Lake Toba (sumatra)

Plaats reactie
Timon Richters
Berichten: 28
Lid geworden op: 21-02-2006 16:21
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

11-01-2007 16:45

Hallo allen,
Begin maart reis ik naar Sumatra (Indonesie) voor mijn afstudeer project.
Ik verblijf daar 2,5 maand aan lake toba. Het meer heeft een oppervlak van 1100 km2 en is 530 diep het is van vulkanische oorsprong.
Komende maand stuur ik er een kontainer heen met materiaal voor mijn afstudeer project, en er is wat ruimte vrij voor wat vismateriaal....
Ik vroeg me af of iemand me kan helpen met wat voor viszoorten er in deze regio voorkomen(als in canada marrokko zuidafrika enz enz karper zit zullen ze hier toch ook wel zwemmen?). Alle relevante informatie is welkom.

Mvgr
Timon
Gebruikersavatar
Fabian stukker
Berichten: 752
Lid geworden op: 14-08-2006 23:00
Locatie: Twente

23-01-2007 21:31

wat ik een x op discovery gezien heb, was ook op sumatra, maar waren naaste verwanten van de karpers en niet zo als wij die hier kennen, misschien zwemmen die wel in dat meer, maar over het algemeen komen in de landen rond indonesie enz. vaak naaste verwanten voor.

Misschien kun je met googlenen wat meer informatie opdoen
Timon Richters
Berichten: 28
Lid geworden op: 21-02-2006 16:21
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

26-01-2007 23:19

hey Fabian,
Weet je ook nog waar ze mee visten op discovery? Ze kunnen daar wel voor me gaan voeren namelijk, alles kost er echt bijna niks.
Ik heb zowizo 2x 2,75 lbs hengels en 2 goede molens mee, en wat klein materiaal. Op google kon ik niks vinden over het meer. Wel schijn je daar goed op zee te kunnen vissen, het zeevissen ga ik zowizo een paar keer proberen... ;)

Heeft er verder niemand enige bruikbare informatie over vissen in die regio ???

Gr Timon
Plaats reactie