Ik heb de zoekfunctie al gebruikt en er was eigenlijk maar 1 relevant topic waar ik ook niet veel wijzer door werd.
De vele zandafgravingen(??)/plassen rondom de camping (en dan met name natuurlijk de grote zandput) hebben dan ook mijn aandacht getrokken.
Ik heb al wat nodig onderzoek verricht en hiermee kwam ik erachter, dat er voor het er langs lopende Bocholt-kanaal er een gemeentelijke vergunning nodig is en je hiermee ook op dat kanaal kunt nachtvissen. Dat was zeker. Een ander punt was dat de grote zandput maar voor een klein deel door de camping was ´gekocht´en de rest van dat meer waarschijnlijk ook met diezelfde gemeentelijke vergunning te bevissen viel omdat dat nog gewoon van de gemeente was.
Dus nu zijn mijn vragen dan over parelstrand eigenlijk ook:
1.Zit er uberhaubt wel vis op die putten, en moeilijkheid?
2.Hoe is het gesteld met de vergunningen (2-3 hengels, nacht-dagvissen??)?
3.Is het op dat kanaal ook goed vissen? (Dit in verband met een eerder gelezen stukje van een member in het topic KK, over het 'haventje' de verbreding in dat kanaal in lommel).
4.En tenslotte zou ik dan alsnog naar hengel gaan, moet je hier veel uren voor een visje maken? (hoeft tevens geen zware te zijn, gewoon een vis is al goed) Zo ja ben ik wel bereid een aantal uren te maken ervoor, gezien we er 2 weken zitten....
Sattelietfoto Parelstrand (klik op foto voor vergroting)

Sattelietfoto Hengelhoef (klik op foto voor vergroting)

Je kunt me een PR sturen, maar het liefste een mailtje (rha_rijkers@hotmail.com) omdat ik daar het vaakst op zit.
M.v.g. Rob Rijkers