vissen in kroatie

Plaats reactie
ivo pagen
Berichten: 375
Lid geworden op: 06-08-2005 22:47
Locatie: zoetermeer

19-06-2006 18:18

ik ga over 3 weken naar kroatie. wie weet of je daar ook kan vissen(karperen) of andere vissoorten die daar te vangen zijn heeft het geen zin om me hengels mee te nemen. ik zit aan de kust (medulinn\

mvg ivo
\
Timon Richters
Berichten: 28
Lid geworden op: 21-02-2006 16:21
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

20-06-2006 12:09

in het zoete water zit zeker karper ;) !
kijk eens op carphunters.com hier staat dacht ik wel wat nuttige info op.

Gr en suc6 daar, laat effe weten of je hebt gevangen
mario van de westerlo
Berichten: 606
Lid geworden op: 20-12-2005 20:34
Locatie: helmond

26-06-2006 21:58

Ik ben er met mijn zoon in 2004 ook geweest wou er 4 weken gaan vissen , maar is totaal slecht verlopen..........We hebben hier gevist ...Java ustanova park priode<VRANSKO JEZERBO> het is in park of nature <VRANA LAKE> We kregen controle daar kocht ik ook een vergunning bij die man dacht ben er en wil ook vissen, we waren er met diepte meter op geweest was tussen 1,80 en 2,00 cm diep met heel veel planten erin waren een soort bramenstruiken als je daar in zat kon je het vergeten met de vis. We hebben overdag gevist en de man vertelde als we daar bleven nachtvissen en controle kregen dat 2000 euro per persoon koste en je mocht er ook niet meer op het water na 20 uur en slapen aan het water koste ook 50 euro. Dus dat was niet te doen en we na 1 dag dit ook voor gezien hielden. Zou zeggen als je gaat laat je heel goed uitleggen waar je wel mag nachtvissen moet wel zeggen heb daar familie wonen dus daar ben ik toen 3 weken geweest hebben een huis aan de zee dus toch hele mooie vakantie gehad maar helaas geen visvakantie..................Vlekkie
Plaats reactie