Vissen in de Omg. van vakantiepark Het blauwe meer.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Harry Otse
Berichten: 948
Lid geworden op: 17-07-2006 15:51
Locatie: Barneveld

29-07-2007 17:51

Hey iedereen,
Ik zou eigenlijk naar De lot gaan maar m'n vader heeft helaas zijn sleutelbeen gebroken met hardlopen.
Maar nu moesten we dus iets anders zoeken en we zijn uitgekomen op het blauwe meer.(nog niet zeker trouwens)
Ik heb de zoek-functie al doorgespit maar ik wil toch wat actuele info. .
Waar zal ik gaan vissen? Ik ga van 3 augustus tot de 17e.
Op het blauwe meer zijn de karpers helemaal kapot en eigenlijk heb ik weinig zin om de hele dag bijna overmenek te gaan van kapotte karpers.
PB'tje of mailtje mag natuurlijk ook!
En als iemand foto's heeft van het blauwe meer en Omg. zelf zijn die ook zeer welkom!

Bvd,
Harry
tralalala....
Harald van der Graaf
Berichten: 2465
Lid geworden op: 30-06-2007 09:25
Locatie: arnhem

29-07-2007 18:49

hoi harry ik kan je een tip geven ga er niet heen ik denk niet dat je alleen misvormde karpers wilt vangen en nog een tip in lommel ligt een mooi kanaaltje waar je kan vissen ik heb gehoort dat daar ook hele mooie vissen zwemmen wel iets moeilijker nou ja iets ik zeg het het blauwe meer moeten ze dicht storten met zand zijn de vissen ook verlost uit hun lijden ik hoop dat je er wat aan hebt gr harald
Ik ben Harald uit Arnhem, ik heb een dochter van 7 jaar(Demi).
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.
martijn zeij
Berichten: 566
Lid geworden op: 24-02-2007 17:05

30-07-2007 19:46

op het blauwe meer kan je goed vissen, maar het is niet leuk. Bijna elke vis is beschadigd en de meeste mensen gooien(letterlijk gooien) de vis gewoon op het strand. Het is er echt heel triest, heb je meer info nodig vraag het dan maar ff via pb.
Plaats reactie