snoekbaars te turnhout

cools stefan
Berichten: 272
Lid geworden op: 06-09-2003 02:00
Locatie: balen

19-06-2006 17:30

na wat gezoekt te hebben op navigatie ben ik niet veel wijzer geworden ,
kan iemand mij wat uitleg geven over het water , dieptes, moet er gepeild worden, met wat worden de vissen het meest gevangen tijgernoten of boilies, zit er dressuur op de vijver, hoe groot is de vijver ong. , alle info die bruikbaar is mag je vertellen via hier of pb
Gebruikersavatar
Kristof Van Aert
Berichten: 122
Lid geworden op: 17-11-2003 01:00
Locatie: Hoogstraten
Contacteer:

20-06-2006 13:58

Heel ff de zoekfunctie gebruiken stefan en je hebt prijs. Hier is al 1 linkje:

http://www.karperwereld.nl/board/viewto ... 4bdd5173b6

grtz

Kristof
Jan Van Mierlo
Berichten: 95
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Turnhout

03-08-2006 23:26

He Stefan,

ik vis al een paar jaar op de snoekbaars. Het water is ongeveer 1.5ha. de dieptes varieren van 70cm tot 4 a 5 meter. tijgernoten zijn niet toegelaten niet om mee te voeren en ook niet als aas.
Voor meer info denk ik dat je bij Lilly moet zijn in de Kantine aan het water.

Succes.
Jan
dave karels
Berichten: 72
Lid geworden op: 12-03-2002 01:00

05-08-2006 10:55

is een lullig klein watertje waar je rechtdoor moet uitgooien en zij aan zij vist met elkaar ,maw een soort betaalp(r)utslootje
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

05-08-2006 13:25

tja en redmire is de helft zo groot en wordt de hemel in geprezen.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

05-08-2006 14:11

De snoekbaars ongeveer 3 hectare tegen Redmire ongeveer 1.2 hectare.

Zo een water zou ik wel voor mijzelf willen hebben. Even doorsparen.

Kees
Lily Moonen
Berichten: 17
Lid geworden op: 09-02-2003 01:00
Locatie: Turnhout

09-08-2006 18:56

Beste Dave,

als je niet weet waarover je praat,
kan je beter je mond houden,