Gralex grindkuilen

Plaats reactie
paul grolleman
Berichten: 49
Lid geworden op: 04-03-2004 07:32
Locatie: Hoensbroek
Contacteer:

18-08-2005 14:40

kan mij iemand wat meer informatie kunnen geven over het terrein van Gralex. ik wilde hier namelijk gaan vissen maar op zo'n groot water is er geen beginnen aan misschien iemand enkele tips....... of misschien iemand een idee over het visbestand van dit water?? eventueel bodemverloop, dieptes etc.

als iemand deze info heeft stuur het mij dan even in een persoonlijk bericht dan wordt het niet zo publiekelijk.

gegroet Paulus
roy vanstreels
Berichten: 10
Lid geworden op: 07-11-2004 12:44
Locatie: Dilsen-Stokkem

18-08-2005 16:41

Beste paul. De gralex grindkuilen zijn zeker niet de gemakkelijkste wateren. Dat is ook de reden waarom dat je er zelden karpervissers ziet. Een minimale bezetting aan karper. En echt grote exemplaren heb ik er nooit gezien tijdens de paai. meer langerekte schubs. Tevens heb je een speciale vergunning nodig van het fabriek zelf. Vanaf de terreinen mag je niet vissen, boten zijn ten strengste verboden. Nachtvissen is er taboe en zo wordt het de vissers er zeker niet gemakkelijker op gemaakt. Maar toch succes al is het niet de ideale plaats om je album vol te krijgen. Tenzij je graag superbrasems vangt want die zitten er met de hopen. Vraag dat maar aan de lokale vaste stokvissers. mvg
Gebruikersavatar
poelmans gunther
Berichten: 43
Lid geworden op: 12-12-2003 01:00
Locatie: meeuwen,limburg,belgie

31-08-2005 23:23

heb er een tijdje gevist.gralex is een watercomples van 4 waters.de 2 grooste was vroeger 1 water met nu een dam tussen.hard water.heb er 2 maanden gevist met een maat.we hadden 5 vissen. groot nadeel,als de maas uitkomt,kunnen vissen alle kanten op.heb in 2001 daar een vis gevangen(in voorlaatste vblknummer te zien) die vis heeft een maat van me in 2003 3 waters verderop gevangen.gericht vissen achter een target is dus moeilijk.de strenge regels en het wandelen maken het zwaar.zitten mooie vissen ergens op het hele complex maar tis zoals gezegd moeilijk eh roy ;)
Plaats reactie