Karpervissen op het zilvermeer (Mol be)

Plaats reactie
Leo Groenendaal
Berichten: 6
Lid geworden op: 01-09-2003 02:00
Locatie: Raamsdonksveer (N-Br)

01-09-2003 15:54

Wie kan mij wat vertellen over het zilvermeer we gaan eind oktober naar Sunparks en ik ben van plan mijn karperspullen mee te nemen heb ik een plaatselijke vergunning nodig en zit er uberhaubt karper.

bij voorbaat dank,

Leo
Jan Van Mierlo
Berichten: 95
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Turnhout

10-09-2003 23:56

Op het zilvermeer zelf gaat ge niks vangen, het water is er te zuur voor de vissen. Op de vijver van Sunparks kunt ge wel vissen tegen betaling maar ik weet niet of dit de moeite is. Ge kunt natuurlijk ook een patent kopen en op een van de kanalen in de buurt proberen.
Rudie Dekker
Berichten: 16
Lid geworden op: 08-05-2002 02:00
Locatie: Barendrecht

11-09-2003 10:02

Ik ben ook op vakantie geweest naar Sunparcs en ben ook gaan vissen, maar nix gevangen! Alleen een paar middagjes gevist dus was te verwachten, maar ja toch ff proberen he! Ik heb gehoord dat er wel karper zwemt maar hoeveel en hoe groot weet ik niet... Er zaten ook nog andere karpervissers die een week hebben zitten vissen en helemaal geen beet hebben gehad. Toen ik daar viste mocht je niet uitvaren, maar dat was op het terrein van sunparcs. Maar als je verder het bos inloopt dan kom je ook op mooiere stekken, en mag je uitvaren! Ik zou dus in het bos gaan zitten want op het terrein van Sunparcs heb ik van meerdere mensen gehoord dat er niet veel wordt gevangen... Enne ga eerst goed peilen...! Vergunning was niet nodig werd mij verteld door de mensen van Sunparcs.
Plaats reactie