Vissen in Tsjechie bij Trutnov

Plaats reactie
Joris Kroes
Berichten: 691
Lid geworden op: 26-07-2003 02:00
Locatie: X2 Ovaal!!

13-05-2005 22:14

Ik zou gewoon gaan vissen zoals je hier ook doet... Ik zou gewoon van alles meenemen... Koop een paar kilo mais, paar kilo tijgers en een paar kilo boilies.. Als er dan iets goed vangt kun je daar mee verder vissen..

Ik zou vooral proberen om te peilen, mijn ervaring leert dat direct beginnen met peilen als je ergens komt de beste resultaten oplevert
Gebruikersavatar
Hans van Vrouwerf
Berichten: 526
Lid geworden op: 11-06-2003 02:00
Locatie: aant watur
Contacteer:

21-05-2005 20:07

Hoi Jesse,

Ik heb ooit in een heeeeel grijs verleden wel eens een lijntje nat gemaakt....echter zal ik altijd boilies uit nederland meenemen waar je hier ook karper mee vangt!

Een visvergunning heet (als ik het goed schrijf) rybarsky listek...

En moet volgens mij op het gemeentehuis opgehaald worden...

Echter weet ik dit niet meer precies allemaal laat je dus goed informeren...Ow ja nog een tip: Probeer het eerst met engels ze hebben een hekel aan (voormalig oost) duitsers...

Verders veel handen en voetenwerk gewenst als je de taal niet machtig bent :-) Have fun in Tjech!
In het land der blinden is éénoog koning!
Elmer Karelse
Berichten: 260
Lid geworden op: 19-05-2005 10:26

01-06-2005 15:59

Ik ben 2 maanden in trutnov geweest voor vakantie, erg veel gevist, erg veel gevangen. veel kleine karper max.5 pond! Neem een vaste stok mee, vlieghengel, een lichte werphengel, dan is er echt sport te beleven aan die karpers. Er zit ook flink wat forel en meerval.

zorg echter voor veel geld, erg veel geld! Visspullen waren er spotgoedkoop toen ik er was. Super mooi karperlood voor toen 10cent ed. Let wel op je spullen, die Tsjechen zijn erg jalours, ze hebben toen mijn vliegvisvest gejat met voor 750 gulden inhoud, wel netjes vergoed gekregen van de verzekering en een halve dag met die politie en een talk gezeten.
succes
Elmer Karelse
Berichten: 260
Lid geworden op: 19-05-2005 10:26

04-06-2005 20:05

zat op een reusachtig meer heb hier een snoekbaars gezien van 1.30 daar zwommen ook karpers 60+ meervallen 150+ verder zijn er erg veel putjes
Gebruikersavatar
Gerben Lievers
Berichten: 364
Lid geworden op: 24-02-2003 01:00
Locatie: Hengelo (ov)
Contacteer:

13-06-2005 11:25

Hej!

Ik heb vaak mijn lijnen laten kennis maken met een water in Tjechie.
Je moet sowiso je Nederlandse vergunning meenemen (!), waarom?:
Mocht je op het betreffende water een vergunning moeten aanschaffen, is je Nederlandse vergunning een bewijs dat je kan vissen.
Voor meer info,tips en tricks mag je me wel pb'en. :)
Plaats reactie