Kroatie

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marco Havelaar
Berichten: 104
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Hoeksewaard
Contacteer:

01-12-2003 12:44

Weet er iemand uberhaupt wat over het vissen in binnenwateren in Kroatie ,er zijn hele mooi grote meren maar lees of hoor daar nooit wat van.

Ivm. met de komende zomervakantie zou ik daar wel meer over willen weten.

Ps. als iemand info dan verneem ik dat graag het niet perse over karper te zijn.
silures:
"If the earth didn't suck, we'd all fall of you know!"
http://www.silures.nl
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

01-12-2003 13:26

Marco, ik meen me te herinneren dat Lexus dit jaar daarheen zou gaan met Achiel Stevens.
Gebruikersavatar
felix van der marel
Berichten: 26
Lid geworden op: 23-11-2003 01:00
Locatie: Oegstgeest
Contacteer:

01-12-2003 15:41

hoi marco,
er wordt zeker karper gevangen,ook in kroatie
en er zwemt bijna in elk water,meestal uitzetting,wel karper,pas op ook veel graskarper!ik ben zelf dit jaar twee keer in servie geweest,en had daar een paar vismagazines op de kop getikt.die over karperen in geheel joegoslavie gaan,en daar staan leuke visjes in,dus ik zou zeker niet zonder stokken van huis gaan!!ook wordt er aardig gesnoekt,tevens heb je nog tal van andere roofvissen waar op gevist wordt,en niet te vergeten reusachtige meervallen.het beste kan je b.v.een goeie kaart van het gebied aanschaffen,waar je wil verblijven,want hier staat veel meer op als een gewone landkaart van hier.veel succes!
groeten felix.
Rob Cuyten

04-02-2004 11:46

Lex zou naar Bosnie gaan, maar dit is nog een beetje duister. (Tusla risico gebied)
Wat ik ervan gehoord heb is dat daar wel het nieuwe wereldrecord gevangen is.
Gebruikersavatar
sebastiaan de Roode
Berichten: 317
Lid geworden op: 09-12-2003 01:00
Locatie: Zwolle

25-02-2004 14:42

En waarom denken wij karpervissers (bijna) allen dat er niets over gezegd of verteld wordt of dat we er nooit iets over horen????

Jij verteld zeker de hele wereld waar jij je 40 ponders vangt? ;-)
Plaats reactie