'Lac le man' oftewel 'meer van Geneve'

Plaats reactie
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

13-07-2003 00:19

Beste mensen,

Een vriend van mij gaat, naar ik nu pas vernomen heb a.s. maandag naar Montreaux Zwitserland en zou graag weten of er daar mogelijkheden zijn om bovengenoemd meer (zee?) gericht op karper te vissen.
Als u mij/hem via een pb of mail zo veel mogelijk VERTROUWELIJKE info wil verschaffen zal eeuwig geluk uw deel zijn
PLEASE..........maandag is nl. nogal kort dag.
Zijn probleem ok, maar dan nog!!!!!
Groet,

John
Oh ja; <!-- BBcode auto-mailto start --><a href="mailto:tall@wanadoo.nl" class=bericht>tall@wanadoo.nl</a><!-- BBCode auto-mailto end -->

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: John Pannekoek op 2003-07-13 11:28 ]</font>
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

23-07-2003 10:05

Zo.

Alhoewel het nu natuurlijk geen ruk meer uitmaakt ben ik toch wel erg nieuwsgierig geworden waarom niemand iets van dit water weet. of wil weten??????
Groet,

John
jurgen munten
Berichten: 1159
Lid geworden op: 25-09-2002 02:00
Locatie: Eygelshoven

23-07-2003 13:12

Ik ben zaterdag teruggekomen van mijn vakantie in Frankrijk en ik ben toen ook naar Geneve geweest(wat een stad! maar dat terzijde). Uiteraard heb ik als karpervisser ook even gekeken bij het meer. Ik heb alleen bij de jachthaven in Geneve gekeken en er dus maar een fractie van gezien. Maar ja, dan zakt me de moed toch echt in de schoenen, wat een gigantische slok water! Ik heb ook nog niet van mensen gehoord die op deze ZEE vissen (wellicht dus een goedbewaard geheim :smile: ) en ik zou er persoonlijk niet aan beginnen. Ik kan je dan ook geen informatie geven, alleen een eerste indruk.

groeten,
karperlimbo
William van Ravesteijn
Berichten: 9
Lid geworden op: 29-03-2003 01:00
Locatie: Zwitserland

25-07-2003 22:24

Hallo John

Alhoewel ik aan jouw niet graag info geef(jij hebt toch ook bijna altijd wat te zeiken als iemand info geeft !!!) wil ik maar niet zo zijn. Ben sinds kort, na een pauze van ca. 10 jaar weer met karperen begonnen en zoals mijn woonplaats al doet vermoeden woon ik dus in Zwitserland. Hier is het karperen alleen nog niet echt populair en er is dus ook niet veel info te halen. Hier geldt observeren en proberen. Het meer van Geneve is dus wel erg groot hé !!!! Hier geldt dus....gewoon aan de vissers aan de kant vragen naar stukken van ca. 1-2 Meter diep, 2-3 avonden aanvoeren en een middag + avond gaan zitten en afwachten.
Er toch wel een site hier waar je wel eens op kunt kijken: <!-- BBCode auto-link start --><a href="http://www.carpsyndicate.com" target="_blank" class=bericht>www.carpsyndicate.com</a><!-- BBCode auto-link end -->

De groeten

William
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

25-07-2003 23:20

William,

Correctie, ik heb ALTIJD wat te zeiken als er mensen 'dodelijke' info geven over iemand z'n thuiswater.
Bijv; <!-- BBCode auto-link start --><a href="http://www.karperwereld.nl/forum/viewtopic.php?topic=5649&forum=39&9" target="_blank" class=bericht>http://www.karperwereld.nl/forum/viewtopic.php?topic=5649&forum=39&9</a><!-- BBCode auto-link end -->

Enig idee wat de strekking van Willem z'n mailtje zal zijn geweest, en waarom?

Enig idee waarom ik ALTIJD loop te zeiken?

Als je een beetje logisch nadenkt zul je moeten kunnen toegeven dat de vergelijking met bovenstaand voorbeeld erg mank gaat met de oppervlakkige info die ik vraag over deze 'Zwitserse oceaan'.

Overigens vraag ik om info middels prive bericht of mail, en niet of er mensen zo vriendelijk willen zijn het open en bloot op het board te flikkeren.
Iets wat volgens mij iedere goedwillende visser hier op het board probeert te verduidelijken.

Desondanks vind ik het erg sportief van je dat je ondanks je wat, laat ik zeggen negatieve indruk van mij, toch de moeite hebt genomen me deze oppervlakkige info toe te spelen.
Hartelijk dank.
Groet,

John
William van Ravesteijn
Berichten: 9
Lid geworden op: 29-03-2003 01:00
Locatie: Zwitserland

15-09-2003 22:24

Hé John,

Had jouw kollega nog succes?

Groet

William
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

17-09-2003 09:17

William,

Heb 'm nog niet gesproken.
Zodra ik wat weet laat ik het je via een Pb'tje :smile: weten.
Groet,

John
Chris Kwadijk

12-05-2004 17:37

waar is dit board voor gemaakt??als iedereen alleen maar pbtj's stuurt zal het erg gezellig zijn op het board!!!!!
Plaats reactie