wateren omgeving lommel

Plaats reactie
Gebruikersavatar
patrick lodewijks
Berichten: 111
Lid geworden op: 17-04-2005 00:17
Locatie: eindhoven

15-08-2005 15:24

beste mnesen ik ben vroeger ooit is in contact gekomen met een klarper visser die het over een water had in limmel en de eigenaar was een nederlandse cafee baas die in lommem eenn eigenzaak had het gaat over een aantal grote grind gaten waar gevist mag worden de eigenaar kan in middels ook weer verandert zij ik weet het niet maar als iemand wat meer info heeft over die grind gaten ik hoor het graag
,mvg patrick lodewijks
allemaal een goede en mooie vangst
jeff severeyns
Berichten: 122
Lid geworden op: 18-07-2004 21:31
Locatie: kasterlee (belgie)

23-08-2005 15:01

Het Blauwe meer is een water in lommel geloof ik. verder, ben er nog nooit geweest maar heb horen vertellen dat de vissen niet serieus behandeld worden en dus ook de vis er uit ziet naargelang ze er behandeld worden. ook is mij vertelt dat je er goed vangt wanneer je een beetje van het karpervissen afweet.. en dat het gemiddelde gewicht vrij laag ligt. natuurlijk ook daar heb je die enkele uitschieters..
grtn Jeff
niels vanbaelen
Berichten: 89
Lid geworden op: 06-09-2005 17:24
Locatie: hechtel

06-09-2005 17:31

Er liggen inderdaad een paar grindgaten in lommel, maar ik dacht da ge daar alleen mocht vissen als ge daar werkte
die putten zijn van sibelco dacht ik.
dus denk eigenlijk ni da ge daar moogt visse zu :)
en op blauwe meer zou ik dus ni gaan vissen als ge ne serieuze karpervisser zijt
putje van ne halve hectare(ongeveer) volgeduwd met karper.in de zomer zitten er misschien 30vissers. hier is echt geen plezier aan te beleven.
vissen allemaal met uitgescheurde bek...
kortom blijf hier weg.
in lommel licht ook het kanaal beverlo en kempisch kanaal en misschien ook nog andere ma da weet ik ni :)
Gebruikersavatar
patrick lodewijks
Berichten: 111
Lid geworden op: 17-04-2005 00:17
Locatie: eindhoven

06-09-2005 17:38

he niels kan je voor mij en voor je eigen een x kijken voor me mits dat je da wilt en tijd voor hebt ik ga aankomende weekend naar hret blauwe meer toe 3 daagjes lekker uitrusten en ZEKERS NIET VISSEN kijk maar rond op het forum als je het wilt weten

mvg patrick :wink:
allemaal een goede en mooie vangst
niels vanbaelen
Berichten: 89
Lid geworden op: 06-09-2005 17:24
Locatie: hechtel

06-09-2005 18:38

patrick lodewijks schreef:he niels kan je voor mij en voor je eigen een x kijken voor me mits dat je da wilt en tijd voor hebt ik ga aankomende weekend naar hret blauwe meer toe 3 daagjes lekker uitrusten en ZEKERS NIET VISSEN kijk maar rond op het forum als je het wilt weten

mvg patrick :wink:

waar gaan kijken bedoel je? :)
Plaats reactie