Soortgelijke ervaringen hier ook Paul.
Begin januari 2 nachten gevist.
2e nacht komen er in het donker 2 gasten aanrijden die mij geheid zagen zitten (ze zeiden nog: Kijk, een tent!!), dus ik dacht die rijden wel verder. Fout gedacht dus. Ze pakten een grote bouwlamp uit de aanhanger waardoor zowat het hele kanaaldeel verlicht werd

. Vervolgens besloten zij om de stek waar ik viste (dus niet
MIJN stek, want dat bestaat niet op een openbaar water) even lekker vol te meppen met grote boilies. Aangezien ik daar heel subtiel een single pop-upje had neergelegd was ik daar op zn zachtst gezegd niet blij mee.
Nadat ik dat duidelijk had gemaakt, besloten ze om 10 meter naast de plek waar mijn aas lag te gaan voeren. Geplons van boilies duurde minimaal een kwartier. Januari he!
Omdat ik niet uit ben op excessen heb ik het laten gaan, maar mn bloed kookte.
Ik schaar dit soort akties ook eerder onder de noemer domheid dan kwaadwillendheid. Ik laat me mijn visplezier niet afnemen door zulke amoebes, maar vervelend is het zeker.
Gekke is vooral dat iedereen die je daar spreekt, het ook over dit soort akties heeft. Afgelopen weekend sprak ik er ter plaatse nog over met een jongen die exact hetzelfde had meegemaakt (en nog bedankt voor de tip kerel, heb de kuiltjes gevonden

).
Komend weekend maar weer. Denk dat ik voor aanvang sessie eerst maar even flink ga schijten aan de overkant… Lekker verspreid, beetje sproeien.
Met een zich af en toe mateloos irriterende, maar nog steeds plezier in het kanaalvissen houdende groet,
Sjoerd