Het meer van Echternach te Luxemburg

Plaats reactie
Cor Blokhof

11-05-2003 20:37

Hallo,

Ik heb misschien plannen om dit najaar naar het bekende meer van Echternach te gaan om daar een weekje te gaan vissen.

Nu heb ik hier een aantal vragen over en zou ik blij zijn als iemand deze zou kennen beantwoordden :grin:

- Welke stekken zouden jullie mij aanraden om te reseveren ? Ik wil samen met een maat gaan en we willen iedere een eigen stek reseveren. Dus het liefst stekken die nog enigzins bij elkaar liggen.

- Hoe zit het met de criminaliteit ? Ik ving namelijk op een aantal discussieboarden op dat dit nogal hevig was in het verleden ?

- Hoe zit het met de drukte op het water ? Hiermee bedoel ik hoeveel mensen vissen er nu gemiddeld op karper daar ?

- Hoe staat de KSN tegenover Echternach ? Ik weet dat ze bezig zijn om een overzoek te houden over een aantal betaalwateren. Misschien dat Aart en of Klaas me hier iets over kunnen vertellen.

Alle andere informatie over het water dat je kwijt wilt kan je natuurlijk altijd bij mij kwijt :grin:

En alvast bedankt natuurlijk

Groeten,

Cor
Cor Blokhof

13-05-2003 10:22

Hallo,

Is er nu helemaal niemand met enige informatie over dit water ?

Groeten,

Cor
Gebruikersavatar
Rob Borjans
Berichten: 857
Lid geworden op: 29-08-2002 02:00
Locatie: Landgraaf

14-05-2003 12:12

hoy cor,

je kan het beste tony vandermolen bellen.
deze heeft de viswinkel in echternach waar je de vergunningen en al krijgt.

ik weet aleen dat er veel veranderd is de laatste jaren.
de criminaliteit durf ik weinig over te zeggen omdat ik er 4 jaar geleden voor het laats geweest ben en toen was er van criminaliteit nog niet echt sprake.

ik zla even voor je zoeken voor het telefoon nummer van tony, meschien heeft iemand anders het nummer voor je.

groeten rob
Gebruikersavatar
luuk schenkelaars
Berichten: 1643
Lid geworden op: 17-04-2002 02:00
Locatie: Raamsdonk

14-05-2003 16:04

Ik dacht dat dit sinds kort een betaal water is geworden....
of heb ik dat nu fout???

met afvragende groet,

Luuk
Karpervissen is net als..... .....vissen op karper
Gebruikersavatar
Rob Borjans
Berichten: 857
Lid geworden op: 29-08-2002 02:00
Locatie: Landgraaf

14-05-2003 16:48

hoy luuk,

de prijzen zijn er zove ik wete het zelfde gebleven als 4 jaar geleden.

25€ voor een week en 100€ voor een jaar.
dit zijn teminste de prijzen van 4 jaar terug.

je moet er nu wel geloof ik eerts een stek huren voordat je gaat omdat het er vaak erg druk was.
ook mag je geloof ik niet meer op de de 2 eilanden vissen.

groeten rob
Plaats reactie