Goolderheide te bocholt

Plaats reactie
Marijn van den goor
Berichten: 228
Lid geworden op: 07-09-2007 17:26
Locatie: Haelen

14-12-2007 16:40

Hallo,
Iemand bekend met dit water? Aassoorten stekken enz?
Ik ga er binnekort vissen en heb geen zin voor dat geld te blanken.
MVG
Marijn
Laat je los
I love Carp
Tim van Anrooy
Berichten: 368
Lid geworden op: 25-08-2006 19:24
Locatie: Maastricht

14-12-2007 16:55

Hallo Marijn,

Heb net even ge-googled kwam het volgende tegen:

Het is een modderige bodem, je moet langs het strandje vissen dat levert vaak vis op... Wel heel veel beschadigde vissen en als je wat vangt is het rond de 9 kilo.. Je moet wel genoeg voeren anders kan je lang wachten
...... De karper zijn voorkeur blijk uit te gaan naar: pellets, tijgernoten en fruitboillies.... en er schijnt ook bijna geen controle te zijn.

Hoop dat je er wat aan hebt :wink:

Mvg, Tim van Anrooy
Moore means moore!
Gebruikersavatar
Hoedemakers Mark
Berichten: 1157
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Kinrooi - België
Contacteer:

14-12-2007 17:37

Campingwater met een heel slechte densiteit aan karper. Veel vissen die door "toeristen" beschadigd zijn...

Degenen die met oogkleppen kijken naar BTW, moesten hier eens een keer langsgaan...
Gebruikersavatar
pieter beelen
Berichten: 63
Lid geworden op: 03-03-2005 17:24
Locatie: Amersfoort

18-12-2007 14:05

Helemaal gelijk Mark,

De vissen zien er niet uit en voor blanken hoefje daar niet bang te zijn.
Zit onnozel veel vis. Vissen zonder staart, met een oog en andere vormen van dierenmishandeling zijn hier geen uitzondering.
Zowieso geen water voor serieuze karpervissers, naar mijn mening.
dromen droomt men, droomvissen vangt men.
Lig dus niet te dromen en ga vissen!
K. van den Herik

19-12-2007 07:49

Degenen die met oogkleppen kijken naar BTW, moesten hier eens een keer langsgaan...


:wink: Zei ik :wink:

MVG

Klaas
Sander Benjamins
Berichten: 484
Lid geworden op: 14-08-2007 14:53
Locatie: Assen

19-12-2007 19:15

Klaas,

We weten echt wel dat er HSV of campingputjes zijn wat nergens op slaat, dat heeft niets met mijn mening over BTW te maken, voor degene die wel gaan prima, maar val mij er niet mee lastig.

Ook vind ik de mensen van dit board , net als de KSN ook niet helmaal recht door zee zijn..
Ik bedoel ze zijn falicant tegen BTW, maar verwijderen wel topics als er negatief over mensen wordt gepraat die daar hun geld mee verdienen, ook stond ik met verbazing te kijken toen er een hele lezing over BTW ging op de KSN meeting(naar eigen zeggen tegenstander van BTW), ik wil niet veel zeggen, maar er werd eigenlijk gewoon ordinair reclame voor gemaakt!

MVG
Gebruikersavatar
Michel Hollaar
† in memoriam †
Berichten: 2326
Lid geworden op: 06-02-2003 01:00
Locatie: Hellevoetsluis

19-12-2007 19:36

Ho Sander,

denkfoutje.

De KSN als vereniging zijnde is NIET tegen BTW-en.

Dat er enkele leden zijn die tegen alles wat met BTW te maken ageren moeten zij zelf weten maar zij doen dat wel puur op persoonlijke titel.

Dat er op dit forum ook leden actief zijn die regelmatig denken dat zij de KSN kunnen/mogen vertegenwoordigen, daar heb ik zo mijn eigen gedachten over en persoonlijk gesproken erger ik me kapot aan dat soort individuen.

Ik zal het nog maar een keer aanhalen :

Het KSN bestuur zal nooit en te nimmer op een openbaar forum in discussie gaan over welk onderwerp dan ook. De KSN is een vereniging en een Algemene of een Bijzondere Ledenvergadering alsmede het officiele verenigingsorgaan de KARPER en onze website zijn de plaatsen waar de officiele KSN mededelingen gedaan worden.

Even ter info ( is op dit forum ook al ergens te lezen dus ik vertel niks nieuws ) :

1 van de feitjes uit de in 2005 onder de KSN-leden gehouden enquete was dat 52 % van de KSN leden vist heeft gevist of nog gaat vissen op een BTW.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

19-12-2007 20:44

Sander,

Kritisch staan tegenover betaalwateren en daarom geen topics toestaan waarin om info gevraagd wordt over een betaalwater is nog niet hetzelfde als falicant tegen. Laat ik reclame maken even buiten beschouwing omdat commerciële promotie binnen de kaders van het forum in zijn algemeenheid al zoveel als mogelijk geweerd wordt. Reden is duidelijk, voor niks gaat de zon op.

Ik weet niet aan welk voorval je refereert, maar onnodig kwetsen valt ook onder de huisregels en daarop wordt geen uitzondering gemaakt als het mensen betreft die ergens geld aan verdienen. Allemaal tamelijk rechtlijnig mijn inziens. Zo zijn er wel meer regeltjes en daarmee blijft de interpretatie mensenwerk.

Wat de KSN betreft is er al vaak genoeg gezegd dat leden alleen hun eigen mening hier ventileren. Hoe dat uitgelegd wordt ligt mogelijk niet helemaal aan die leden zelf?

De Goolderheide persenteert zichzelf niet als betaalwater, maar er is inderdaad een visvijver op het terrein. Kan mij voorstellen wat er gebeurt als je daar wat camping gasten op loslaat. Vraagstelling is wat typisch. Voor dat geld niet blanken? Tegenvraag is, wat verwacht je. Waar je voor betaalt is de camping. Visvijver is bijzaak. Leuk voor gasten die eens een hengeltje willen uitgooien. Meer pretenties zijn er zo te zien niet. Visstandbeheer, daar hebben ze nog nooit van gehoord.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
K. van den Herik

20-12-2007 07:26

He Sander,

Mooi he.

Had er ook nog een stukkie aan gewaagd.

Enne


Als je hier drukt gaat je komputer uit, wordt je dor niemand lastig gevallen.
Joey Cuijpers
Berichten: 17
Lid geworden op: 25-12-2007 15:37
Locatie: heythuysen
Contacteer:

25-12-2007 16:00

eej mrijn ich kin ut water good maar we goan deze vakantie nog ins he
maar de mos in de bocht van ut trandje visse en dan 2 meater oet de kantj ut is doa net 50 cm deep letse kier det ig doa hub gezeate 7 visse woa van de zwoarste 32 pondj de baas zeat zelf det de zwoartste dea doa der op zitj 44 pondj is maar de vissers zegge allemoal 36 pondj
en ut zien bienao allemoal papegaaien bekken en de vangs 75% spegel
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

25-12-2007 16:01

Joey Cuijpers schreef:eej mrijn ich kin ut water good maar we goan deze vakantie nog ins he
maar de mos in de bocht van ut trandje visse en dan 2 meater oet de kantj ut is doa net 50 cm deep letse kier det ig doa hub gezeate 7 visse woa van de zwoarste 32 pondj de baas zeat zelf det de zwoartste dea doa der op zitj 44 pondj is maar de vissers zegge allemoal 36 pondj
en ut zien bienao allemoal papegaaien bekken en de vangs 75% spegel


WAT :o :o :o :roll:
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
Joey Cuijpers
Berichten: 17
Lid geworden op: 25-12-2007 15:37
Locatie: heythuysen
Contacteer:

25-12-2007 16:03

ja is limburgs dialect en mrijn is een vriend van me dus die verstaat dat
Gebruikersavatar
Dirk Maatman
Berichten: 788
Lid geworden op: 29-11-2005 19:08
Locatie: thuis
Contacteer:

25-12-2007 16:06

Zucht........ :o :o Wat een niveau.
.
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

04-01-2008 20:28

Joey Cuijpers schreef:ja is limburgs dialect en mrijn is een vriend van me dus die verstaat dat


moet ik dan ook in het iraans typen hier? :roll:
peter andrae

05-01-2008 17:04

Joey Cuijpers schreef:eej mrijn ich kin ut water good maar we goan deze vakantie nog ins he
maar de mos in de bocht van ut trandje visse en dan 2 meater oet de kantj ut is doa net 50 cm deep letse kier det ig doa hub gezeate 7 visse woa van de zwoarste 32 pondj de baas zeat zelf det de zwoartste dea doa der op zitj 44 pondj is maar de vissers zegge allemoal 36 pondj
en ut zien bienao allemoal papegaaien bekken en de vangs 75% spegel


Kan wel zien dat je nog maar 14 bent je hebt het niveau van een grasspriet.

Zucht.


Ach Mourad doe maar wat maakt het nog uit.
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

05-01-2008 18:17

peter andrae schreef:Ach Mourad doe maar wat maakt het nog uit.


Als ik dat doe verlaag ik me (ook) tot het niveau van een grasspriet.. :lol:
Gebruikersavatar
menno laarmans
Berichten: 2070
Lid geworden op: 20-09-2004 10:34
Locatie: lapzwansland

09-03-2008 16:56

Wat ik weet is dat een van de grootste vissen daar niet in n brasemnetje past.

Verder liet zij zich met de hand ook niet zo makkelijk pakken.

Wel n dik half uur lol gehad met mn penhengel, en n nat pak :P


Gr :wink:


Verder komen ze je in t donker zeggen dat je dan niet meer mag vissen :oops:
kevin diederen
Berichten: 3862
Lid geworden op: 28-09-2003 02:00
Locatie: Zuid Nederland

19-03-2008 12:06

Is die 14 voeter ook nog ergens goed voor geweest.... :wink:
Met vriendelijke groet,

Kevin Diederen
Plaats reactie