Vissen in Kroatie/Servie/Joegoslavie

Plaats reactie
Gebruikersavatar
sebastiaan de Roode
Berichten: 317
Lid geworden op: 09-12-2003 01:00
Locatie: Zwolle

19-05-2008 16:00

Na nogal wat Franse en Italiaanse wateren gezien te hebben kwam ik op het idee om deze zomer eens richting het oosten te vertrekken.Bedoeling is om 3 weken te gaan pionieren en (fulltime) vissen in Joegoslavie......Bosnie Herzegovina, Kroatie, Servie etc. Die hele regio! Lijkt mij een geweldige ervaring en een land waar nog veel te ontdekken valt........

Ik snap dat niemand zijn mooiste en beste stekken wil prijs geven, maar mijn vraag is dan ook of er hier leden zijn welke nog mooie wateren weten met een mooi bestand? Size van het water doesn't matter, als er iig maar lompe karpers rondzwemmen ;)

Uiteraard is er veel te vinden op internet en kennen we allemaal indianenverhalen op internet, en bijvoorbeeld de link van carphunters.com. met veelal verouderde beknopte informatie. Het gaat me in dit geval dus ook om (het liefst) actuele informatie over 1 of meerdere mooie meren in deze omgeving met een goed te noemen karperbestand. Wie o wie weet er iets van?

Alvast thanx! :D
Gebruikersavatar
dave troost
Berichten: 482
Lid geworden op: 26-07-2005 17:53
Contacteer:

21-05-2008 18:22

Probeer eens via http://www.moroccocarpfishing.com in contact te komen met Jetfish. Volgens mij is hij Tjechisch en zat in maart in Marokko.
Gebruikersavatar
sebastiaan de Roode
Berichten: 317
Lid geworden op: 09-12-2003 01:00
Locatie: Zwolle

21-05-2008 20:38

Bedoel je nu te zeggen dat hij ook joegoslavische topmeren kent?
Gebruikersavatar
dave troost
Berichten: 482
Lid geworden op: 26-07-2005 17:53
Contacteer:

21-05-2008 21:33

Fout gelezen. Sorry :D . Maar ik kreeg wel de indruk dat hij veel weet van wateren dat deel van Europa nadat we een gesprek hadden gevoerd.
Plaats reactie