vissen in spanje

Plaats reactie
Sven Scholten
Berichten: 88
Lid geworden op: 07-07-2005 14:04
Locatie: deventer

07-08-2005 17:58

hallo karpervissers

ik ga 13 augustus op vakantie in spanje naar het plaatje sant pere pescador in de costa brava.
nu vraag ik me af of je daar kan karpervissen want dat wil ik cker gaan doen. zijn er mensen die weten of hebben gevist of je daar goed kan karpervissen ergens in de buurt.
ivo pagen
Berichten: 375
Lid geworden op: 06-08-2005 22:47
Locatie: zoetermeer

07-08-2005 20:43

Ik ben zelf ook met mijn ouders naar sant pere peb op labescadore geweest la ballena alegre gestaan maar ten ben ik op een dag naar girona geweest. en daar was een rivier helemaalvol karper.
ik baalde dat ik mijn hengels was vergetenwant er zaten daar echt heel veel karpers maar ik denk niet groter dat 10 pond
mvg ivo pagen
Sven Scholten
Berichten: 88
Lid geworden op: 07-07-2005 14:04
Locatie: deventer

08-08-2005 17:54

ivo pagen schreef:Ik ben zelf ook met mijn ouders naar sant pere peb op labescadore geweest la ballena alegre gestaan maar ten ben ik op een dag naar girona geweest. en daar was een rivier helemaalvol karper.
ik baalde dat ik mijn hengels was vergetenwant er zaten daar echt heel veel karpers maar ik denk niet groter dat 10 pond
mvg ivo pagen
ok dank je wel ik neem zowizo mijn hengels mee ik ga ook naar een overnachtings camping met een vijver vol met karper en een vijver vol met forrellen dus daar gaan me pa en ik vissen
Plaats reactie