de mandelvijver

Plaats reactie
miguel moens
Berichten: 206
Lid geworden op: 10-03-2002 01:00
Locatie: Zuienkerke (B)

20-10-2002 22:45

heeft er iemand laatst nog op deze vijver gevist???
heb er vorige zomer er es geweest en vraag me af hoe het er nu nog aantoe gaat
hopelijk niet meer zo druk
MVG miguel
Niels De Gryse
Berichten: 41
Lid geworden op: 07-07-2002 02:00
Locatie: Egem (west-vlaanderen)

09-11-2002 16:12

hallo
ik ben er vorig jaar nog naar toe geweest en toen was het behoorlijk druk. het is natuurlijk een zeer druk water en ik denk dat dit zal blijven. Vorig jaar was de beet niet echt goed en het jaar ervoor ook niet, zou dat iets betekenen?
Veeckman Tim
Berichten: 60
Lid geworden op: 30-07-2002 02:00
Locatie: gavere

10-11-2002 12:01

ik heb er net een 24uur sessie achter de rug... zonder ook maar een enkele run te krijgen... zo verging het ook mijn ene vismaat... onze derde musketier kreeg 2runs en ving 2visjes... 3kg en 6kg... Ronduit slecht dus... heb zowat alles geprobeerd ... van particles tot own-made boilies tot fluo-pop-up aan toe... tja ... aan wat ligt het.. op de duur zou je twijelen aan je voer maar ... als er er ergsn anders lmee vangt... zal het wel te vreten zijn zeker..
ik wens je veel succes als je daar heen gaat... het is er wel heeeeeeel rustig nu ivgl met de zomerperiode.. denk niet dat ze mij daar nog zien... btw 15euro voor 3hengels/24UUR is toch wel meer dan genoeg..
greetz
miguel moens
Berichten: 206
Lid geworden op: 10-03-2002 01:00
Locatie: Zuienkerke (B)

10-11-2002 12:24

hey , ik ben er van plan om er rond april nog es voor een week er te vissen ,
heb er vorige zomer gezeten er zaten toen veel vissers ( stuk of 10 tentjes stonden op een watertje van 4Ha )
voor ons niet echt slecht want wij zaten alleen aan de overkant
we hebben goed gevangen tegenover de anderen maar toen zijden ze tegen ons dat het een najaarwatertje was ???
dus jah , moest er anders nog iemand gaan mail me dan anders even hoe het is gegaan

MVG miguel
Niels De Gryse
Berichten: 41
Lid geworden op: 07-07-2002 02:00
Locatie: Egem (west-vlaanderen)

05-01-2003 17:25

hey ik heb niet zoveel vertrouwen meer in de mandelvijver. Ik ga er al drie jaar en het gaat telkens bergaf met de beet. maar we zullen moeten afwachten hoe het van de jaar gaat. Als het nog altijd slecht is zal ik het water links laten liggen en misschien later nog wel eens heropzoeken. Het is veel te druk volgens mij en ik zag dit al aankomen. Als er iemand gaat voor een paar dagen laat ons dan weten hoe het geweest is groeten niels
Gunther Crtn
Berichten: 49
Lid geworden op: 15-02-2003 01:00
Locatie: België

02-03-2003 22:37

Hallo,

de mandelvijver is dus tamelijk gekend.

Als er iemand onder jullie handige tips of info kan geven mij niet gelaten

Alvast bedankt
Niels De Gryse
Berichten: 41
Lid geworden op: 07-07-2002 02:00
Locatie: Egem (west-vlaanderen)

03-03-2003 09:53

gunther

je moet er gewoon even naartoe gaan, je zal zien welk water het is. Ik ben er vorig jaar maar één keer naartoe geweest en toen had ik geluk dat ik een 24 pond karper had. Maar de laatste jaar gaat et niet zo goed, misschien dat het van de jaar beter is. Het is een zeer gekend water en daarmee ook zeer druk. Als je kijkt in de zomervakantie dan heb je veel kans dat de put volzit. Moest je gaan laat het me weten hoe het was, misschien dat ik van de jaar nog eens terug ga. Er zijn verschillende goeie plekken maar die zijn meestal direct bezet.
mvg Niels De Gryse
Veeckman Tim
Berichten: 60
Lid geworden op: 30-07-2002 02:00
Locatie: gavere

11-03-2003 19:25

ja niels ... ikzelf vis er zelden eens een nacht maar vriend van me vist er regelmatig.
Hij heeft er al 2 nachten geklopt sinds de opening zonder ook maar een run. tot nu toe zijn er 13vissen gevangen.bitter weinig dus. Er zitten idd mooie vissen op boven de 25pond met als top een spiegel van 31,4pond. er zit ook een grote meerval op van rond datzelfde gewicht.het probleem daar is dat je met soms 2O man in een badkuip zit te vissen.als je dat niet erg vind ..; kan je er soms wel plezier hebben. toch niks voor mij die mandelvijver.
een tip !! vis singlehookbiat of met pvastreng met een paar boilietjes. hoe meer je voert hoe slechter het er gaat.
Groeten,
tim
Plaats reactie