Vissen in het Lago Maggiore

Plaats reactie
Frank Bos
Berichten: 2
Lid geworden op: 07-06-2004 14:30
Locatie: Regio Haarlemmermeer

07-06-2004 14:39

Hi luitjes,

Ik ben op zoek naar mensen die al eens hebben gevist in het Lago Maggiore in Italië. Mijn belangstelling gaat natuurlijk uit naar het karpervissen aldaar. M.b.t. vergunningen heb ik al hier het een en ander opgesnuffeld (twee vergunningen enz.). Maar wil graag weten of er in dat meer goed op karper valt te vissen. Iemand ervaring ??

Groet,

Frank
'"~^* Smak ,.:;"
Gebruikersavatar
Bart van der Velden
Berichten: 242
Lid geworden op: 10-06-2003 02:00
Locatie: Venlo

07-06-2004 17:09

Hoi Frank,

Ik ben er afgelopen zomer met m'n ouders geweest. Om te beginnen is het een ontzettend groot water. Het is net een zee :P Ik heb het een aantal keren geprobeert om er karper te vangen, maar ut is me helaas niet gelukt. Er zal zeker wel karper zitten, daar twijfel ik niet aan. Maar het is zo ontzettend groot. Ik heb wel velle andere vissen zien zwemmen in de havens zoals baars en een soort waarvan ik niet zeker weet wat het is. Het leken wel kopvoorns maar ik meen me te herrinneren dat deze nalleen in stromend water leeft.
In ieder geval wens ik je veel succes dr mee en ik zou zeggen zet een beter resultaat neer dan mij :lol: (en laat even weten als je wat gevangen hebt)

mzzzls Bart
Frank Bos
Berichten: 2
Lid geworden op: 07-06-2004 14:30
Locatie: Regio Haarlemmermeer

07-06-2004 23:08

:( Oke zal ik zeker doen ... ga over 5 weken weg dus het duurt nog wel ff.
'"~^* Smak ,.:;"
Gebruikersavatar
Bart van der Velden
Berichten: 242
Lid geworden op: 10-06-2003 02:00
Locatie: Venlo

08-06-2004 17:06

Heej Frank,
Ik hoop niet dat ik je nu teleur heb gesteld. Maar ik heb ook nog goed nieuws voor je.
Ik weet niet precies waar je aan het meer zit. Maar Ik zat aan de westkant van het meer. Daar in de buurt ligt nog een veel kleiner meer, genaam Lago di Mergozzo. Toen ik informatie op forum aan het verzamelen was, vertelde een man me (toen ik overigens al weer terug in Nederland was) dat ie in dat meer wel karper had gevangen. En zeker geen kleintjes. Deze topic is verwijderd van het forum, kwam ik net achter, anders had ik je de link wel gegeven.

Maar neem je hengels dus toch maar mee, en ik zou zeggen probeer het daar eens. Ik denk dat het wel de moeite waard is om daar eens een paar keer te gaan vissen.

mzzzzls Bart
Gebruikersavatar
Bart van der Velden
Berichten: 242
Lid geworden op: 10-06-2003 02:00
Locatie: Venlo

08-07-2004 13:46

Heej Frank,

Ik heb toch nog een deel kunnen vinden van mijn topic die ik vorig jaar had geopent btreffende dit meer.
http://www.karperwereld.nl/board/viewto ... highlight=

Hopelijk heb je dr nog wat aan.

mzzzzls Bart
Plaats reactie