KK

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dannis van Wijk
Berichten: 76
Lid geworden op: 22-10-2006 10:19
Locatie: Sliedrecht

04-11-2006 18:58

Afbeelding

en nog 1 van vrijdagmorgen, ja als je geen vis vang moet je maar ergens anders foto's van maken he 8)
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today."
Gebruikersavatar
Dannis van Wijk
Berichten: 76
Lid geworden op: 22-10-2006 10:19
Locatie: Sliedrecht

04-11-2006 19:19

sessie verslag:

Donderdag morgen vertrekken Piet en Dannis richting KK en hebben de zinnen gezet op de haven van 8/9.
Daar aangekomen zit er zo een klein etterbelgje, genaamd Kristof.

Wij toch even gestopt om maar vriendelijk over te komen, en hij zei "ach ja ik dacht die zotte hollanders komen en die wilde graag hier gaan zitten dus ga ik hier maar zitten : :lol:

Ach ja zo gaat het nu eenmaal, wie het eerst komt,..............
Dus wij iets verder gereden, en ons geplaatst net na, of voor de bocht (het is maar van welke kant je komt :P ) na uitpijlen en een open scheenbeen te hebben opgelopen toch gaan vissen.

Na 's avond lekker met de kachel te hebben buiten gezeten en een Lange nachtrust, was de eerste blankdag/nacht alweer voorbij.

Nou toch maar eens de vangstberichten pijlen. Dus Piet in de auto gestapt om de vangstberichten te bekijken, en tot zijn verbazing was het stalleke vrij.

Hij als een gek terug gekomen, binnen 5 minuten zijn tent en heel de rotzooi in zijn auto gegooid en hop erheen, ik nam wat meer de tijd want hij zat er nu toch al.

Toen ik lekker op mijn gemak aan het inpakken was, kreeg ik bezoek van onze vrienden van de scheepvaart. maar ik mocht het inpakken afmaken en dan moest ik weg wezen. zo gezegt zo gedaan.

Vlak voordat ik weg wilde gaan, kwam er een andere hollander die net zijn auto weg had gezet, langs mij, en vroeg het een en ander, ach ja ik niet de kwaatste en wat kleine tips gegeven (NOOIT DOEN :x ) en ik naar het stalleke gereden.

Daar aangekomen alles op het gemakje klaargemaakt voor weer een nieuwe dag met nieuwe kansen.

Na heel veel heen en weer geloop naar de haven, naar onze vriend kristof :wink: was de avond weer aangebroken. Vlekkie kwam ook nog even snel langs maar had haast om toch nog voor het donker te kunnen vissen.

Ach ja wat gaan we eten, kristof gaat frites halen, wij ook ???, ach ja laten we maar doen, na een paar grote frites stoofvlees (tip neem een normale, GROOT is echt GROOT) was het al weer aardig afgekoeld en drang om lekker in de slaapzak te duiken ook :oops: om zo weer een blankdag/nacht op onze namen te zetten. :evil:

We stonden de boel in te pakken op zaterdagmorgen en komt den hollander die ik de tip had gegeven nog even langs, en wat zegt hij "Bedankt voor de gouden tip heeft me een ..... van ..... opgeleverd, en geloof mij het was een mmoie vis :wink: (die tips geef ik nooit meer iemand, ik geen vis niemand vis :lol: :lol: :lol: )

Kristof had ondertussen ook al opgeruimd en kwam nog even buurten, toen wij ingepakt waren zijn we langzaam even langs 9/10 naar huis gereden, nou ja langzaam met 150km/h, Piet voortaan even iets langzamer mijn Caddy gaat maar 160 8)

Dit was weer een avontuur van PB (Piet Blank) & Dannis de brasemcatcher

TOT DE VOLGENDE KEER

Kristof mail je adres ff door voor die stikker :wink:
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today."
Gebruikersavatar
vinnie kuiper
Berichten: 861
Lid geworden op: 16-06-2004 12:06
Locatie: Den Haag
Contacteer:

05-11-2006 15:04

Nog een verslagje dan.

Net terug na 2 nachtjes.
Gister einde van de middag gebeurde het hoor, er kwam een volschub aangefietst, samen met haar vriendje. Tegenover ons stopt het tweetal.. vanaf dat moment waren de ogen op de volschub gericht. Ze gaat bij de vernauwing op de grond zitten en trekt haar sokken uit, dan haar jas... daarop volgt haar broek.. Daar staat ze dan, in haar onderbroekje en t shirt...ook niet voor lang, ze besluit om het T shirt ook maar uit te trekken en staat daar dan in haar BH, mooie cup D zo snel gezien. om alle twijfel bij ons weg te nemen trekt ze d'r BH ook maar uit, verrekt, het is een leder!! Twee hele dikke witte tieten pronken ons tegemoed (sorrie dames, het waren werkelijk waar hele dikke witte tieten)..
Een paar seconden twijfelt ze maar springt dan het KK in, 20 seconden gillen later kruipt ze er weer uit, ze was natuurlijk vergeten om haar onderbroekje uit te trekken, stom, stom, stom.... die ging toen ook maar uit. Waarschijnlijk vanwege de kou gaat ze nog even staat springen, het blijkt toch om een mooie DD cup te gaan.... De billen waren overigens ook onbeschubt en mooi blank, was het dan toch DE leder?? ik weet het niet..
Op het moment dat ze beslist om d'r doosje te tonen valt ons ineens haar vriendje weer op, gaat die EIKEL met een handoek voor haar staan, wat een lul zeg.. maar ja, showtje over, kleertjes weer aan en weer verder fietsen. Onze tip dat het water aan onze kant warmer was nam ze niet voor waarheid aan helaas...

Oh jah geen vis gevangen maar dat is natuurlijk maar bijzaak :D

Over twee weken weer terug, neem voor de zekerheid maar een extra handoek mee, je weet nooi haha

Gr Vin
als je doet wat je deed vang je nog steeds geen reet

http://nl.youtube.com/watch?v=eG7RbQmAb0o
Gebruikersavatar
Dannis van Wijk
Berichten: 76
Lid geworden op: 22-10-2006 10:19
Locatie: Sliedrecht

05-11-2006 16:13

:o we zijn te vroeg weggegaan heb ik alweer door :lol:
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today."
Gebruikersavatar
j van der beek
Berichten: 2281
Lid geworden op: 17-04-2005 12:52

05-11-2006 16:22

die vinnie ziet ook alles! 8)

jammer dat ik er alleen in de winter vis! :wink:
pietje kraaijeveld
Berichten: 36
Lid geworden op: 22-10-2006 11:55
Locatie: dordrecht

05-11-2006 17:57

He dannis ga morgen avond weer lekker nog een nachtje.
Hoop je te kunnen bellen midden in de nacht.
En mario was het nog druk toen je weg ging vanmiddag.
Kristof was toch de slijkvisser ????
mario van de westerlo
Berichten: 606
Lid geworden op: 20-12-2005 20:34
Locatie: helmond

05-11-2006 18:24

Nou toen wij weg gingen was het nog behoorlijk druk ja , helaas heb ik geen volschub gezien. Maar denk dat je die ook niet zo vaak tegenkomt :D Nou maar paar dagen werken weer, dan ga ik er heel de week heen.En de week erna 3 dagen naar Utrecht toe dan A.V.K en die week erop weer een weekje KK met de zaterdag de V.B.K meating wie je niet mag missen...... Maar hoop eerst nog een mooie te mogen vangen daar heb mijn target vis nog niet mogen vasthouden dit jaar. Wie weet komt die ff langs............Vlekkie
Gebruikersavatar
Alain Vandebeek
Berichten: 8
Lid geworden op: 16-04-2006 00:27
Locatie: Genk Belgie

05-11-2006 21:55

Hee Vlekkie,
Je duwde je bord eten wel erg onder je neus toen ik voorbij kwam gereden op zaterdag middag.

Ik reed in een groene Opel Astra en achter me aan reed een paars klein autootje.
Veni Vidi Vissen
Gebruikersavatar
Dannis van Wijk
Berichten: 76
Lid geworden op: 22-10-2006 10:19
Locatie: Sliedrecht

06-11-2006 07:04

pietje kraaijeveld schreef:He dannis ga morgen avond weer lekker nog een nachtje.
Hoop je te kunnen bellen midden in de nacht.
En mario was het nog druk toen je weg ging vanmiddag.
Kristof was toch de slijkvisser ????


Ja ga jij nog maar een nachtje vissen hoor daarzo, ik zat echt te twijfelen om vandaag ook niet lekker mee te gaan, maar ja,......... en je kan me natuurlijk bellen voor foto's :P
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today."
Gebruikersavatar
Kristof Van Aert
Berichten: 122
Lid geworden op: 17-11-2003 01:00
Locatie: Hoogstraten
Contacteer:

06-11-2006 13:57

Goed verslag jongens. Was een gezellig blank weekje. Jammer van de ontbrekende vis, maar ja. Kan niet elke nacht kermis zijn he. Was echt super gezellig. Jaja, zelfs met die 2 hollanders. (shit, zit op nederlands forum zeker :lol: )

@Vlek: men maat had uw target van dit jaar. Patatje op 13kg!!! Die ontbreekt u blijkbaar nog?? :P

Voor mij ff gedaan KK nu. Zie jullie nog wel eens tijdens het voorbij rijden ofzo en anders zeker in januari.


grtz
mario van de westerlo
Berichten: 606
Lid geworden op: 20-12-2005 20:34
Locatie: helmond

06-11-2006 18:23

Haha nee hoor Kristof, Patatje heb ik al 4 keer mogen vast houden was trouwens vorig jaar mijn éérste vis en dit jaar weer de éérste vis .......En Alain ja dacht vlug ff wat naar binnen werken :D... Het kan maar er komen er zo veel langs weet niet wie het allemaal zijn, al moet ik zeggen kan er wel heel veel teminste de vaste vissers..........Vlekkie
Gebruikersavatar
Kristof Van Aert
Berichten: 122
Lid geworden op: 17-11-2003 01:00
Locatie: Hoogstraten
Contacteer:

07-11-2006 13:45

mario van de westerlo schreef:Haha nee hoor Kristof, Patatje heb ik al 4 keer mogen vast houden was trouwens vorig jaar mijn éérste vis en dit jaar weer de éérste vis Vlekkie


Vandaar dak het zei he. :P
pietje kraaijeveld
Berichten: 36
Lid geworden op: 22-10-2006 11:55
Locatie: dordrecht

07-11-2006 18:09

Afgelopen nacht nog een nachtje op de trailerhelling gezeten.
Na klein half uurtje een zakker onder de johanna toen kwam
dit boven ongeveer 30 meter amnesia met grote lood nagels
onderlijn met type haaienhaak en korda saftyklip met de ondelijn
om de klip geslagen dus het lood kan nooit loskomen.
Wis niet dat er daar ook peppie en kokkie vissen sorry maar dit kan echt niet. foto,s volgen met een uurtje
Gebruikersavatar
Dannis van Wijk
Berichten: 76
Lid geworden op: 22-10-2006 10:19
Locatie: Sliedrecht

07-11-2006 19:30

:o :o :o

Afbeelding

Jongens,..... als je zo vist dan zou je je eigen DIEP DIEP moeten schamen :evil:
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today."
Gebruikersavatar
wouter de roos
Berichten: 1111
Lid geworden op: 10-07-2005 13:22
Locatie: rijswijk ZH
Contacteer:

07-11-2006 19:34

Wat is er mis met die set up dan, kan het namelijk niet zien.?
Ik denk dat de betreffende visser het ook niet in deze toestand in het water heeft gegooid. :D
pietje kraaijeveld
Berichten: 36
Lid geworden op: 22-10-2006 11:55
Locatie: dordrecht

07-11-2006 19:41

Wat is er mis met die set up dan, kan het namelijk niet zien.?
Ik denk dat de betreffende visser het ook niet in deze toestand in het water heeft gegooid


Zeer lange voorslag amnesia met grote loodkogels er op geknepen
zeer lange onderlijn met grote kans dat je het om de saftyclip gooi
met grote gevolgen vandien :evil: :evil:
Gebruikersavatar
Cor Nannings
Berichten: 1248
Lid geworden op: 21-03-2002 01:00
Locatie: Hoorn

07-11-2006 19:41

Ja.....en zo vist bijna iedereen tegenwoordig :evil: :evil: :evil:
Gr. CN
Unicorn Carp Fisching
pietje kraaijeveld
Berichten: 36
Lid geworden op: 22-10-2006 11:55
Locatie: dordrecht

07-11-2006 19:44

En dat noemen ze saftyclip ga lekker met in line lood zitten en zinkende hoofdlijn
Gebruikersavatar
Dannis van Wijk
Berichten: 76
Lid geworden op: 22-10-2006 10:19
Locatie: Sliedrecht

07-11-2006 19:51

wouter de roos schreef:Wat is er mis met die set up dan, kan het namelijk niet zien.?
Ik denk dat de betreffende visser het ook niet in deze toestand in het water heeft gegooid. :D


Nou eigenlijk is er alles mis mee, lood kan nooit gelost worden omdat de tube nooit van de hoofdlijn en in dit geval de amnesia lijn afkan

De haak, is erg groot, maar ja dat is iets waar je nog een oogje bij dicht kan knijpen het is in ieder geval geen maatje 2 ofzo :wink:

en ja een nepmaiskorrel ben ik toch ook niet echt kapot van, het blijft toch geen echt voedsel, maar ja dat is ook niet het ergste

het ergste vind ik gewoon dat hagellood om de voorslag geknepen zodat als je een hoofdlijn breuk krijgt, de vis met een heel stuk lijn en ook nog eens het lood erbij rondzwemt :evil:
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today."
mario van de westerlo
Berichten: 606
Lid geworden op: 20-12-2005 20:34
Locatie: helmond

08-11-2006 18:05

Hey Dannis kijk maar eens wat ik er van maakte is wel een andere kleur maar dat snap je wel het is van mijn polo gemaakt de foto.Afbeelding Ziet er perfeckt uit vind je niet heb het mooi geborduurt dacht ik zo.En ik neem ze mee naar KK dus daar kan je ze ophalen....Mvgr Vlekkie
Gebruikersavatar
Arjan vd Palen
Berichten: 322
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Valkenswaard
Contacteer:

08-11-2006 21:15

Hey Vlekkie,

Heb jij voortaan ook al een borduurstudio? En kan je ook motiefjes van Mickey Mouse borduren :wink:

Spreek je,
Arjan
mario van de westerlo
Berichten: 606
Lid geworden op: 20-12-2005 20:34
Locatie: helmond

08-11-2006 22:13

Je ziet het Arjan, ik ben overal in thuis :D Ja we spreken elkaar denk ik binnen kort wel je weet waar ik te vinden ben.....Vlekkie
Gebruikersavatar
Kristof Van Aert
Berichten: 122
Lid geworden op: 17-11-2003 01:00
Locatie: Hoogstraten
Contacteer:

09-11-2006 11:13

Echt netjes Mario. Hopelijk blijft het aanbod geldig en zit je rond januari ofzo ook nog aant KK. Dan breng ik tegen dan polo's mee.
Gebruikersavatar
Dannis van Wijk
Berichten: 76
Lid geworden op: 22-10-2006 10:19
Locatie: Sliedrecht

09-11-2006 16:02

mario van de westerlo schreef:Hey Dannis kijk maar eens wat ik er van maakte is wel een andere kleur maar dat snap je wel het is van mijn polo gemaakt de foto.



Ziet er inderdaad goed uit :wink: niet dit weekend maar het volgend weekend zijn we er weer, dus dan zien we je daar wel weer.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today."
mario van de westerlo
Berichten: 606
Lid geworden op: 20-12-2005 20:34
Locatie: helmond

09-11-2006 18:36

Oké dat is goed Dannis zit er toch heel de week :D vertrek morgen middag dus je zal ons wel zien zitten denk ik.....Vlekkie