Bende aant kempisch...

Plaats reactie
Gebruikersavatar
sjors hooijen
Berichten: 251
Lid geworden op: 04-04-2004 20:41
Locatie: brabant

19-12-2005 13:41

Een van de moeilijkere en drukst beviste wateren in België. Dat het er druk is was vorig jaar ook wel te zien tijdens de kerst vele hadden een paar vakantie dagen uitgetrokken om te gaan vissen aan ''het kanaal'' ofja vissen dit wil ik eigenlijk niet zo noemen. Het was een bende van jewelste vuurwerk werd er afgestoken kerst verlichting op tenten etc etc.

Gaat het dit jaar dan weer zo ''gezellig'' worden?

Gr Sjorske
After School is over you're playing in the park Don't be out too late, don't let it get too dark
Met honing vang je nu eenmaal meer bijen als met azijn...
cools stefan
Berichten: 272
Lid geworden op: 06-09-2003 02:00
Locatie: balen

19-12-2005 18:02

wie weet , als je gaat vissen zul je het wel zien denk ik :lol: ben zelf al meer als een jaar niet meer op het kempisch geweest ga trug beginnen op 1januari
Gebruikersavatar
Paul van de Wiel
Berichten: 692
Lid geworden op: 10-12-2003 01:00
Locatie: Tilburg

21-12-2005 16:24

Gewoon lekker vissen daar en thuis de boom zetten meej verlichting!
Gebruikersavatar
sjors hooijen
Berichten: 251
Lid geworden op: 04-04-2004 20:41
Locatie: brabant

21-12-2005 18:41

Paul van de Wiel schreef:Gewoon lekker vissen daar en thuis de boom zetten meej verlichting!


dat is ook zeker de bedoeling maar als het een grote kermis is dan zie ik het 'lekker' vissen niet meer zo zitten :cry:

Gr Sjorske
After School is over you're playing in the park Don't be out too late, don't let it get too dark
Met honing vang je nu eenmaal meer bijen als met azijn...
Gebruikersavatar
franck holzken
Berichten: 98
Lid geworden op: 09-09-2004 17:12
Locatie: tilburg

22-12-2005 17:50

hallee sjors je hebt zelf toch ook altyd kerstverlichting in je tent hangen en zelfs in de bomen die achter je tent staan :D
geintje jonge t is dr echt n bende ja
bly da ik lekker rustig zit :wink:
mvg frank
Gebruikersavatar
sjors hooijen
Berichten: 251
Lid geworden op: 04-04-2004 20:41
Locatie: brabant

22-12-2005 19:31

tuurlijk Frank zelfs de autolampen op gevaarslichte flitsend tijdens de sessies en zeker niet alleen tijdens de kerst ...

nee maar je begrijpt wel wat ik bedoel beetje zielig vind ik het voortaan campers caravans het vissen is er bij de meeste af het is het vangen nu alleen nog

Gr Sjorske

PS: bij jouw is het rustig rond je maar je verziekt het vaak zelf (geintje frank :oops:)
Laatst gewijzigd door sjors hooijen op 23-12-2005 14:02, 1 keer totaal gewijzigd.
After School is over you're playing in the park Don't be out too late, don't let it get too dark
Met honing vang je nu eenmaal meer bijen als met azijn...
Gebruikersavatar
franck holzken
Berichten: 98
Lid geworden op: 09-09-2004 17:12
Locatie: tilburg

23-12-2005 01:42

sjors jy weet wel beter van me t was n geintje
en da verhaal van campers,caravans,partytenten nou daar kan ik je genoeg verhalen van vertelen .(roeibaan)
en de rust rond om je verzieken de meeste zelf da weet ik ook maar jy wel wel n beetje onderhand hoe ik in elkaar steek en ik verziek t zeeeer zeker nie voor mezelf en ook voor andere mensen niet .
jy weet waar en hoe ik overal heb gevist en heb t nooit ergens verziekt :wink: want jy weet wa ik er voor doe om mn vissen te vangen


mvg frank
mario van de westerlo
Berichten: 606
Lid geworden op: 20-12-2005 20:34
Locatie: helmond

31-12-2005 12:03

Nou kan daar wel wat over vertellen maar wat ik lees daar maak ik uit op dat jullie niet weten wat er gaande was , zal je dit zeggen dat was aangevraagd hoor dus de politie wist er van...dit wat de tenten en de feestverlichting en het vuurwerk was. Maar snap jullie wel maar wat jullie dwars zit maar weel wel er zijn er die elk weekende daar zitten ook met die feestdagen en er op die manier toch wat gezelligs van maken het is tenslotte maar één keer per jaar kerstfeest en oud op nieuw. hoop dat jullie dat ook snappen. Ik kan er helaas niet bij zijn moet werken en kon geen verlof krijgen meer ,zit er elke week dus was daar nu zeker heel graag bij geweest om die mooie dagen daar te gaan vieren ,hoop dat jullie het nu een beetje snappen. zou zeggen een gezond 2006 gewenst en een heel goed visjaar...groetjes Vlekkie
Plaats reactie