Bracciano Meer Italië

Plaats reactie
Jonne Boers
Berichten: 2
Lid geworden op: 20-07-2008 12:23

20-07-2008 12:35

Hallo,
Ik zou graag willen weten of je kunt vissen op het meer 'Bracciano'
Zoja? welke ondergrond, wat voor boilies, veel voeren weinig voeren? enz
bedankt
mvg Jonne
Jonne Boers
Berichten: 2
Lid geworden op: 20-07-2008 12:23

18-08-2008 13:25

hallo,
ik ben naar Italië geweest en ben daar tegen een groot meer aangelopen genaamd: Bracciano meer. Ik heb geinformeerd op karperwereld of je hier kunt vissen, maar geen reactie gehad! Geeft niet dan maar zelf uitzoeken! Afbeelding ik ben eerst naar een plaatselijk visserswinkeltje gegaan voor info. dit is wat de man van de winkel mij vertelde: geen motorboot want het is een vulkanisch meer wat beschermt word door de milieubescherming. in het winkeltje kun je ook een elektrische motor kopen. Verder is het een meer van 160 meter diep! en de diameter is 9 km en de omtrek 40 km! dus een aardig meertje mag je wel zeggen! je kunt in het visserwinkel ook een vergunning kopen om te mogen karpervissen. Je kunt dit maar beter wel doen want er is strenge controle op het meer, veel politieboten! voorderest hingen er foto's van vissers die toch wisten er aardige vissen uit te halen!
De bodem is erg vervelend. Namelijk wier, heel veel wier. Na 2 meter het meer te zijn ingelopen zitten de wierplanten al om je benen. Erg vervelend mag je wel zeggen. verder zijn er geen stekken dus je moet echt je lijn uitvaren, gooien kan wel maar ver kom je niet.
Zelf heb ik er niet gevist, vergunning was ook wel duur voor die ene week dat ik er nog was!
mvg. Jonne
Plaats reactie