Zomer '07 Hengelhoef info?

Plaats reactie
Sander van de Merwe
Berichten: 15
Lid geworden op: 24-05-2005 18:33
Locatie: zuid-holland

25-03-2007 19:08

ik ga van de zomer naar hengelhoef en hoop dat jullie mij daar een beetje informatie over kunnen geven;

-welke vergunningen heb ik nodig?
-welk meer is jullie favoriet en waarom?
-waar vinden jullie dat de mooiste (niet persee dikste) vissen zitten?
-hoe staat het daar met de dressuur? vang je er gemakkelijk vis?
-vissen jullie er met zelfgemaakte of gekochte boilies (aangezien ik geen kilos zelfgemaakte boilies mee kan nemen doordat ik geen grote vriezer bij me heb)
-wat is de visstand in elk meer? (zwaarste vissen)
-zijn er nog bepaalde regels waar ik me daar aan moet houden?

en wat ik ook graag zou willen weten is; of er een beetje ''leuk'' gevist wordt, want ik heb een hele nare vorige visvakantie gehad op de braakman ,in zeeland ,waar me molens gewoon van me hengels zijn gejad (gewoon puur omdat ze niet wouden dat ik wat ving) tijdens het nachtvissen en mensen die gewoon over me lijn heen gooide terwijl ze wisten dat ik er lag en gewoon doodleuk doorviste.

alvast bedankt!
Sander.
Gebruikersavatar
Wouter Vennekens
Berichten: 804
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: As (B)

25-03-2007 22:12

belangrijk!: je mag er NIET nachtvissen!
hoe het juist zit met die vergunningen tegenwoordig weet ik niet precies, volgens mij kan je alleen maar een jaarvergunning kopen, 60euro voor 3 hengels
Gebruikersavatar
Erik van der Mierden
Berichten: 348
Lid geworden op: 21-02-2003 01:00
Locatie: Veldhoven
Contacteer:

26-03-2007 09:20

Hey Sander,

Uit een van de vorige onderwerpen over hengelhoef, heb ik nog de mail van een van de controleurs, Vic Indesterg. Dit is zijn email:

victor.indestege@pandora.be

Weet alleen niet zeker of deze het nog actueel is, is alweer een paar jaar geleden dat ik hem daarop heb gemaild. Maar je kan het proberen.

Succes ermee!

Groeten Erik
Never argue with an idiot. He'll only bring you down to his level, and beat you with experience
Sander van de Merwe
Berichten: 15
Lid geworden op: 24-05-2005 18:33
Locatie: zuid-holland

26-03-2007 19:23

bedankt voor de reacties
en ik zal kijken of dat adres nog goed is

zijn er niet meeer mensen die mij meer over het bovenstaande in mijn verhaal kunnen vertellen? je kunt me ook altijd een pbtje sturen als je niet wilt dat dingen zoals visstand etc in het openbaar bekend worden :wink:

Sander
Plaats reactie