Luxemburg :Lac du haute -sure

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rik Verslype
Berichten: 52
Lid geworden op: 21-04-2002 02:00
Locatie: Oostende

05-05-2002 17:57

Iemand ervaring met de Lac De La Haute Sure in luxemburg .Ik heb daar nog locals zien karperen maar aangezien mijn Frans zo goed is als mijn West-kantonees was het nogal moeilijk praten met die gasten .En ze deden precies ook niet echt veel moeite ook .
Ik heb er nog met de wincklepicker gevist om de tijd te verdrijven en ving toen wel veel mooie karpertjes van rond de kilo met een fenomenale vechtlust .Nu zou ik dit jaar wel eens mijn karpergerief meenemen naar ginder maar de vraag is ;hoe pak je zo'n immens groot water aan zonder voor te voeren ? Welk instant aas zou hier het best z'n nut bewijzen ?

Een nicht van mij die langs ginder woont heeft een tiental jaren terug het leegtrekken van het stuwmeer gezien .Alle vis werd toen geschept en met speciale containers naar een voorlopig bassin vervoerd .Uit hetgeen ik uit haar praat kan opmaken moeten daar reusachtige vissen (dus waarschijnlijk karper ) rondzwemmen .Uit de manier waarop ze de grootte uitbeeld moeten er toch wel veertigers ,vijftigers en misschien wel zestigers opzitten .Die zelfde getuigenissen heb ik ook van sportduikers gehoord .
Dit lijkt me dus wel een water dat de moeite zou kunnen lonen .
Iemand info ??
Gast

05-05-2002 23:51

Rik, hou het spannend en ga er gewoon lekker heen.

Testen en uitproberen.

Tip: laat vooral niks horen hier hoe t er ging want je zult zien dat het er de volgende keer een stuk drukker zal zijn
martijn spelbrink
Berichten: 51
Lid geworden op: 29-06-2002 02:00
Locatie: lelystad

23-07-2002 11:48

Jamie Bakkenes
Berichten: 70
Lid geworden op: 05-08-2002 02:00
Locatie: Delft

13-08-2002 17:01

Rick is dat een water aan de camping


Groetjes:Jamie
Plaats reactie