ruhrsee

Plaats reactie
Boudewijn Lips
Berichten: 66
Lid geworden op: 15-01-2003 01:00
Locatie: Maastricht

27-01-2003 17:47

Goedendag allemaal,

Ik heb een vraag over de wetgeving of andere regel-gevingen over de Ruhr-see.

Weet iemand iets hier over?
Ik bedoel dus of je er een bepaalde vergunning moet hebben en of dat je er uberhaupt mag nacht-vissen.
Voor degene die niet weten waar de Ruhr-see ligt, deze ligt in de buut van het dorpje Monschau in de Eifel. Op ongeveer anderhalf uur rijden van Maastricht.
Iedere info is welkom omdat wij totaal onervaren zijn met het vissen in Duitsland.

Tevens zou ik jullie willen vragen of er iemand is die wel eens heeft gevist, of het er de moeite waard is om daar eens naar toe te gaan.
Boudewijn Lips
Berichten: 66
Lid geworden op: 15-01-2003 01:00
Locatie: Maastricht

02-02-2003 12:42

Weet nou niemand iets hierover?
Ik vind het maar vreemd dat al die duitsers bij ons komen en van alles weten over onze wateren en als wij iets van hun willen weten komt er o,o reactie.

Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap er niets van.
In iedergeval bedankt voor jullie "reacties"

Mvg. Boudewijn
Arnold Haandrik

04-02-2003 18:45

Vergunningen zijn niet overal hetzelfde in de verschillende deelstaten.Nachtvissen is er bij mijn weten niet toegestaan.(pin me hier niet op vast,ik weet het alleen van nordrein-westfalen).controle hierop is er bij mijn weten ook niet echt maar ik zeg dit alleen uit eigen ervaringen.
jou zou eens wat kunnen surfen op de duitse karpersites.

veel succes in Duitsland.

Harald.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Harald Hendriks op 2003-02-04 18:47 ]</font>
Plaats reactie