Wie Gaat Er Naar Marroko

Ga jij Naar Het Godelijke Marroko

Ja, Tuurlijk
49
27%
Nee, Blijf Bij Frankrijk.
82
45%
Weet Het Nog Niet.
51
28%
 
Totaal aantal stemmen: 182
Gebruikersavatar
dave troost
Berichten: 482
Lid geworden op: 26-07-2005 17:53
Contacteer:

07-07-2007 16:37

H.P. van Ee,

Cross selling (wat een commerciële term). Klinkt dat bekend in je oren of ben je vervreemd van de maatschappij?

[/quote]Dat Lidl, Hema en de Kijkshop hengelsport-materialen verkopen, dat klopt gewoon niet.
Het uit-oefenen van de hengelsport is omgaan met dieren, en dat behoeft wel enige voorlichting en begeleiding.

Helaas kan ik uit bovenstaande zinnen niet opmaken dat ook vissers die geen voorlichting en/of begeleiding nodig hebben hun uitrusting verrijken met artikelen die gekocht zijn bij o.a. Lidl.

Onlangs heb ik bij Decathlon een kilometer voorslag gekocht voor € 8. Ook daar krijg je geen voorlichting en/of begeleiding. Decathlon is geen hengelsportzaak. Ben ik nu een visser die aan het handje gehouden moet worden om een karper te landen? Zo ja, dan reik ik je m'n hand uit.

Met handschuddende groet,

Dave
Laatst gewijzigd door dave troost op 08-07-2007 17:30, 2 keer totaal gewijzigd.
henry de klein
Berichten: 104
Lid geworden op: 01-03-2006 23:26
Locatie: Sappemeer

07-07-2007 21:46

Hier maar eens even een ontopic opmerking. Ik ga naar Marokko en heb er ontzettend veel zin in. Het in een ander land zijn en een andere cultuur mogen leren kennen en in een andere omgeving mogen zijn en dan ook nog al vissend. Verheug me erop. Zijn er nog meer op het board die ook gaan? Rob, ik ben erg benieuwd hoe de nachten zijn daar on de sterrenhemel. Het zal wel indrukwekkend zijn 8) Ik zal je zeker laten weten hoe het was.

Groet'n,
Henry.
Vissen is net als pissen, Je moet gewoon!
crowbar soleil

07-07-2007 23:15

Mourad Aviara schreef:
Jan Coolen schreef:Ik denk dat Mourad verkeerd is ingelicht :wink:


Ik geef alleen feiten. Gemiddelde inwoner van Marokko verdient rond 150/200 euro per maand. Jij komt daar aan met duizenden euro's aan visspullen, alleen in het buitenland met een of een aantal vismaten.

Ik zou gewoon uitkijken daar.


Ik ben 6x naar maroc geweest en Mourad heeft inderdaad gelijk je moet uitkijken en vooral met spullen. het is een heel mooi land maar het is ook verschikkelijk druk geworden met vissers, De maroc mensen weten dat ook, en doen rare dingen om aan geld te komen :cry:. En 150 euro per maand is al nog veel voor een Maroc. Ik raad wel aan als je daar gaat vissen blijf niet alleen hangen (aan het meer) ga rond kijken er is veel meer te zien, en vangen doe je meestal s'nachts. Ik vind het wel jammer dat het weer zo'n hype is geworden. Maar dat is gewoon omdat ik daar al jaren vis zonder gezeik, en nu moet ik ineens betalen voor vergunningen en plekken worden aangewezen en het ergen is dat het naar een europeaan gaat. als jij respect hebt voor de lokale mensen en je geeft ze af en toe wat te eten en wat dirham's, dan zit je redelijk veilig! doe je dat niet dan gaat het goed fout, en vooral als je op het water zit slaapt enz enz. kijk wel uit het is een 3de wereld land. :wink: het is zeker geen europa. veel plezier misschien tot Maroc !!

en sterhemels zijn super mooi, aarde donker(zonder maan) volle maan is gewoon alles zonder lamp doen. neem genoeg bat voor je lamp mee.! is moeilijk te krijgen.
Gebruikersavatar
jordyopthof
Berichten: 1606
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Zuid-Holland

08-07-2007 02:22

ach...alleen wint men nooit een oorlog??

een discussie waarin voor en tegenstanders elkander trachten te overtuigen van diens mening is thans daar aan toe.

Een volstrekt verkapte mening vertolken aan de voorstanders is wellicht een beetje te veel van het goede...

pffff wat ik nog steeds niet begrijp.....waarom mogen we wel met z'n allen op vakantie naar de meest prachtige landen, ondanks het feit dat '''wij'' Marudodam, Domtoren, Eifeltoren, Hunnebedden, drielandenpunt, Efteling, Blijdorp, Sloterplas en Centerparks hebben????????

Juist....we gaan dus wel naar het buiteland op vakantie om er even uit te zijn, voor het avontuur, de natuur, de kust en de pracht van eens iets anders........WAARONDER DUS OOK MAROCCO....oja en ze hebben daar ook nog eens mooie vrouwen!!! hahah

Wellicht is een zetel bij de PARTIJ VOOR DE DIEREN een reeele optie voor diegene welke het vissen in grensoverschrijdende landen niet acceptabel vinden??

Ik hoop dat ik niet al te ongenuanceerd uit de hoek kom...maar ook ''wij'' mogen voor onze mening opkomen. Niet omdat ik nu toevallig naar Marocco ga, maar kunnen wel dan ook niet meer gaan zeevissen in Ierland, Big gamen in Costa Rica (ik dit jaar) Salmoniden van in Noorwegen en een vliegvisdagje houden op een mooi frans riviertje....

:wink: :wink:

Zucht[/list]
Geniet van alle vissen, klein en groot. Maar, zodra de het genieten van klein verdwijnt is het wellicht tijd om te stoppen...
peter andrae

08-07-2007 18:57

Ja Jordy die plas dat is nog eens een vakantie bestemming kijk deze 2 hebben het door soms best wel gezellig hoor teminste als ze niet liggen te slapen.

Afbeelding


ahhhh er zit toch leven in.

Afbeelding


en als je dan alles hebt neergezet.


Afbeelding



word het tijd om eens lekker te gaan.


Afbeelding


Ja en het leuke is op de plas krijg je vanzelf wel het gevoel dat je in marroko vist.




Afbeelding



Afbeelding

of dat je op de Efteling bent.


:wink:
Gebruikersavatar
jordyopthof
Berichten: 1606
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Zuid-Holland

09-07-2007 01:44

Whaaha,

idd

Ik geloof zomaar dat je het gevoel kan krijgen dat je daar in Marocco zit te vissen.....die Mourad vist daar ook volgens mij....nou kijk daar heb je het al :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Just kiddin mate..

Ik denk dat ik ook maar eens op de Sloterplas ga vissen :lol:
Geniet van alle vissen, klein en groot. Maar, zodra de het genieten van klein verdwijnt is het wellicht tijd om te stoppen...
Hans-Peter van Ee
Berichten: 607
Lid geworden op: 28-08-2006 22:19
Locatie: Ede

09-07-2007 12:41

Dave

Een ieder in dit land is vrij om te doen en laten wat hij wil.
Koop de hengelsport-artikelen die jij nodig hebt toch waar jij dat wil.
Dat is gewoon een ieder voor zich.
Het is echter wel zo dat de hengelsport heel hard groeiend is en dat heeft de detail-handel inmiddels ook door.

Dat de hengelsport hier niet beter van wordt daar heb ik dus de gevolgen al van mogen zien.
Het doden van eenden en het zwaar beschadigen van vissen wordt in ieder geval als heel normaal ervaren.
En het ergste is nog dat men er mee weg komt.

Zelfs HSV'en weigeren in te grijpen.
Mij werd zelfs persoonlijk verboden om te helpen bij het redden van vissen ivb met zuurstofnood.
En wel door mijn eigen collega-bestuurders, het betrof namelijk geen verpacht water van 'onze' HSV...want bij fout handelen zou ik wel eens de HSV in dis-krediet kunnen brengen.
De onzin gaat maar door...

Laat al dat foute volk a.u.b. in Marokko gaan vissen..

met bevreemde groet

HPE
It ain't no fun, to be the hunted one!!!
crowbar soleil

09-07-2007 13:06

sorry hoor, maar waarom mag het wel in Marokko gebeuren is het fout volk wat daar vist? beetje rare reactie! het mag nergens gebeuren lijkt mij.

En ja, iedereen verkoopt tegenwoordig vis artikelen maar het rare is dave je klaagt wel maar vervolgens koop je wel zelf waarom 8) 8) omdat het wat goedkoper is.! :wink:


hans je reactie is volledig terecht. Maar ga geen ordeel trekken over water waar je nooit gezeten hebt. 4000h waar gemiddeld bestand uit hoge 20/30ers bestaat en 40ers is voor iedere karper visser een droom! Alleen jammer dat het commercieel word, maar dat hoeft Maroc geen fout volk te trekken, iedereen wil gewoon goed vangen, en zijn droom laten uitkomen.
Gebruikersavatar
jordyopthof
Berichten: 1606
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Zuid-Holland

09-07-2007 13:39

HPE....

u moet nu toch wel een beetje gaan uitkijken met uw keuze van woorden.
Zou u mij een betere bewoording kunnen geven van het ''foute volk'' dat zich wel laat leiden richting buitenalandse gronden. (ik kom hier later nog op terug)

Ik ben niet van die mening dat ''wij'' als karpervissers moeten gaan generaliseren. Dit heeft menig jaren terug geleid tot dat wat wij heden ten dagen de 2e wereldoorlog noemen.

Het is goed dat u opkomt voor de rechten van de dieren..vogels e.d. Maar u voert een strijd welke slecht achteraan het front wordt gestreden.....Voor zover ik weet is er nimmer aangetoond dat een zoganaamd lidl hengeltje er voor zorgt dat er meer vogels sterven.

Ik durf met recht uit te spreken dat er op dit board veel meer zogenaamde serieuze visser zitten welke zowel dode vissen als dode volgens op diens geweten hebben. Een enkeling persoonlijk weet dan ook wie ik bedoel. Maar buiten dit alles is het niet enkel de jeugd welke zo hard moet worden aangepakt. Natuurlijk gebeuren er rare praktijken....ja, maar ook mensen van uw leeftheidscatagorie zijn veelal niet veel beter....

-vogels schieten tijdens het vissen
-door ''onwetendheid'' geen onthaakmat
-door ''onwetendheid'' uitgescheurde bekken
-door ''onwetendheid'' dode vis welke te lang in een zak dreef
-dode beesten en aangetaste natuur door vissers welke de rommel van een week of 2 vissen laten staan....zowel in binnen als buitenland.

Ook dit gebeurd door andere groepen dan de jeugd, dus om nu juist deze groep zo hard aan te pakken. Ik krijg langzaam maar zeker het gevoel dat u moet gaan strijden voor een zoganaamd visbewijs (zoals in Duitsland) Wellicht dat ik deze strijd nog wel samen met u zou willen voeren...en ik denk dat er meer vissers zullen zij die deze mening delen.

Problemen los je nooit helemaal op, ook het rijbewijs sluit geen joyriders uit. De vispas dus ook geen relschoppers langs de waterkant.

Wat wij wel tezamen kunnen doen is nadenken over oplossingen....maar klakkeloos uw ongenoegen uiten ten opzichte van mensen welke wel naar Marocco, of andere hengelsportlanden willen gaan heeft een weinig effectieve bijdrage aan de kwaliteit van dit board
Het valt mij ook op dat u niet reageerd op mijn verweer als het gaat om het vissen op salmoniden in bijvoorbeeld Rusland of noorwegen, snoeken in zweden, big gamen in Afrika of gewoon op vakantie gaan met de vrouw en kids naar het buitenland.

Laten we het vooral leuk houden met z'n allen en met weinig onderbouwde uitlatingen schieten we toch niets op meneer HPE.
U doen het voorkomen alsof u het allerbeste voor heeft met de vis, iets wat ik zonder meer direct van u zal aannemen. Waarom gaat u dan zo slecht op met de contacten binnen het forum. Waarom schopt u in velen discussies zoveel onrust door veelal slecht bekriteserend een onderwerpen aan te roeren.

Want HPE ,wat is nu eigenlijk FOUT VOLK.......zijn dit de karpervissers die grensoverschrijdende wateren aandoen...of zijn dit degene welke een lidl hengel kopen....wat bedoeld u nu inhoudelijk met uw pleidooi????

Ik probeer in deze topic niet enkel een verweer aan te gaan omdat er mensen waaronder mijzelf naar marocco gaan, maar ook voor degene welke dus in Frankrijk, Duitsland, Engeland, Belgie, Luxemburg, Tjechie, Polen e.d hun geluk beroeven...hetzij in een geoorganiseerde trip, of gewoon met vrouw en kids erbij......of mogen we echt enkel stadjes kijken... :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Geniet van alle vissen, klein en groot. Maar, zodra de het genieten van klein verdwijnt is het wellicht tijd om te stoppen...
Gebruikersavatar
dave troost
Berichten: 482
Lid geworden op: 26-07-2005 17:53
Contacteer:

09-07-2007 16:31

Crowbar,

Waar heb je gelezen dat ik klaag dat bv. een Lidl hengelsportartikelen verkoopt? Ik klaag daar niet over. Dat doet H.P. van Ee.

H.P. van Ee,

Je schrijft telkens weer over gebeurtenissen bij jouw in de buurt. Ik krijg de indruk dat je je zo langzamerhand Don Quichot begint te voelen. Daar is niks mis mee. Probeer eerst je eigen omgeving ervan te overtuigen dat het de verkeerde kant opgaat.

Je hebt me nog steeds het bewijs niet geleverd dat het in Marokko slecht zal aflopen met de visserij. Je referreert aan andere wateren. Koffiedik kijken is de beste beschrijving die ik je kan geven voor je voorspelling. Geef het de tijd. De tijd zal het ons leren.
crowbar soleil

09-07-2007 17:19

sorry dave,

ik vergis me inderdaad.. ik had h.p moeten schijven mijn exscuses :wink:.
Hans-Peter van Ee
Berichten: 607
Lid geworden op: 28-08-2006 22:19
Locatie: Ede

10-07-2007 12:51

Jordy

Als ik over fout volk spreek dan weet een ieder voor zich zelf of hij daartoe behoort.
Ik generaliseer nergens, ik noem geen namen en ook geen groepen of merken.
Men mag zelf invullen of men daarbij hoort.

Mijn persoontje is absoluut fout volk, ik heb een grotere hekel aan mensen dan aan dieren.
Dat merk ik ook bij ons aan de waterkant, een aantal karpervissers is meerdere malen aangesproken op hun gedrag.
Maar wat blijkt nu, ik heb een onthaakmat, een emmertje water en weeg zelden een vis.
En wat blijkt nu, ik ben verkeerd bezig.
Het zij zo.

Wat betreft het snoeken in Zweden en het Big-Game-vissen in Afrika ligt het allemaal heel simpel.
Een ieder mag van mij vissen waarop hij wil, en waar hij wil.
Het is gewoon niet mijn 'glas-water'.
Ik bevis puur en alleen karper en doe dat in Nederland.
Het enigste wat ik hier doe is mijn mening geven en hoe ik het karpervissen anno 2007 zie.
Een uit zijn verband getrokken hobby.

Dave en Crowbar

Sorry dat ik de verkoop van hengelsport-materialen bij de Lidl, Hema en Kijkshop veroordeeld heb.
Ik heb het allemaal verkeerd gezien, deze detail-handel-grootmachten hebben hun centjes hard nodig.
Men zou het eens met minder moeten doen.

met foute groet

HPE
Laatst gewijzigd door Hans-Peter van Ee op 10-07-2007 20:25, 3 keer totaal gewijzigd.
It ain't no fun, to be the hunted one!!!
Gebruikersavatar
dave troost
Berichten: 482
Lid geworden op: 26-07-2005 17:53
Contacteer:

10-07-2007 16:37

H.P. van Ee,

Bij hoeveel hengelsportzaken word je begeleid en voorgelicht als je er iets koopt?

Vissen wordt steeds populairder en daar willen zoveel mogelijk mensen van profiteren. Is dat zo erg? Vraag en aanbod. Dit marktmechanisme is al ontzettend oud. Jouw vraag naar hengelsportartikelen doet ook kassa's rinkelen. De vraag zorgt er ook voor dat producenten steeds moeten blijven nadenken over het ontwikkelen van nieuwe producten. Van sommige van deze nieuwe producten hebben vissers profijt. Er zijn vast nog wel landen waar de commercie op een laag pitje staat. Wellicht kan je daar aarden. Echter, de lui die de touwtjes in handen hebben, worden ook gedreven door geld.

Ergens in een eerdere posting heb je geschreven dat je genoeg geld hebt om de kosten die gemaakt moeten worden om je eigen visuitrusting in Marokko te krijgen makkelijk kan betalen. Vies van geld ben je niet. Waarschijnlijk zeg je geen "nee" tegen een loonsverhoging.

Wist je al dat de familie achter Lidl de rijkste familie van Duitsland is?

Maar ja, jouw visserij is de beste. Dat vind ik ook. En de vissers die het Marokkaanse meer gaan bezoeken vormen fout volk. Hoezo generaliseer je niet? Je noemt toch echt een groep.
K. van den Herik

10-07-2007 17:56

Hans Peter,

Hoe jij doe doe jij hoe ik doe doe ik. Als we elkaar in ieders waarde laten, maar wel elkaars ervaringen uitwisselen, heb je volgens mij de doelstelling van dit board.

Nu lijkt het of iedereen elkaar aan het veroordelen is. Das'jammer.

MVG

Klaas
K. van den Herik

10-07-2007 17:58

Dave,

Bij hoeveel hengelsportzaken word je begeleid en voorgelicht als je er iets koopt?


Ik noem het service. Vind het ook niet erg om dan iets meer te betalen.

MVG

Klaas
Hans-Peter van Ee
Berichten: 607
Lid geworden op: 28-08-2006 22:19
Locatie: Ede

10-07-2007 20:19

Dave

Sorry hoor, maar nu trek jij toch even iets uit zijn/haar verband.

Het volgende schreef ik in een eerdere posting n.a.v. een aantal wan-toestanden bij ons aan de waterkant: - Laat al dat foute volk a.u.b. in Marokko gaan vissen.. -.

Vervolgens maak jij er dit van: - En de vissers die het Marokkaanse meer gaan bezoeken vormen fout volk.
Eerst discrimineer ik, en nu benoem ik elke karpervisser die zijn geluk wil gaan beproeven in Marokko fout volk.
Triest Dave Troost...

Nergens beweer ik dat mensen die in Marokko gaan vissen een fout soort volk zijn.
Volgens mij is het zo dat ik -zij de gek- het op karpers vissen in Marokko te belachelijk voor 'woorden' vind.
En dat het op mij 'betaalwater-achtig' overkomt, en dat wat betreft het karperen in het buitenland, Frankrijk een slechte graadmeter is.

Ook vind ik het vreemd dat jij beweerd, dat ik niet vies van geld ben.
Stop je zelf in een hokje...
Iemand met een uitkering kan het nog realiseren om in Marokko te gaan karperen.

Dat men verdiend aan de hengelsport vind ik op zich geen probleem.
Maar wat wordt de natuur en haar inwoners daar nu beter van ?
Juist zij zouden flink moeten investeren in het welzijn van de Flora en Fauna aan de waterkant.
Het is per slot van rekening hun broodwinning...

Klaas

Oordelen of veroordelen ?

met vragende groet

HPE
It ain't no fun, to be the hunted one!!!
henry de klein
Berichten: 104
Lid geworden op: 01-03-2006 23:26
Locatie: Sappemeer

10-07-2007 20:49

hpe,

Waarom moet dat "foute volk" dan maar in marocco gaan vissen? Omdat jij daar niet vist? Zolang jij er maar geen last van hebt of het ziet gebeuren is het minder erg? Zijn de eenden in Marocco voor jou minderwaardig? Je bent toch zo begaan met alle dieren en hebt daar toch meer respect voor dan voor mensen zei je eerder!?! Al snap ik dan niet dat je een karper een haak door zijn bek jengst. Ik vind dat namelijk nogal een hypocriet iets waar je steeds mee aankomt. Kijk als je zegt dat je de dieren met zoveel mogelijk respect behandeld als kan vind ik het nog tot daar aan toe, maar zodra je aan iets van jagen op dieren doet en gaat ze dan op jou manier verhemelen zet je in mijn ogen de wereld op zijn kop. Net zoals op een eerdere posting van mij naar jou toe. Oke, hij was cynisch maar ik ben niet degene die over alles een oordeel/veroordeling heeft naar een ieder. Als jij je goed voelt bij jou manier van vissen, prima! Laat mij lekker op mijn manier het vissen beleven! Maar goed, je zult je redenen wel hebben voor dergelijke postings!

groet'n,
Henry.
Vissen is net als pissen, Je moet gewoon!
crowbar soleil

10-07-2007 20:55

Hans, dave, uh agmed mohamed, whatever,,

mannen maak jullie niet zo druk waar gaat dit over? Dave zegt foute dingen, ik beschuldig iemand fout, Hans zegt foute dingen kom op zeg.! Iedereen mag zijn mening geven, maar waardeer dan ook een ander zijn mening.

alleen dat de mensen die verdienen aan hengelsport moeten inversteren in het welzijn van het flora en fauna!? sorry, daar betalen wij genoeg belasting voor. :wink: en ook visbelasting want dat wordt er namelijk ook nog is bij. en dat de overheid zich meer richt op huizen bouwen, wegenbouw, enz enz, dan de natuur zelf.. daar kunnen wij niets aan doen.?

Anders moet je naar de 2de kamer in Den Haag je frustratie even doorgeven.! Misschien helpt dat. :lol:

Let op!!!!!!!!!!!!!, dat is wel mij mening! whahwahwha :roll: !

jongens, en dieren vrienden geniet vanavond en neem nog een biertje, en voor de dieren neem nog een boilie :lol: .

big greetz
Gebruikersavatar
dave troost
Berichten: 482
Lid geworden op: 26-07-2005 17:53
Contacteer:

10-07-2007 21:47

H.P. van Ee,

Sorry, verkeerd begrepen. Ja, ik ben heel triest Donkeyshot. Als je echt zo begaan bent met de karpers moet je eens zelf actie ondernemen. Neem een voorbeeld aan onze 2 Amsterdamse vrienden op de Sloterplas.

Je collega bestuurders durven geen initiatief te nemen. Dus? Ga ergens anders tijd in investeren. Je zit te alleen mokken. Zo verander je niets aan de situatie die je zo hekelt. Er zijn genoeg mogelijkheden om je stem te laten horen. Op dit forum bereik je te weinig vissers om iets te veranderen. Misschien voelt het niet zo, maar er genoeg anderen die zich storen aan de misstanden aan de waterkant.

Mezelf in een hokje stoppen doe ik graag. Ik ken mezelf door en door en weet dus precies in welk hokje ik mezelf moet plaatsen. Dus, hup in m'n hok.

Volgend jaar ga ik heerlijk vissen in Zuid-Afrika en Marokko. Weet je waarom? In beide landen heb je een redelijke kans om schitterende volschubs te vangen. Jij vindt het fantastisch in "wilde" karpers te vangen. Succes. Ik laat je in je waarde en je ding doen. Veroordeel anderen en mij dan niet dat we willen gaan vissen in Marokko.

Met genietende groet,

Dave
Gebruikersavatar
dave troost
Berichten: 482
Lid geworden op: 26-07-2005 17:53
Contacteer:

10-07-2007 21:56

Klaas,

Heel graag betaal ik iets meer. Zelfs zoveel dat het anderen kan irriteren.

Helaas is de werkelijkheid zo dat de service in veel zaken ondermaats is. Daarom is het dubbel zo vervelend voor mij dat m'n favoriete hengelsportzaak niet meer is omdat de eigenaar z'n personeel heeft laten weglopen.

Bedtijd!
crowbar soleil

10-07-2007 22:32

slaap lekker 8)
K. van den Herik

11-07-2007 08:40

beide kan dus niet Hans Peter,

Waarom moet jij over iemand oordelen? Laat staan veroordelen?

Petrus, die wel.

MVG

Klaas
Hans-Peter van Ee
Berichten: 607
Lid geworden op: 28-08-2006 22:19
Locatie: Ede

11-07-2007 12:56

Heren

Aangezien ik hier mensen schijn veroordeeld te hebben lijkt het mij verstandig om maar te zwijgen.
Ik heb echter niemand bij naam genoemd.
Heb ook niet gescholden of gediscrimineerd.
It ain't no fun, to be the hunted one!!!
Gebruikersavatar
jordyopthof
Berichten: 1606
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Zuid-Holland

15-10-2007 19:12

Schitterend meer, schitterende omgeving, zeer slechte organisatie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Er klopte veel zaken voor geen kant. Leugens, op leugens worden verteld!
Service mbt het eten e.d is goed te noemen.

Een uitgebreid artikel over onze en de bevindingen van collega vissers uit Denemarken wordt opgesteld. Zoals de Denen beaamden '' The world deserves to know''

Wordt vervolgd!!
Geniet van alle vissen, klein en groot. Maar, zodra de het genieten van klein verdwijnt is het wellicht tijd om te stoppen...
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

16-10-2007 08:36

jordyopthof schreef:Schitterend meer, schitterende omgeving, zeer slechte organisatie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Er klopte veel zaken voor geen kant. Leugens, op leugens worden verteld!
Service mbt het eten e.d is goed te noemen.

Een uitgebreid artikel over onze en de bevindingen van collega vissers uit Denemarken wordt opgesteld. Zoals de Denen beaamden '' The world deserves to know''

Wordt vervolgd!!


ik ben benieuwd