Vissen in Italie(in de buurt van het Garda meer, Trentino)

Plaats reactie
knee van gils
Berichten: 2
Lid geworden op: 10-12-2005 22:52

10-12-2005 23:01

Deze zomer gaan wij(mijn vrouw, ik zij de gek, en een maat) op vakantie naar Italie in de omgeving van Trentino. Wie weet of er uberhaubt karper gevangen wordt in de meren Caldinazzo en/of Levico? Zo ja, graag extra info over eventuele vergunningen. We kunnen het niet laten om zonder visspullen op vakantie te gaan als er zoveel water in de buurt is. Nu vroegen wij ons dus alleen af of we in de directe omgeving onze lijnen nat kunnen maken of daar toch enige kilometers voor af moeten leggen.

Alvast bedankt voor iedere reactie. :lol:

Misschien is de hierboven vraag te specifiek en zal ik hem anders formuleren. Enig idee waar in de buurt van het garda meer op karper gevist wordt(en gevangen)? Hoe zit het met eventuele vergunningen?

Wederom op voorhand dank!
knee van gils
Berichten: 2
Lid geworden op: 10-12-2005 22:52

14-01-2006 11:57

Helaas kan niemand mij helpen, maar aan de informatie die ik zelf gevonden heb weet ik dat ik n ieder geval een blinkertje mee zal nemen, er wordt op deze meren wel op roofvis gevist. :-?
Gebruikersavatar
Bart van der Velden
Berichten: 242
Lid geworden op: 10-06-2003 02:00
Locatie: Venlo

06-07-2006 00:39

Heb afgelopen 2 zomers op een camping bij Caldonazzo gezeten. Uiteraard ook de nodige pogingen gewaagd, maar heeft geen resultaat opgeleverd. Heb overigens aaleen maar in de buurt van de camping gevist. Niet de meest idiale plaats dus. Ik zou zeggen neem je spullen mee en doe je ding gewoon. Mij hebben ze hier op ut forum toen ook wijs gemaakt dat er karper zat. :lol: :wink:
Maar volgens mij is het wel dieper dan 12 meter. Het is een bergmeer dat in een dal van twee bergen ligt. Wel kan ik me nog goed herinneren dat er na een meter of 50 van de kant flinker stukken met waterplanten zijn. Een gehele strook parallel aan de kant. Let hier dan wel op.

mzzzsls Bart
jantje de keizer
Berichten: 10
Lid geworden op: 11-12-2006 09:54
Locatie: rossum

11-12-2006 10:27

hoi op deze twee meren zit wel degelijk karper , heb er 8 jaar rond gehangen, de diepte is op het levico meer 9 meter en op het caldonazzo meer +/-20 meter, het bestand op het levico meer is aardig , we hebben er mooie vissen mogen vangen geen top gewichten maar toch een paar mooie dertigers, op het coldanazzo meer is het iets moeilijker maar ook hier vingen we mooie vissen , maar wel twee vissen van boven de 20 kg, serrie mooie dertigers en hooge twintigers, deze vissen vingen we toen de vakantie drukte er af was , we waren er 4 weken waarvan we 2 weken gevoerd haden en niet gevist (elders vissen) we vongen er 72 karpers in 7 dagen tijd toen hebben we de stek met rust gelaten voor 3 dagen en toen nog voor 4 dagen bevist dit leverde de grotere vissen op 2 20 kilovissen (21,4kg en 22.6 kg) en 8 dertigers (32 t/m 38pond) en 12 20 ponders.. dus er zit wel degelijk karper , maar je moet daar niet zijn in vakantie top drukte.. als er iemand heen gaat veel succes!! ben zelf nu 4 jaar actief op oostenrijkse meren...(ook veel dikke vissen) groetjes jan 8)
weer of geen weer altijd karper weer
Plaats reactie