stuwmeer in duitsland

Plaats reactie
sander spreeuwenberg
Berichten: 2
Lid geworden op: 16-04-2007 15:45
Locatie: meterik
Contacteer:

16-04-2007 15:53

hoi ik had een vraag over een stuwmeer in duitsland waar ik van de zomer ga vissen met mijn broertje. wij zitten dan op een landal park maar dat ligt aan het stuwmeer, wou vragen of iemand daar info over had (visstand vergunningen nachtvissen dieptes enzo) :wink:
ligt kort bij het dorpje stadtkyll in de eifel hoor het wel alvast bedankt.

sander :wink:
Gebruikersavatar
marvin de jong
Berichten: 29
Lid geworden op: 09-08-2007 18:50
Locatie: zoetermeer

01-09-2007 20:29

eej. ik kom net terug van vakantie in limburg. heb toen een rondrit gemaakt door de eifel. ben toen uitgestapt bij dat stuwmeer en rondje gelopen. is vet mooi daar. in het stuwmeer zelf is een gedeelte speciaal voor de vissers van een plaatstelijke vereniging. als ik daar lid zou willen worden(ben 17) koste me dat 7,50 dacht ik. zelf vind ik het stuwmeer niet zo aantrekkelijk. MAAR....naast het stuwmeer ligt een los meer wat gebruikt word als openlucht zwembad. ook hier is weer een stuk wat speciaal voor de vereniging is. vanaf een zwemplatvorm gezien was het water naar mijn idee flink diep en goed helder. ook was er een ondiep stuk met grind wat steeds dieper afliep. waar na het gooien steentjes opeens een flinke groep karpers kwam. een stuk of 10/15 en met het gewicht van een vermoedelijke 15 a 20 pond. dit lijkt mij een ZEER leuk water. ik weet helaas geen naam van de vereniging maar de kosten vielen best mee. ik heb nog een foto van de dat meer en die karpers die ik zag maar aangezien ik niet weet hoe je een foto moet plaatsen....

groetjes marvin
blub
Plaats reactie