raduta zeker niet negatief!

Plaats reactie
Remon de Zeeuw

16-04-2002 10:17

Ik zie iedereen negatief over raduta schrijven en praten maar hoeveel van jullie zijn er daat werkelijk geweest?
Afgelopen september zijn wij met z'n tween er naar toe geweest en hebben zelf gezien hoe het er aan toe gaat.
Veel gasten denken dat je er een hotel arregement aan de waterkant krijg maar dat is niet waar raduta verhuurd de kamers voor 90 euro per nacht dus zal hij wel stom zijn om te zeggen dat hij vol zit als er een paar gasten voor het vissen komen.
Wij vonden het echter niet erg om een nachtje in de garage te snurken we komen tenslotte niet voor het hotel maar voor het vissen.
En die vissen hebben we echt wel gevangen tot 23 kilo.
Wel moet ik er bij zeggen dat er inderdaat vissen van een ander water af komen namelijk van een stuk van de Donau waar raduta bezig is een nieuw hotel te bouwen voor de vissers die daar hun geluk willen beproeven.
Robert Straatman
Berichten: 1
Lid geworden op: 14-04-2002 02:00
Locatie: Heerlen

23-04-2002 17:20

Kijk daar heb je weer zo`n oud wijf, die niet weet waar die het over heeft omdat hij er zeker nog nooit is geweest.
Wat Remon bedoelt met vis uit de Donau is hoofdzakelijk jonge vis kleine karpertjes wij hebben er eerst een hele berg van moeten vangen voordat we de grotere gingen vangen sommige zijn net zo groot als je hand.
Ik persoonlijk zie hier ook niet het probleem van ik vindt het zelfs een goed alternatief omdat we het hier over Roemenie hebben waar de armoede heel erg heerst, hier is geen OVB zoals in Nederland.
Je kunt hier dan ook niet spreken van GESTOLEN vissen omdat als iemand anders ze zou vangen ze voor consumptie gebruikt zouden worden, en het gaat ook niet over grote vissen dat worden ze hier vanzelf wel aangezien het hier stikt van het natuurlijk voedsel.

MVG ROB

P.S. dit is de laatste keer dat ik op zo`n discussie reageer aangezien ik er al vaak genoeg wat over heb gezegd (zie Carpweb) en er toch altijd van die ouwe wijven zijn die het beter weten aangezien ze er zelf nog nooit zijn geweest kan ik ze beter niet voor vol nemen.
Wilko Bloem

09-05-2002 22:18

Bent U altijd zo complimenteus men.Straatman, als U het gelijk niet krijgt? Enkel omdat men. Heybrink U een eerlijke vraag stelt of U dat positief noemt, vraagteken? En vervolgens noemt U hem een oud wijf, het valt mij iedere keer weer op als er niet in het bet-water straatje mee geglibberd en gesnotterd wordt! Men al zeer gauw vervalt in beledigende opmerkingen, met een gebrek aan relativerend denken, doen en handelen. Daar doet U zich zelf te kort mee men. Straatman! Het is hier nu eenmaal een discussieboard, op uw actie krijgt U ten alle tijde een {re}actie!
Met relativerende groet Wilko :cool: :cool:

I kill people
I kill people for money
But you are my friend
I kill you for nothing
Tim Boelema
Berichten: 605
Lid geworden op: 21-01-2002 01:00
Locatie: Omg. Sittard

10-05-2002 17:43

Wilko, je tikt een beetje raar en ik moet ehet drie keer lezen voordat ik het helemaal begrijp, maar .... JE HEBT WEL GELIJK!!!
Plaats reactie