Ebro
-
Ik ga in Oktober voor 10 dagen. Volle bak karpers hakken, heb er zin in 

Als je er maar vertrouwen in hebt.
-
- Contacteer:
Ik ben van 22-7 t/m 6-8 in die omgeving (camping la torre del sol), iemand van jullie misschien ook?
Zo ja is er interesse om eens samen een dagje te proberen?
Kom gerust eens langs bij Catfish Camp Caspe.., ik zit er vanaf 31-07 14 dagen!!

Kan niet wachten tot het zover is!
Gr. v. Gorp.
- Marc Schrikkema
Sjors,
Er zijn wel eens mensen "blij" als ik langskom maar dit is wel overweldigend hoor ....... dat jij niet kunt wachten tot ik op bezoek kom
Er zijn wel eens mensen "blij" als ik langskom maar dit is wel overweldigend hoor ....... dat jij niet kunt wachten tot ik op bezoek kom

Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken 

-
- Contacteer:
Marc,
Mij maakt het allemaal niets uit..
Ik kijk gewoon naar de staat(jes) van mijn 2 (lieve) hond(jes) en als die kwispelen ben je goedgekeurd en ik "blij"... (al dat bloed en botten naderhand opruimen is ook niets..
)
Zo weer genoeg humor.., als ge un pilske wilt drinken bende welkom!
Gr. uit Brabant!
Gr. v. Gorp.
Mij maakt het allemaal niets uit..
Ik kijk gewoon naar de staat(jes) van mijn 2 (lieve) hond(jes) en als die kwispelen ben je goedgekeurd en ik "blij"... (al dat bloed en botten naderhand opruimen is ook niets..

Zo weer genoeg humor.., als ge un pilske wilt drinken bende welkom!
Gr. uit Brabant!
Gr. v. Gorp.
- Marc Schrikkema
Honden vinden mij altijd erg leuk, wellicht komt dit doordat ik zelf een hondje heb en wij daar echt als roedeldier mee omgaan.
Wellicht even tel. nummers via de PB om te zorgen dat wij elkaar ook tegen komen?
Wellicht even tel. nummers via de PB om te zorgen dat wij elkaar ook tegen komen?
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken 

-
- Contacteer:
Marc je hebt een PB.
Gr. v. Gorp.
Gr. v. Gorp.
-
We hebben weer een mega vakantie gehad op de Ebro bij Catfish Camp Caspe.
Echt een aanrader voor iedere karpervisser die zoals ons het leuk vind een meerval als "bijvangst" te hebben.
80 karpers en 5 meervallen in 7 dagen. Bijna allemaal overdags gevangen in 25 tot 30 graden is in Oktober een wereld omstandigheid die ik elk jaar wel zou willen meemaken.
Grt Lex
Echt een aanrader voor iedere karpervisser die zoals ons het leuk vind een meerval als "bijvangst" te hebben.
80 karpers en 5 meervallen in 7 dagen. Bijna allemaal overdags gevangen in 25 tot 30 graden is in Oktober een wereld omstandigheid die ik elk jaar wel zou willen meemaken.
Grt Lex
Kijk eens op http://www.karperbeheer.nl
hopelijk mag ik ook eens op vakantie. Hopelijk is het dan wel leuk en hoef ik niet op internet mijn tijd vol te maken... hahahaha kut he wifi....
-
Ja die gieren zijn wel mooi daar.
- leen goudappel
Hallo Ron of Lexus,
Hoe waren jullie belevingen daar? De accomodatie vrouw vriendelijk?
Wij zitten er aan te denken om hier volgend jaar een week te vertoeven met een groepje.
Mvg,
Leen
Hoe waren jullie belevingen daar? De accomodatie vrouw vriendelijk?
Wij zitten er aan te denken om hier volgend jaar een week te vertoeven met een groepje.
Mvg,
Leen
.
Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
-
Volgend jaar zijn als het goed is de nieuwe huisjes klaar en dan is het zeker vrouw vriendelijk ja.
-
Mijn vismaat en ik zijn begin november wezen karperen in de Ebro. We waren al een aantal keren bij Caspe geweest, maar we gingen nu voor grotere vissen. Dat is aardig gelukt. Allbei onze eerste 40 ponder gevangen, en een leuk aantal 20 en 30ers gevangen. Prima week gehad. 1 nadeel! Er zitten tegenwoordig grote blankvorens op je maisvoerplek te azen. Deze eten dus je voerplek voor een groot gedeelte leeg. We vissen normaal met een pellet en een maiskorrel erop, maar dat kan dus niet meer. Verder kan ik de Ebro of Segre prima aanraden.
-
Ben je dit keer meer stroom opwaarts geweest dan? I.p.v. Caspe?
-
We zijn bij Mequinenza geweest. We gaan nu weer in oktober van dit jaar.
-
Zit nu alles een beetje te lezen maar als je op meerval zit moet je dus 20 kilo per twee hengels erin doen a 60 per zak is € 360,- per persoon voor een 6 dagen vissen alleen voor het voer ????? volgens mijn zit niemand daarmee want er praat voor de rest niemand over.
Klopt dit ........
Klopt dit ........
-
Jisse,
Als je iedere dag volle bak met 2 hengels op meerval wilt vissen heb je, als je het goed wilt doen, wel een zak per dag nodig ja.
En dan moet het niet gaan lopen want dan ben je er sneller doorheen.
Grt Lex
PS je kan anders ook gaan vliegeren, dat kost je een paar tientjes voor heel de week
Als je iedere dag volle bak met 2 hengels op meerval wilt vissen heb je, als je het goed wilt doen, wel een zak per dag nodig ja.
Grt Lex
PS je kan anders ook gaan vliegeren, dat kost je een paar tientjes voor heel de week

-
Lexus Cuyten schreef:Jisse,
Grt Lex

Ja oke dat is ook zo maar ik vindt het nogal wat vandaar !!!!! wist niet dat dit voor iedereen vrij normaal was...
-
He Jisse!
Weekje Frankrijk op een redelijk groot water bijvoorbeeld of een rivier kost je toch ook al gauw 50 tot 100 kg boilies? Wat betaal je daarvoor dan?
Weekje Frankrijk op een redelijk groot water bijvoorbeeld of een rivier kost je toch ook al gauw 50 tot 100 kg boilies? Wat betaal je daarvoor dan?
-
Lexus Cuyten schreef:He Jisse!

-
Eind september weer naar Mequinenza! Iemand nog geweest de laatste tijd?
-
Vandaag teruggekomen van een weekje Ebro. Vissen was echt een drama. Het hele water zat vol met wier en plakkaten wier. De wind draaide constant zodat het wier altijd weer in de buurt kwam. Ook de vangsten waren uitermate slecht. Helaas... ben wel anders gewend, maar waarschijnlijk tochte vroeg in het jaar geweest.
Waar ben jij geweest Rene, in Caspe of in Mequinenza. Wij waren de laatste maand in en rondom Mequinenza, veel te heet weer tot bijna 40 graden rond 15:00 uur met weinig wind. Super slechte vangsten, erg veel wier, en massa's uiterst agressieve vliegende insecten zoals wespen. We komen in deze buurt nu ruim 20 jaar en zo'n slechte periode hebben we nog nooit meegemaakt, wel zien we een duidelijke tendens dat de vangsten qua aantal vissen elk jaar afnemen. We gaan ons de komende maanden beraden.
-
We zijn in Mequinenza geweest. Vorig jaar in november goed gevangen 30 en 40 ponders, maar nu heel slecht. Sterker nog. Ik hebgeen een run gehad. alleen een meerval van 32 kg op mijn voerplek gevangen. Mijnmaat had 4 runs, en een paar 20ponders. Volgend jaar gaan we met de tent en later inhet jaar. Er was niet te vissen met de wier inderdaad.