer zelf, op een plek waar overdag gewoon gezwommen werd). Ze hadden toen een meervalletje gevangen.
Heb ook nog karper zien zwemmen onder een steiger bij Bardolino.
Er zit ook veel forel, 's avonds komen ze erg dicht bij de kant op bepaalde plekken (vooral bij duikers lagen groepjes).
Meer kan ik je helaas niet vertellen.
Gebruikersavatar
Richard Mol
Berichten: 436
Lid geworden op: 17-12-2009 21:17
Locatie: Westfriese carp scene
Contacteer:

26-02-2011 23:58

Teun bedankt voor je reactie ben al eens eerder aan het gardameer geweest maar idd veel forel en kopvoorns gezien ik hoop dat er toch wat karper te verschalken valt op de plaats waar ik zit

Als iemand nog wat Info heeft erg welkom

grtz rich
Gebruikersavatar
Jamy wuijts
Berichten: 509
Lid geworden op: 20-09-2009 08:35
Locatie: 040

27-02-2011 11:43

Ik ben er toevallig ook afgelopen jaar geweest en het was idd erg mooi daar, lekkere kroeg daar ;) de jachtbar!
maar idd zwemt er best wel wat karper, heb tijdens een stukje lopen daar een paar dikke gezien, waaronder zelfs een dikke goudkarper!
maar toen ik er was was er een gesloten tijd voor karper zoals ik had begrepen, ook moet je even precies uitzoeken hoe het zit met de vergunning daar. wat ik zeker niet zou doen is zonder vergunning gaan vissen! ze zijn daar niet te flauw om meteen je spullen in beslag te nemen.
Verder zit er idd de bardolino forel, deze komt alleen daar voor en ook kun je daar waterslangen tegen komen.
Wat ook de moeite waard is om naar peschiera te gaan, daar bij het fort heb ik er ook een flink aantal zien zwemmen.

succes iig!
Plaats reactie