Tsjechie

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Nick Spiertz
Berichten: 199
Lid geworden op: 03-06-2005 00:38
Locatie: Limburg
Contacteer:

04-07-2007 19:45

Mijn ouders gaan 2 weken met de caravan rond in tsjechie ze beginnen bij camping jadran in Frantiskovy Lazne. Er ligt ook een meer naast. Weet toevalig iemand of er in de buurt ergens fatsoendelijk op karper gevist kan worden en zitten er ook iets grotere karpers of worden die al opgegeten voor ze kunnen groeien. Want ik heb gehoord dat vrijwel elke karper word opgegeten daar of is dat niet overal zo. En kwa vergunningen moet je dan aleen je nederlandse vergunning mee brengen om er een te kunnen krijgen? Als iemand me verder zou kunnen helpen zou fijn zijn.
Gebruikersavatar
Nick Spiertz
Berichten: 199
Lid geworden op: 03-06-2005 00:38
Locatie: Limburg
Contacteer:

05-07-2007 21:17

Niemand informatie? Ik vertrek zondag al
mario van de westerlo
Berichten: 606
Lid geworden op: 20-12-2005 20:34
Locatie: helmond

06-07-2007 20:39

Nick laat je van te voren goed uitleggen door de mensen die er vissen. Al zal de taal een probleem zijn, waar je een vergunning kan halen. Neem pasfoto's mee soms kan dat nodig zijn, en kijk goed uit of je er mag nachtvissen. En ja de kans is er altijd dat ze als je al een vis zou vangen en je wil hem terug zetten ze heel raar zullen kijken want het kan heel goed zijn dat je dan al problemen hebt of krijgt. Zeker als de mensen van daar de karpers meenemen voor het avond eten. Het is wel niet veel maar hoop dat je er een beetje aan hebt ik was nog nooit daar dus ben niet op de hoogte hoe het daar gaat, maar beter iets dan niets zeg ik maar. En ik zou zeker niet vergeten mais mee te nemen denk dat dat wel eerder aan zal slaan als boillie's denk dat ze die daar niet kennen. En al vast een hele fijne vakantie gewenst met mooie vissen voor je.....Mvgr Vlekkie
Plaats reactie