KK

Plaats reactie
Ian Demeulenaere
Berichten: 256
Lid geworden op: 21-11-2006 20:24
Locatie: Eindhoven

09-03-2007 14:05

spullen zijn gepakt.. en vertrek zo meteen... ben wel bang dat er meer mensen met dit idee rondlopen... maja.. we zullen het maar gezelig noemen.. :D

tot vnv
peter andrae

09-03-2007 19:11

Thijs volgens mij geef je het antwoord zelf al :wink: .
Ian Demeulenaere
Berichten: 256
Lid geworden op: 21-11-2006 20:24
Locatie: Eindhoven

10-03-2007 12:00

Ian Deeben schreef:spullen zijn gepakt.. en vertrek zo meteen... ben wel bang dat er meer mensen met dit idee rondlopen... maja.. we zullen het maar gezelig noemen.. :D

tot vnv


8/9 was vol... ja helemaal vol..
7/8 viel wel me en daar heb ik dus ook een lekker als vanouds blankje gedraait..
Gebruikersavatar
Coen Aarts
Berichten: 825
Lid geworden op: 09-02-2007 13:41
Locatie: Valkenswaard
Contacteer:

10-03-2007 20:18

Tweede keer dat we geblankt hebben. Voeren 2 keer in de week en dan sweekends bevissen. Voeren alleen met bolies.

Verder geen speciale onderlijnen. Gewoon standaard of combi-rig met een line-aligner. Allebij zo rond de 15 cm.

Heel het kanaal had overigens geblankt, 8 man dus 4 koppels. Op 1-2 hadden ze ook nix gevangen.

Wel klote omdat we pas vissen op het kanaal weten we dus niet of we iets goeds doen of juist helemaal niet.
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

11-03-2007 13:57

Net terug van 4 dagen/3 nachten KK. Eerste nacht 8/9 (vrij weinig karpervissers), 2e nacht 6/7 (bekvechten met belgen die precies aan de overkant van onze stek komen vissen en over onze lijnen heen willen gooien terwijl er kilometers kanaal nog onbevist was), 3e nacht 9/10 (mooiste stek tot nu toe).

Helaas geblankt, maar ik kan wel zeggen dat ik mijn best heb gedaan. Dhr v/d Beek ook. Tis niet anders.

Afbeelding

Binnenkort weer! :lol: Alleen moet ik wel de volgende keer veel minder spullen meenemen haha..
Gebruikersavatar
j van der beek
Berichten: 2281
Lid geworden op: 17-04-2005 12:52

11-03-2007 14:14

Mourad Aviara schreef: Alleen moet ik wel de volgende keer veel minder spullen meenemen haha..


zeker!! en haal dat bankstel van je dak af en haal die gordijntjes voor de ramen weg! :wink:


ik kan wel mededelen dat het hert het overleefd heeft.... 8)
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

11-03-2007 14:15

j van der beek schreef:
Mourad Aviara schreef: Alleen moet ik wel de volgende keer veel minder spullen meenemen haha..


zeker!! en haal dat bankstel van je dak af en haal die gordijntjes voor de ramen weg! :wink:


ik kan wel mededelen dat het hert het overleefd heeft....



Haha! Komt goed volgende keer.. :wink:

Mourie wordt mobiel 8)
Gebruikersavatar
Dannis van Wijk
Berichten: 76
Lid geworden op: 22-10-2006 10:19
Locatie: Sliedrecht

11-03-2007 18:23

Goedemiddag heren,

Zoals altijd laat ik jullie meegenieten van de stekken die ik bevis of gaat bevissen, nu kan ik deze niet aan jullie voorbij laten gaan. Vandaag terug gekomen na een hele dag uitpijlen, bodemverloop bekijken enz enz, jullie weten wel wat ik bedoel als echte karpervisser.

Nou zal ik even een paar foto's laten zien van dit geweldige water en het is na KK toch wel een beetje me 2de liefde geworden

Er zwemmen een paar mooie record vissen alleen het vangen zal moeilijk worden, maar ja wie niet waagt,.........

hier dan de foto's waar ook de boot op staat waar ik dit jaar veel tijd op zal doorbrengen . Jammer dat het vandaag mistig was, maar ja jullie krijgen een indruk van het water.

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Hier word ik toch wel vrolijk van
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today."
Gebruikersavatar
menno laarmans
Berichten: 2070
Lid geworden op: 20-09-2004 10:34
Locatie: lapzwansland

11-03-2007 18:24

Genoten dus ???? :P :P :P :P
Gebruikersavatar
Coen Aarts
Berichten: 825
Lid geworden op: 09-02-2007 13:41
Locatie: Valkenswaard
Contacteer:

12-03-2007 01:04

Volgende week zondag zijn we vrij van het voetballen, dus gaan we een lang weekend. Misschien de maandag ook nog. Heb er wel echt zin in! Hoop wel dat de nachten wat dragelijker worden :)
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

12-03-2007 07:38

Coen Aarts schreef:Hoop wel dat de nachten wat dragelijker worden :)


Aaaaah joh.. Een goede slaapzak en je komt de nachten makkelijk door.. 8)
van Gorp Sjors
Berichten: 638
Lid geworden op: 31-10-2005 11:55
Locatie: Oever zuid-willems huisnr.(stek) 4.....
Contacteer:

12-03-2007 08:07

Heeey schapie Bakker..,

Was dat de reden van jullie snelle vertrek, ik dacht je heb met je verrekijker het hert van 7-8 zien lopen.. haha.

idd volgende keer wat minder spullen meenemen is geen overbodige luxe.. Je had vd. Beek net zo goed op het dak kunnen vastbinden, dan denk ik dat ie lekkerder gezeten had als de gehele rit met zijn kop vast tegen de ruit.

Het was na jullie vertrek op 6-7 nog aardig druk geworden, tussen jullie (ouwe) stek en waar ik zat zijn er nog eens 6 tenten neergezet in de loop van de avond. Resulterende op weer eens een Blank... :(

Ach ja volgende keer weer nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen..

Gr. v. Gorp.
Life is wonderfull, but catching one makes it even more beautiful!..

http://www.aasvoorkarpers.nl
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

12-03-2007 08:41

van Gorp Sjors schreef:Heeey schapie Bakker..,

Was dat de reden van jullie snelle vertrek, ik dacht je heb met je verrekijker het hert van 7-8 zien lopen.. haha.

idd volgende keer wat minder spullen meenemen is geen overbodige luxe.. Je had vd. Beek net zo goed op het dak kunnen vastbinden, dan denk ik dat ie lekkerder gezeten had als de gehele rit met zijn kop vast tegen de ruit.

Het was na jullie vertrek op 6-7 nog aardig druk geworden, tussen jullie (ouwe) stek en waar ik zat zijn er nog eens 6 tenten neergezet in de loop van de avond. Resulterende op weer eens een Blank... :(

Ach ja volgende keer weer nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen..

Gr. v. Gorp.


1 ding heb ik wel geleerd, Sjors.

Daar nooit in het weekend vissen. Teveel lijnen in het water en teveel bijdehande stekkenpezers.
van Gorp Sjors
Berichten: 638
Lid geworden op: 31-10-2005 11:55
Locatie: Oever zuid-willems huisnr.(stek) 4.....
Contacteer:

12-03-2007 09:06

Jaaah das vaak zo in het weekend aan de KK oever. Vindt het wel echt kinderachtig om recht tegenover iemand te gaan zitten, maar dat doen ze nu eenmaal...

Maar als je idd buiten het weekend kan vissen, dan moet je dit zeker doen...

Je kansen zijn buiten het weekend gewoon 500% hoger..

Suc6 nog, Gr. v. Gorp
Life is wonderfull, but catching one makes it even more beautiful!..

http://www.aasvoorkarpers.nl
Gebruikersavatar
vinnie kuiper
Berichten: 861
Lid geworden op: 16-06-2004 12:06
Locatie: Den Haag
Contacteer:

12-03-2007 10:08

Jammer jongens... hoort ook allemaal bij dat mooie KK vissen :roll:

Ze houden wel van gezelligheid hè? Lekker knus naast en tegenover elkaar met z'n allen :-S

Denk dat ik deze week maar m'n schijt op ga houden om zo vrijdag een hondert meter om m'n tent een afbakening te bouwen, misschien helpt het :-)

Mzzzzlss Vin
als je doet wat je deed vang je nog steeds geen reet

http://nl.youtube.com/watch?v=eG7RbQmAb0o
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

12-03-2007 11:04

vinnie kuiper schreef:Jammer jongens... hoort ook allemaal bij dat mooie KK vissen :roll:

Ze houden wel van gezelligheid hè? Lekker knus naast en tegenover elkaar met z'n allen :-S

Denk dat ik deze week maar m'n schijt op ga houden om zo vrijdag een hondert meter om m'n tent een afbakening te bouwen, misschien helpt het :-)

Mzzzzlss Vin


Afbeelding

zoiets.. met sluipschutters in alle 4 hoeken, zooitje getrainde killerhonden die los lopen in je afbakening, en een groot bord waarop staat: "deze plek is bezet. kilometers kanaal vrij. probeer het ergens anders!"

en om helemaal zeker te zijn dat ze niks proberen (van een afstand) een atoomonderzeeer die je stek bewaakt

Afbeelding


kunnen we eindelijk gewoon op ons gemak vissen.. :oops:

p.s ze houden zeker van gezelligheid.. 4 man, ieder 2 hengels (dus 8 hengels in totaal) op een stek van nog geen 6 mtr..

met onze hengels erbij zouden het er 12 zijn op een stuk water van ongeveer 150 mtr (met maar 4 potentieel goede stekken).

en tegen mij zeggen dat ik onlogisch nadenk.. :roll:

pannekoeken.. *zucht*

Afbeelding
Gebruikersavatar
vinnie kuiper
Berichten: 861
Lid geworden op: 16-06-2004 12:06
Locatie: Den Haag
Contacteer:

12-03-2007 11:24

Had het begrepen van Joery... niet normaal man.. echt jammer.
Ik heb het idee dat er soms hele hordes het vissen op de putjes aldaar in ene zat zijn en op avontuur gaan richtig oa KK.. jammer dat ze de viswijze van de putjes menemen :cry:

Er was ooit een ongescheven regel er toch wel minimaal 100 meter ruimte te houden...

Ben zelf vorig jaar één keer de fout ingegaan om snachts op te zetten, met licht kwam ik erachter dat ik 2 overburen had.... alles weer inpakken en wegwezen in mijn geval...

Gr vin
als je doet wat je deed vang je nog steeds geen reet

http://nl.youtube.com/watch?v=eG7RbQmAb0o
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

12-03-2007 12:34

vinnie kuiper schreef:Er was ooit een ongescheven regel er toch wel minimaal 100 meter ruimte te houden...


Zelf zei die pipo tegen mij dat er op de vergunning staat dat je maar links van je maximaal 3 meter mag vissen, rechts van je maximaal 3 meter en voor je maximaal 10 meter.

Toen ik vroeg of ik dat op zijn vergunning mocht zien zei hij dat hij die niet (bij zich) heeft en het me dus niet kan zien.

Geen vergunning, grote bek en bijdehand. Hahah.

Later toch ff gekeken op mijn vergunning en in het boekje wat je erbij krijgt.. Stond nergens zoiets in.. Waarom verbaast me dat nou niets? :roll:
Gebruikersavatar
vinnie kuiper
Berichten: 861
Lid geworden op: 16-06-2004 12:06
Locatie: Den Haag
Contacteer:

12-03-2007 13:03

Die jongen heeft teveel op Du Der gezeten..... :-?

Volgende keer twee tenten mee Mourad, zet je er één tegenover je.... :D

Gr Vin
als je doet wat je deed vang je nog steeds geen reet

http://nl.youtube.com/watch?v=eG7RbQmAb0o
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

12-03-2007 13:07

vinnie kuiper schreef:Die jongen heeft teveel op Du Der gezeten..... :-?

Volgende keer twee tenten mee Mourad, zet je er één tegenover je.... :D

Gr Vin


Het schiet dan niet op, dat soort mensen gaan er alsnog pal naast zitten :lol:

Maargoed, ff iets anders.

Wel mooi, om zo wakker te worden:

Afbeelding
Gebruikersavatar
vinnie kuiper
Berichten: 861
Lid geworden op: 16-06-2004 12:06
Locatie: Den Haag
Contacteer:

12-03-2007 14:24

JA, BEDANKT NAMENS M'N BAAS.....

Moet nog vier dagen aan m'n werk denken, was al moeilijk en dit soort foto's maken het niet makkelijker :-? :wink:

gr Vin
als je doet wat je deed vang je nog steeds geen reet

http://nl.youtube.com/watch?v=eG7RbQmAb0o
Ian Demeulenaere
Berichten: 256
Lid geworden op: 21-11-2006 20:24
Locatie: Eindhoven

12-03-2007 17:32

pff ik ben vrijdag langs 8/9 gereden.. en ik had in principe wel ergens kunnen gaan zitten maar als je een beetje fatsoen in je donder hebt dan doe je dat niet..
Ik ben uiteindelijk op 7/8 gaan zitten waar ik een mooi leeg plekje gevonden dacht te hebben.. helaas was de visser die 200 meter verderop aan de overkant zat me niet opgevallen (auto stond ervoor en ik heb geen hengels gezien) en die zag ik dus pas toen ik me 2e hengel aant uitlopen was..

dus bij deze sorry

maar voor mij igg geen weekend meer op de drukere stukken...
Gebruikersavatar
Paul van de Wiel
Berichten: 692
Lid geworden op: 10-12-2003 01:00
Locatie: Tilburg

15-03-2007 15:45

Ouwe kk mannen :wink: over paar weken maar weer eens met die gekken mee :wink:
Lupack
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

15-03-2007 16:15

Twordt gezellig Paulus. Zorg jij voor de vrouwen, zorg ik voor de drank.. :lol:
Gebruikersavatar
Coen Aarts
Berichten: 825
Lid geworden op: 09-02-2007 13:41
Locatie: Valkenswaard
Contacteer:

15-03-2007 20:24

We vertrekken morgen weer. Hebben deze week niet gevoerd. De flavour was op. Hebben net bolies gedraaid alleen dan zonder flavours. Doen deze keer 2 kussentjes als haakaas, hopen dat we hierdoor geen brasem vangen.

Vorige week iedereen op het stuk kanaal geblankt, hopen dat het deze keer beter gaat. Nachten zijn nog wel koud...